Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bijna alleen maar galop, met een wissel, een spin, een stop en een rollback, en meer is het haast niet. Wil er best oefeningen van meepikken, maar niet in hetzelfde tempo per sé. Vind het wel gaaf als een paard op een kleine hulp gewoon meteen stopt - maar de hele kont eronder en schuiven met die benen, dat hoeft voor mij persoonlijk weer niet zo nodig. En zo pak ik allerlei dingetjes van allerlei disciplines weg
ik wil later met Mish gewoon een team vormen, allerlei oefeningen gewoon heerlijk precies kunnen uitvoeren, en trail sluit daar gewoon zo fijn bij aan, op hele kleine hulpen je paard kunnen rijden, laten draaien, halthouden, over en langs allerlei obstakels... echt teamwork.
...
DAWRA is zo leuk!
Zou zeggen wees welkom en kom n keertje op n show kijken, donderdag start het NK!
Want een ziek paard ziet er altijd doodziek uit natuurlijk...
. 
Ben benieuwd naar zijn uiteindelijke kleur. Ook super tof om te zien dat Blue er gewoon zo bij mij....is bij Pony op stal wel anders 
Vond het superleuk om via de telefoon de bevalling 'mee te maken'! Zo lief dat Blue er ook zo goed mee is!
Dat maakt het zoveel makkelijker!
Uier loopt al mooi leeg gelukkig.
Euf werd er wel wat wild van dat mams ging draven in de paddock haha.
stoer hoor. Waarom twijfel je over de andere twee dan? Waar twijfel je door? Aleeneh schreef:Wat superfijn dat het allemaal zo goed met Doortje gaat en dat je zo fijn op de hoogte wordt gehouden. Dat maakt het toch wat makkelijker denk ik![]()
Hihi, ga je de western in met Euf?stoer hoor. Waarom twijfel je over de andere twee dan? Waar twijfel je door?

dat zou wel leuk zijn! 
Mijn powerhouse. Mis haar best wel, afgelopen weken helaas niet kunnen gaan
kellaxy schreef:Oh echt? Dat weet yildiz misschien wel?dat zou wel leuk zijn!
YildizArabs schreef:kellaxy schreef:Oh echt? Dat weet yildiz misschien wel?dat zou wel leuk zijn!
Starten mag je sommige onderdelen zelfs met eej niet arab. Lid worden mag je ook met partbreds (aantoonbaar 50% of meer arab). Alleen het NK DAWRA mag gestart worden met enkel 100% Arabs. Ik weet alleen niet of ze daarvoor perse AVS geregistreerd moeten zijn. Best ff navragen bij Paulette.
Rest reageer ik strakjes op nu back tp work

Ik heb het zelf wel een paar keer geprobeerd maar is toch niet mijn ding. Vind het wel altijd enorm gaaf om te zien! 

Met alle drukte kwam het op zich niet slecht uit dat ze daar stond maar man man wat heb ik haar gemist.. Ze was volgens mij ook echt heel blij om weer thuis te zijn.
En dan heel hard duimen dat ik volgend jaar toch nog een knappe baby in de wei heb

) met een aanbod wat ik niet kon weigeren. Daarom ook direct op zoek gegaan naar extra werk want anders was het financieel niet haalbaar geweest. Dus nu maar duimen dat het gelukt is
) maar kan wel zeggen dat het een heeeele knappe Straight Egyptian is
Nas is echt enorm veel bespiering kwijtgeraakt. Ze ziet er verder wel goed uit hoor, ze hebben keurig op haar gepast. Maar ik schrok er wel van toen ik haar gisteren even in de roundpen zette om lekker te rollen etc. Zal natuurlijk ook wel een deel stress zijn, het is allemaal niet niks, maar toch.
Ik ben ook min of meer overgestapt, maar niet wedstrijdgericht. Misschien in de toekomst met Munir! Ook endurance en TREC ligt in de planning en, en, en......
Eerst maar eens volwassen worden! In ieder geval genoeg om naar uit te kijken!
) laatst dat Nas dat had en toen ik ging googlen kwam eruit dat jeuk/schuren een symptoom kan zijn, dus toch de moeite om het uit te zoeken