Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nooit leuk 
Knap hoor, wat zal je trots zijn!

). Mausi was verleast, dus de kleine man is niet van mij en niet door mij gefokt, maar ik vind hem wel heel gaaf! 

Hij staat nog steeds goed met de andere paarden, is relexed geworden, het halster kan zonder problemen aan en af gedaan worden, blijft netjes alleen achter als de andere paarden allemaal weg gaan!
spelenderwijs een bitje en een dekje op.
hij heeft dan alleen geen stal maar wel een afdak. Ik hoop dat dat goed gaat want meneer is een verschrikkelijke koukleum!
Ja, voordat je dan je telefoon erbij hebt en de camera aan, ben je meestal te laat 

Die had dat al gezien en wilde haar anders bij de jonge merries in de opfokwei zetten, dat is 2 hectare met jong gras, genoeg ruimte om lekker voluit te rennen zelfs. Er is 1 kuddegenootje mee, de rest mag niet op zulk rijk gras. Ze zal zich weer even moeten gelden, maar dan kan ze weer lekker aandikken. (En het jonge grut opvoeden
)
Mausi en baby

):

Zo wit ook! Hoe hou je het zo? Ik heb maar witte paarden verf gekocht, voor als we eens op wedstrijd moeten. Al popel ik om het een keer uit te proberen
Ik hoop dat je voldoende kracht uit je paardjes kan halen.. Heel veel geluk in ieder geval.
Je foto's zijn in ieder geval prachtig. Krista heeft het met de leadrope ook geoefend inderdaad en ik zelf ook. Daar reageert hij redelijk op.