[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 22:54

Dus, Esme, 2 paarden in 1 dag rijker? Wat een geluksdag voor jou. :) Gefeliciteerd!

Marlijn, wat superfijn dat ze zo goed voor Shym zorgen :) Klinkt als een heerlijk plekje.

Haha, ik verbaas me ook altijd over wat voor mooi paard ik toch heb := Heb vandaag ook even in de wei van haar zitten genieten. Ze lijkt wel drachtig, zo vol heeft ze zichzelf gevreten, en ze is een beetje aandachtsgeil want volgens mij mist ze het een beetje om aan het werk te mogen en lekker met ons bezig te zijn :') maar dan kijk ik naar d'r koppie en prijs ik me weer zo gelukkig met haar.

Ze schuurt aan haar staart, trouwens -O- ik hoop zo dat het niet doorzet, wil niet nog een eczeempaard.... |(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 23:01

Yildiz, ik kan me voorstellen dat halfbroer x halfzus iets te close voor je is, maar dit was één van de weinige hengsten met die lijnen die ik zo op kan noemen en die me ook nog eens echt positief opgevallen is.
Een echte topdeal dus, iedereen blij! Helemaal gaaf! :D

Fotogenieke Rayna :P
Ze ziet er wel super uit, mooi halster ook!
Spannend, misschien een huurhuisje, wanneer hoor je of het wat wordt?

Jeetje Marlijn, wat belachelijk dat je dat uiteindelijk van een stalgenootje moet horen! Daar vind ik de stalbaas toch echt verantwoordelijk voor om je van zulke dingen op de hoogte te stellen.
Fijn dat Shym het in ieder geval veel meer naar zijn zin heeft op zijn nieuwe plekje! Wat ontzettend sneu dat hij zó bang is geworden van andere paarden.

Gaaf weer je haar Joyce!
En je paardenspul staat er ook weer heerlijk, blij bij :D

Eline, gefeliciteerd met je baan!
Ja onzekerheid vind ik ook verschrikkelijk :+ Maar ja, ik leef gewoon redelijk met de dag en zonder plannen nu, en eigenlijk word ik daar op dit moment ook wel weer blij van, terwijl dat eigenlijk niks voor mij is :+
Ja, paarden en hun reacties soms :D Ik had echt verwacht dat het Aleeyah niet uit zou maken en Amir over de zeik zou gaan, maar nee hoor :D

Esmé, gefeliciteerd met je 2 'nieuwe' toppers!
Hoe is het nu met Bahiyah? Ik denk heel veel aan jullie, wat een drama moet dat zijn!
Ik hoorde van Ylona dat 1 van haar merries jullie merrieveulentje op zal gaan vangen? Wat fijn dat dat kan!

Amir, nog sterkte met het verlies van jullie Amir, maar gefeliciteerd met Navarrah, leuke merrie!

Katja, wat fijn dat het goed met je gaat, en wat een heerlijke foto's weer van je paardenspul! Ze zien er allemaal super gelukkig uit!

Ditta, fijn dat Nadeem het steeds beter oppakt!

Eline, Mish is lekker rond :D Maar ze ziet er goed uit, ik hoop dat het schuren snel beter gaat. Eczeem zou echt niet grappig zijn..

Ik heb afgelopen week ook de knoop door gehakt om Amir te laten castreren, ik vind het eeuwig zonde van zo'n goede hengst, maar ja, voor hemzelf is het beter en voor mij wordt het ook een stuk makkelijker.. Maar pff, wat kan je het moeilijk met zoiets hebben, vind het echt zó zonde, zo'n prachtig paard, zo'n attitude, zo'n geweldige pedigree <3 Maar ja, voor hem is het beter, dan kan hij straks weer lekker bij de rest, en kan ik ook gewoon nog lekker van hem genieten. En zoals ze zeggen 'a good stallion, makes a great gelding', al voelt dat nog even niet zo :')

Verder ook slecht nieuws over Malik, hij is afgelopen week door de draad heen gegaan nadat ik ze van stuk gewisseld had, en bij Mausi en Aleeyah terecht gekomen... Maar Mausi heeft dus echt een enorme hekel aan veulens, dus ze heeft hem aangevallen en getrapt :( Gelukkig was ik op het land, dus had ik hem er vrij snel tussen vandaan, al lijkt het op zo'n moment natuurlijk een eeuwigheid te duren.. Maar goed, er leek niks aan de hand te zijn, hij liep gewoon goed, geen wonden niks. Totdat ik de volgende ochtend kwam.. Toen liep hij op 3 benen, of nou ja, in stap 'liep' hij er wel wat op, maar in draf en galop hield hij hem omhoog. Omdat er de avond ervoor niks aan de hand was ging ik uit van flinke spierpijn, dus toch maar een paar dagen aangekeken, en toen toch de DA ook nog maar even laten kijken. Die verzekerde me ook direct dat er niks stuk was, maar dat het waarschijnlijk in zijn zenuwen zit. Sinds vrijdag staat hij nu ook op de Metacam en gelukkig gaat het nu inmiddels wat beter, hij kreupelt nog wel flink, maar verder loopt hij er in ieder geval in alle gangen weer op.

