Lekker hoor die mogelijkheid om zo Na'jim te houden.
Haha die steiger foto...dat hoofd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Aan hem te danken dat ik Na'jim nu gekocht heb, haha! De oortjes van hun lijken ontzettend op elkaar hihi
Ja, wellicht heb ik je ooit weleens gezien dan, maar kan het paard me niet echt voor de geest halen. ' s Winters kun je onze paarden wel vanaf de weg in de paddock zien staan, m'n nichtjes hebben drie bonte paarden misschien zegt dat je wat? Die vallen altijd het eerst op bij mensen

.
dat ze gefrustreerd raakt omdat je dingen van haar vraagt die ze nog niet aan kan. Zou haar deze winter lekker op de wei gooien en in het voorjaar weer oppakken.
).
half uur staan peuteren, braaf paard bleef ook keurig staan, kreeg m er niet uit
vind m zo zielig, hij heeft er echt last van..
echt zonder tanden! Sowieso als ik eten heb gaan die oortjes naar voren.. ow ik vind je toch wel lief!!
Niks waarschuwend vingertje of 'uh-uh', hij heeft mij niet te bijten of pletten. Ook al is ie gefrustreerd of wat dan ook, er zijn altijd grenzen.
en als dat geen verschil maakt misschien toch eens iemand vanuit een ander oogpunt laten kijken of meekijken met hoe jullie met elkaar om gaan. Als je nou dichterbij woonde kon ik wel langs komen