Ja, we zijn de enige hier.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beeldmateriaal van de show zag er goed uit, hij kan echt wel karren
En die rijfoto, echt perfect getimed!
Wat een rare stal dat ze je niet op de hoogte stellen van dat ongeluk, ik zou er gelijk klaar mee zijn.
Gelukkig heb je Mausi waar je nog naar uit kan kijken.
Al gekozen? Wat een mooie manen heeft Ilya al! Staat ie nu ook met Jayden in de opfok? Ah nee, Setje en Blue in de lappenmand
Hoe gaat het inmiddels met ze?
Fijn dat Zos zich wat beter voelt, zieke paardjes is niks
Dayem voelde zich gelijk weer thuis en heb niet het idee dat ie heimwee heeft gelukkig.

Kortom, zwaar irritant maar de beste drachtigheidstest die je je maar kunt indenken... Yul rijdt maar op Nour, iets minder hormonaal, pffff...

(hoop dat hij het doet!)
hij rent zelfs samen met ze door de wei

Ook niet geheel onbekend

En wat n super bericht dat Shym zo fijn nu gaat. Dacht even dat t m niet meer zou lukken om paard te zijn na al die rottigheid maar tada... Shym bewijst anders! Zo fijn en denk ik ook grote opluchting voor jou?
.

Ik doe weer alles wat ik voor mijn ongeluk deed, afgelopen zaterdag ook weer een klein toernooi gespeeld. Beste resultaat van de dag was toch wel dat Rayna zich assertief opstelde en zowaar durfde om zich tussen de andere paarden te forceren, iets wat ik al anderhalf jaar probeer te verbeteren
We zijn er nog lang niet, maar gezien ons gebrek aan training de afgelopen maanden, vind ik het een doorbraak.

Ik geloof dat ik hem meer mis dan de andere paarden

Mausi heeft daar ook altijd een handje van, helaas geen filmpjes van.

Zo lief

Maar ach, dat komt ook vanzelf goed.

En ze hebben op een ander stuk bos/grasveld (omdat ze niet meer bij de cavia's de honden los konden laten) 2 kippen gevonden. Dus die ook maar mee naar huis, bij de rest in het kippenhok
Het is weer zomervakantie zeker....
En lekker dichtbij, kun je hem nog een soort van zien opgroeien
Het zal ook een opluchting zijn als je weer in een echte woning leeft. Blijven de paarden dan achter op je oude adres? Die stal is wel heel erg mooi, wat groot ook!
Ik heb zelf geen dressuurambities, en dat is maar goed ook, wat ik bak er helemaal niks van
One down, three to go
Jammer van het toernooi, maar ik ben toch wel blij dat ik het feest niet heb afgezegd daarvoor
Volgende week doe ik mee aan een polox-demo, weer op een ander paard. De grootste die we in de vereniging hebben, ik heb al gevraagd of ik mijn stick even mag verlengen 

Hij wordt er wel echt tof van, stuk meer paard naast je, en we kunnen het tot nu toe wel dealen met zijn tweeën.
En jee, dat hardlopen van je
Echt diep respect
, ik vind het fijn als ik het gedaan heb maar een hell om t te moeten doen en hou t ook nooit langer dan drie dagen vol...
Ga je er vaak naartoe of is dat lastig wat betreft afstand? Super dat Vegas weer terug opgepakt is. Wel in de western toch?
Tof dat je of jullie beter het weer zo snel hebben kunnen oppakken!
Rijd je nou op touwhalster zon wedstrijd? Hoe cool!!
Word er echt moedeloos van, altijd wat te fixen hier.