Ik moet zeggen dat het me wel aan het twijfelen brengt om Mausi te verkopen, waarschijnlijk gaat mijn deal sowieso niet door (heb ik nog niet gevraagd, ze heeft teveel andere dingen aan haar hoofd nu), en zit toch te twijfelen om terug te gaan vallen op mijn idee van begin van het jaar, om even een fok-pauze in te gaan lassen, maar ik ben er nog niet helemaal uit.

En verder kreeg ik dan vandaag nog het sneue nieuws dat Firenza is overleden, 24 jaar, mooie leeftijd natuurlijk en haar lichaam was gewoon op, maar het blijft altijd naar om te horen, wat heb ik toch veel aan die prachtige merrie te danken _/-\o_

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 12:49

He bah wat een verdrietig nieuws Roma... Sterkte, is niet echt zo een toffe tijd voor je. :(:)
Goed dat je bij de dag leeft, ik merk dat dat mij ook veel rust geeft, al is het natuurlijk wel nodig om te blijven plannen. Liefst zo min mogelijk, het loopt toch altijd anders.
Jee wat een brokkenpiloot Jouw Malik! :oo Voor hetzelfde geld had ze hem helemaal naar de verdoemenis geschopt. Merries kunnen zo heftig zijn. Hopelijk snel weer rad! Beterschap!
Super zonde idd, is hij al gecastreerd? Zijn er in het buitenland geen liefhebbers voor hem bv als lease als dekhengst? Je zou mischien nog even kunnen wachten en hem laten springen, dat ga ik met Yazur ook doen alvorens de ballen eraf gaan. Heb je toch nog voorraadje lollies liggen, je weet nooit wat de toekomst nog brengt.

Jee Esme, wat een topdag voor jou! Nogmaals gefeliciteerd! Hoe bevalt zijn nieuwe stal hem? Hij ziet er rond en gezond uit op de foto, rijk in conditie! :D Dadelijk lekker weer aan de gang met hem!

Hihi Eline, had je dat kunnen denken dat ze zo lekker vol zou worden. Ze heeft t echt goed naar haar zin he? Kom haar snel bewonderen hoor als jullie wat dichterbij wonen.
Moest eigenlijk meteen denken aan aarswormpjes? ZAl je vast al wel gecheckt hebben, maar wie weet. Altijd beter nog dan ZE. :x

Katja, wat kan ik toch genieten van die platen en videos van je! Wat een heerlijkheid. Filmpje is ook echt gaaf. Schimmeltje is trouwens ook leuk! Is dat wie dat ik denk dat het is?
Zag ook je topic over Blue voorbij komen. Zulke dingen moet je hier melden hoor, ik vind het hartstikke leuk om te zien.

Hier niet zo heel veel te melden. Reindert is geweest, altijd leuk natuurlijk..
Heb twee topics gemaakt, [KS-ITP] Right on Time! Arabisch volbloed veulen Yazur Hayati
[ITP] Yanyhla Hayati, de Arabische Diva!
maar hier ook fotoootjes:

Mijn knap Nyhlakindje:

Afbeelding

Afbeelding

En Yazur:

Afbeelding

Afbeelding

Tis zon lekker innnemend ding. Hinnikt naar alles en iedereen hihi, ja letterlijk HIHIHIHI! :D <3

Verder hard met Nour aan de gang. Gelest bij Paulette afgelopen zondag, was lang geleden, ging echt zo fijn. En voor Nour natuurlijk eerste keer daar op die locatie en dat ging toch echt heel tof met hengstige merries in zicht. Heel trots op de jongeman!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 12:57

Jeetje wat een knapperds Yildiz :)!
Ik kan me voorstellen dat je zo'n hummeltje de hele dag wilt knuffelen!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 17:53

Even snel, de schimmel waar hij me stoeit bedoel je yildiz? Dat is hem niet, hij is een stuk chiquer hoor!

