Nog niet te paard, die krijg ik waarschijnlijk nog. Een gewone foto staat nog op mijn camera, als ik hem op de computer heb plaats ik hem natuurlijk!
Ik ben echt de hele week bezig geweest met opruimen en sorteren en nu eindelijk BIJNA klaar. Ik heb echt veel troep... er wacht nog de rest van mijn kamer
RhealLover
Geplaatst: 04-09-10 22:13
Arrggg moeten foto's echt in link
Deze foto is daar eigenlijk te mooi voor en GODDANK reageerde Rheal vandaag als een echt fotomodel op de camera (en niet zoals gewoonlijk als een oude chago)
Die ringen verschilt in prijs ik weet het niet precies uit me hoofd. Maar je kunt ze kopen bij de praxis, fixet en ook wel andere bouwmarkten. Ik bestel ze ook vaak via internet bij rjtools.nl
De ketting kun je vastmaken door een schakel van de ketting open te buigen met een tangetje.
Lauke
Geplaatst: 05-09-10 09:56
bedankt! dan ga ik daar maar is naar op zoek heb je enig idee onder wat voor een thema dat valt? zit een beetje te kijken bij de karwei webshop alleen heb echt geen idee waar ik moet zoeken
bedankt heb het gevonden! k ga morgen is even kijken of ik het kan vinden
sorry voor al mijn vragen hoor ben echt een leek hierin, maar ben wel benieuwd van wat voor soort materiaal jullie die halsters maken. Ik kan helaas de foto's van de uitleg niet zien dus kan het daar ook niet vandaan halen
Ja joyce het was GEWELDIG en zeer veel fotos gemaakt heb er al topic voor geopend, link staat in arabisch sprookjes paard dat topic en bij links buiten av
Prachtige foto's! Echt heel mooi zo op het strand.
Als je een stevige dikke ketting hebt kun je de ringen vaak niet openbuigen omdat ze dicht zijn. Als dat zo is kun je ze met een grote tang open knippen of open slijpen en dan lassen. Dan weet je zeker dat het stevig is! Nou heeft niet iedereen hier de spullen voor maar misschien kun je dat bij een bedrijfje laten doen, zoals een autobedrijf of ergens anders waar ze kunnen lassen.
Vanochtend is mn allerliefste Sjakie op het RTL nieuws geweest met haar verzorgster al pootje badend is de foto langsgekomen en jaaaa we hebben de mok gewonnen!!! Wel even 3x moeten kijken met me slaperige kop voor ik doorhad dat het mijn foto was met mn paardje haha.
Jalenka het was een zeer geslaagde dag en de foto's liegen er niet om
Ik lees al een tijdje een beetje mee en ik vroeg me eigenlijk af of jullie ook halsters met kralen maken? Aangezien ik bijna alleen maar halsters van stof zie? Ik zou graag zelf een halster willen maken dus ik lees lekker mee en hoop zo genoeg informatie te kunnen verzamelen om zelf een halster te kunnen maken. Kan helaas de foto's niet meer zien van de beginpost dus zal me eigen fantasie maar moeten gebruiken
_Sundance_
Geplaatst: 07-09-10 11:28
Hoi,
Ik ben al een tijdje stiekum aant mee lezen over hoe al deze mooie dingen gemaakt worden, en nu ben ik gistere aan mijn eerste borsttuig begonnen(A) Maar jesus wat zijn die flosjes een rot werk:P Hebben jullie trouwens een goed idee om de band te maken waar alles aan komt te hangen?
Ik wil graag een hoofdstel maken met een kopstuk en een frontriem. Alleen zit ik met hem probleem dat ik hem dus verstelbaar wil maken. Eerst wou ik zorgen dat hij op het kopstuk verstelbaar is maar ik denk dat ik wat lastig is met de frontriem aangezien deze natuurlijk gewoon 'vast' zit aan het kopstuk.. Iemand die zoiets wel is gemaakt heeft?
misschien een lusjes frontriem? zodat je die over je kopstuk kan schuiven? Ik heb nu 2 lange vlechten en 27 flosjes:P maar moet even gaan passen hoelang de vlechten moeten zijn:D en dan kan ik die flosjes der op gaan maken en versieren:D
Ik denk dat ik gewoon aan allebei de kanten de uiteinden waar 't bit moet komen een gesp maak ben alleen bang dat dat er niet zo mooi uit gaat zien. Maar kan je het wel goed verstellen.
Priscilla, ik heb een hoofdstel gemaakt, wel 2, 1tje zilver 1tje rood, en onderaan oo kgespjes gemaakt, op mn site bij showhalsters kan je een foto zien van de rode je kan het redelijk wegwerken hoor
Ik zie het, alleen wil het dan wel gewoon dat het sierband doorloopt tot waar de gespen zitten. Heb je ook nog een foto van het andere hoofdstel of is die hetzelfde? Want nu kan je ook niet heel erg veel verstellen of wel?
Lauke
Geplaatst: 07-09-10 15:45
LBfotografie schreef:
sorry voor al mijn vragen hoor ben echt een leek hierin, maar ben wel benieuwd van wat voor soort materiaal jullie die halsters maken. Ik kan helaas de foto's van de uitleg niet zien dus kan het daar ook niet vandaan halen