Kelly, zadel staat super, spiertjes komen er aardig op he? Zag ook een leuk filmpje van de les van Irma, zag er goed uit..
Eline, jammer zeg, maar wel fijn dat je op een ander paardje kunt rijden... Ook Western? Ze ziet er super uit en als je verwacht had dat ze al groter zou zijn valt het misschien een beetje tegen.. Komt vast goed...
Tieneke, leuk, showen maar....
Silver en ik hebben net heerlijk gewandeld en kwamen een moooi plekje tegen....
Volgend jaar meenemen op show? 

Super lieve foto's weer. Je mag door spammen hoor, kijk er met veel plezier naar!
Hij was erg onder de indruk van alle vliegers.

Nog ééééventjes geduld dus. Handig dat m'n beste vriendin er ook was, want zo continu switchen van paard en dan nog 1 persoon om "het hinnikje" af te spelen op z'n telefoon... XD Hij is hier ruim 2 uur geweest: foto's hoofd apart, foto's stand apart, foto's met de twee in mijn handen, foto's met de twee en mij en m'n moeder, foto's elk paard los (wel zonder halster) en dan nog van ze beide samen XD
Hopelijk heb je straks wat meer duidelijkheid
Heb het wel al wat uitgebreid naar 30 minuten. 12 sept moet ik terug voor controle dus hoop dan groen licht te krijgen om weer wat meer te mogen doen. Wil dan zeker eens in de twee weken lekker ergens anders (A'damse bos, Utrechts Heuvelrug, Kootwijk) rijden. Plan is ook om het trainingsschema voor jonge paarden van Tonkie Collee op te pakken
Hopelijk dat het helpt om naar Laarakker te gaan! 
... Ziet er leuk uit....