Hier bij 12 sec met antar

2

Oooooh Edit, ik had op de vorige pagina deze willen delen :oo ik lach me dood :')

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 17:59

Ik reageer vanavond even op jullie hoor, moet nu weg!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:58

Oke met een kleine vertraging

Allereerst wil ik zeggen lieve Esme sterkte met het verlies van Baya, maar wat geweldig dat er een pleegmama is! Veel geluk met je Vegas en het kleine meissie.

Eline ik hoop ook dat Mish haar jeuk niet doorzet, Set heeft wel elke zomer van die weken dat ze jeuk heeft helaas. Mish wordt echt volwassen al he!

Jeetje Roma wat een verhaal over Malik, ik wist niet dat Mausi zó heftig kon zijn :oo Ik hoop dat hij gauw beter is. Wat jammer dat je twijfelt om Mausi te verkopen maar als ik al je twijfels lees snap ik de overweging wel.

Sterkte ook met het overlijden van Firenza.

Leuk dat je Blue zelf voorbij zag komen Yildiz :D leuk is ze he.

Ik vind Nyhla echt het einde <3

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 00:52

Roma wat een verhaal zeg! Hopelijk snel weer beter..

Firenza.. Heel veel sterkte.. Heb je haar lang gehad?

Jeuk is niet leuk!! Heb je al eens gewassen? Wil wel eens helpen.

Ik heb vast van alles vergeten.. Sorry daar voor..

Vanavond telefoontje.. Shym was door het draad gegaan. Of ik een kon komen.
Ik er heen, paard helemaal in de streSs, wat kleine wondjes maar verder niet veel bijzonders. Schade aan de omheining was groter.
Twee uur later weer telefoon, shym was stok kreupel! Ik er heen, paard nog steeds in de stress linkerbeen niet naar voren kunnen zetten, stond strak in de spieren en met een bolle rug.
Toch maar even de DA gebeld.. Want ik was bang dat hij wel een spierbevangen kon raken en dat hij enorm veel pijn had hoefde je ook voor geleerd te hebben om dat te kunnen zien.
DA bevestigde wat wij ook dachten en bleek hij la ook kreupel te zijn.
Waarschijnlijk spierschade in de schouder, achter is nog niet duidelijk. De stress en de strakke spieren vond de DA ook zorgelijk. Dus pijnstiller en voor de zekerheid een korte AB kuur.
Hopelijk staat hij morgen niet spierbevangen en wordt de kreupelheid niet erger..

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 09:25

Jeetje Roma het zit niet mee bij je, wat een verhaal zeg.

Firenza heel veel sterkte.

Eline jeuk is nooit leuk hoop dat het niet doorzet.

Marlijn wat naar met Shym hopelijk valt het met hem mee en is die vandaag al wat meer opgeknapt. Ook bij jou zit het niet mee zeg.

Bij ons is het rustig, door dat ik nog werk in het westen weinig tijd voor de paarden als ik in groningen ben.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 11:49

Jeetje wat een pech en schrik weer marlijn,Beterschap.

Woon jij in Groningen raven?

Gelske heel veel sterkte met het grote verlies van ellanora, wat vreselijk dat ze er niet meer is.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:18

Gecondoleerd met Noor Gelske, heel verdrietig...

Sterkte Met Shympie, hopelijk valt het mee.

Roma, wat vervelend dat je merrie zo'n bitch is, hij doet het vast niet nog een x. :x

Mish al zo groot, lekker vakantie nu, hier ook jeuk, Fu heeft een deken en Zos heeft ook wel jeuk maar niet extreem, ik ben zelf laatst ook te pakken genomen door de Culicoïdes mug en ik was een week lang pokdalig, ellendige beestjes!

Vegas weer terug, helemaal super!
En ondanks het verdriet zo'n mooie baby en geweldige pleegmama!

Nour had ook weer een heel mooi merrieveulen gemaakt zag ik!
Nyhla is prachtig ook, mooie foto's!

Ilya staat daar wel zo fijn, hij groeit als kool, knapperd!

Hier gaat alles z'n gangetje, de paarden gaan niet meer op de wei, ik durf het niet aan met Zos.
Ze zijn hier gelukkig ook tevreden.
Voor mij allemaal meer werk maar iig geen zorgen over of het wel goed gaat met het gras, Fu had nl ook een harde manenkam, maar nu kan ik ze gepast voeren. ~~}>

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:11

Set_Elkol schreef:
Woon jij in Groningen raven?

