Ik ga nu echt even opschieten hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShamalArabs schreef:kellaxy schreef:Ja eigenlijk wel vanaf dr schouders, reageert ze jet heftigst maar ook zeker op haar hals.
Gezien het staken, het niet helemaal zuiver op lengte lopen en de zadelissues in combi met nu dit zou ik toch eerst pijn gaan uitsluiten voor je verder stappen neemt. Dat zou ik persoonlijk eerst zeker willen weten.
Letizia schreef:Wij hadden precies het zelfde probleem met Djuun Ilona, maar misschien net iets meer ervaring dan Kelly (weet het niet zeker hoor) en het makkelijker kunnen oplossen. Tevens hebben wij altijd instructie gehad die er mee wist om te gaan
Letizia schreef:Wij hadden precies het zelfde probleem met Djuun Ilona, maar misschien net iets meer ervaring dan Kelly (weet het niet zeker hoor) en het makkelijker kunnen oplossen. Tevens hebben wij altijd instructie gehad die er mee wist om te gaan
kellaxy schreef:Bij briele toch? Kom gezellig met zn allen!.. hebben we een goed beeld haha! Morgen me moeder geisha is laten poetsen, ben benieuwd hoe ze dan reageert..
hoe begin je eigenlijk met grondwerk als je al in een probleem zit en niks van je pikt ?