@ Katja Jup sinds 21 maart eigenaar geworden van een hele gave woonboerderij in Bellingwolde.
Met 1.7 hectare land voor de paarden.

Gelske nogmaals heel veel sterkte met het verlies

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:14

Joyce wanneer ga je in Grunn werken??

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:43

Wat leuk en woogy/lisa ook al toch dacht ik.

Ik ben geboren in Bellingwolde :D

Wel jammer Miran dat de paardjes niet op de wei kunnen maar aan de andere kant geeft het inderdaad rust qua voer beleid. Ik zag dat je een heel gaaf konijnenpaleis hebt gebouwd!

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 16:02

Yildiz, wat hebben alle veulens toch een mooi snoetje! Dat valt mij het meeste op.. Is dat ook waar jij Yanour sterk in terug ziet, of meer in andere aspecten? Je ziet hem sowieso wel sterk in de veulens terug. Leuk! Heb je ook nog een veulen foto van Yanour?

Wat zijn Thor en Ilya heerlijk met elkaar aan het spelen! Heerlijk vrolijk word ik ervan. =) Wat zijn je plannen met Ilya als ze eenmaal volgroeid is?

Oei! Eline, ik hoop het indd ook voor je, het is niet prettig als dat doorzet nee..

Het blijft een lastige keuze Roma, maar als ruin kan hij zelf wel makkelijker door het leven. Al is het misschien geen slecht idee om wat van hem op voorraad te hebben. Al weet ik niet zo goed wat dat met zijn koppie doet. Maakt dat een groot verschil als een paardje al een keer gesprongen heeft? En oehh arme Malik, hoe voelt hij zich nu? Nog gecondoleerd met Firenza!

Och jeetje! Wat naar allemaal voor Shym! :(:) Hoe is het nu met hem?

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 16:54

Miranda ik ben volop aan het solliciteren in Grunn hoop dat daar wat uit gaat komen. Heb wel me baan opgezegd en per 15 juli is mijn laatste dag.

Katja klopt Lisa heeft er ook een huis maar die woont nog in Den Haag Jeroen woont er al wel. Ook zij is hard op zoek naar een baan in Grunn. Zou je niet meer terug willen naar Bellingwolde?

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 17:10

Zo, er is veel gebeurd hier :oo

Oh, die Nyhla, zelfs in 'tussenfase' is ze nog knap <3

Wat vervelend van Mausi, wel apart dat ze zo heftig reageert. Ik snap wel dat dat je doet overwegen om haar te verkopen, je hebt natuurlijk wel regelmatig veulentjes lopen, je wil dit soort dingen niet vaker meemaken.

En die Shym, het houdt maar niet op he :(:)

Ik heb maandag toch heel even een halfuurtje op Rayna gereden ( :o ) omdat ik het gewoon niet kon laten. Ze was helemaal niet druk of vervelend, best braaf na een vakantie van 4 weken :D Ik heb het idee dat het zadel wat te smal is misschien, maar de zadelmaker is op vakantie, dus die komt pas over een maand. Aan Rayna was dat niet af te lezen trouwens, maar het zit mij niet lekker (haar misschien wel, maar ik weet het niet! :+ )
Vanochtend is de osteopaat langs geweest, die was ook erg te spreken over hoe ze er nu bij staat :D Zij kent haar nog van de vorige stalling en heeft ook een grote verbetering gezien, zowel lichamelijk als geestelijk. Ik word steeds blijer van deze pensionstal, ze zijn nu ook bezig de buitenbak een eb/vloedbodem te geven +:)+
Vorig jaar had ik de osteo in contact gebracht met de polox-vereniging, daar had ze nu ook leuk nieuws over, maar dat staat nog niet vast, dus..... :x O:)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:28

Bellingwolde is vet mooi maar zou niet per se daar op zoek gaan maar ok niet per se niet als je snapt wat ik bedoel hihi.ben daar sowieso nog niet mee bezig. Heb er overigens alleen als baby gewoond.

Fijn dat rayna goed gaat!
Vind het zo zielig Blue is denk ik hoefbevangen, ze staat nu samen met set op een kleine weide met half zand half een beetje oud gras en water en hooi. morgen komt de da. Kon ik haar maar helpen die lieverd. Sorry voor het beetje veel beeldmateriaal :oo ik heb het zo met haar te doen.

Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 19:08

Owhjeetje Blue ook al.. -O-
Zos was licht bevangen en liep ook zo, stond ook niet met zijn hoeven naar voren maar voorzichtig lopen en en voorhoeven naar voren/opzij.
Waar ik het heel duidelijk aan kon zien, was als hij de stal uitkwam, dat is een afstap met harde bodem en dat deed hij heel voorzichtig.
De hoefsmid vond het gelukkig ook reuze meevallen.

Joyce, wat voor soort werk zoek je eigenlijk?

Toch gereden op Rayna?? Foei! ~~}>

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 20:41

Gelske, nogmaals, vind het zo erg van Noor, schrok er best van, toch onverwacht nog . Heel veel sterkte...

Shym! :oo Hoe gaat t nu met meneer de brokkenpiloot? Dit zijn geen toffe grappen. Denk je net hij staat daar zo lekker rustig... Bubbeltjesplastic?

Joyce wat wonen jullie daar zalig zeg! Op de foto's oogt als zo Huge! :wow: Jullie eigen paradijs! Is het toeval dat jullie bij Lisa in zelfde dorp wonen? Of waren jullie daar aan t klussen toen er iets tofs op de hoek stond? Want lijkt me geen grote metropool? :P Dan ook weer heel toevallig dat Katja er weer geboren is.

Ik vind die hengstenwei zo gaaf! Heb laatste jaren alleen maar merrieweides gezien en eigenlijk valt daar vrij weinig te beleven moet ik zeggen. :Z
Dan die hengstenwei waar er altijd wel iemand in is voor n partijtje worstelen, hielen happen, om t hardst of elkaar bespringen. :j Kon daar goed uren naar kijken hihi!
K dat Blue zo zielig is! Ziet er idd beetje bevangen uit. Arm meidje! Gauw beter worden. :(:)

Fijner zo lekker alles ik handen Miran! Snap dat t wel meer werk geeft, wat irritant is want dan heb je minder tijd voor die uber gave creaties van je (dat konijnenhok :wow: <3 )...
Maar ach, als je viervoeters maar zo comfi mogelijk staan toch? :)

Ohoh Kesje!!! Ben net zo erg hoor, maar kijk je wel uit? Dalijk ben je langer dan gepland asn het revalideren!!! ~~}>

Ditta ja leuk he al die Nourbabies! Zei vandaag nog tegen de eigenaar vsn de laatste aanwinst dat ik er echt vsn te kijken sta hoe mega meneer stempelt. Had ik eigenlijk niet verwacht, zelfs bij de halfbloed waaruit gisteren een prachtig sabino meisje is geboren!
Wat plaatjes van hem als veulen:

Afbeelding

Zijn kroost tot dusver:

Afbeelding

Afbeelding

Zoek de verschillen en overeenkomsten! :D
Ze zijn allemaal anders natuurlijk maar iets in hun blik en hun houding maakt ze Nour kids. Verder allemaal lange stelten, hals en prachtig mooie schuine schouder.

Tie loopt trouwens weer als tierelier maar geef haar toch nog even weekje weiderust. Vanuit daar weer langzaam opbouwen.
Met mijzelf gaat t op moment wat minder. Ik heb n allergie en is nog niet duidelijk wat. Heb daar nu medicatie voor maar daar word ik ongelofelijk suf en nogal high van (yeahhhhh...... :7 ) Doe er nu beetje lacherig over maar ik vind t beetje eng aangezien mijn moeder ook van een allergie op allergie naar steeds meer en meer klachten ging.
Maar goed, we zullen maar denken carpe diem en ach... Onkruid vergaat niet. :)

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:44

Tja.... :o Iedereen (niet van stal) vraagt me ook steeds of ik er nog wel op durf, maar paardlief is altijd hartstikke braaf geweest, dus ik maak me niet zo druk om haar gedrag. Een paar rondjes door de bak stappen en een klein drafje tussendoor kan vást wel O:) Ik ken haar goed genoeg om te weten wanneer ze gaat dribbelen en dat ze ondanks het hittepetitterig karakter toch altijd hanteerbaar blijft. En dat was ook zo :j
Nu weer een weekje aan de grond blijven ivm osteo, maar dan ga ik haar toch weer oppakken. Als ik nog wat aan toernooien e.d. wil doen deze zomer, moet ik wel op tijd beginnen met de training natuurlijk.

Katja, Miranda: Arme pony's, het is zo erg om te zien dat ze pijn hebben. Gelukkig zijn jullie er snel bij en valt het nog mee :)

Yildiz: Leuke Nourbaby's met die lieve kruloortjes, meneer zelf was vroeger al van plan om een echte showbink te worden :P Zijn de veulens allemaal bruin(schimmel)? Ik vind het soms wel lastig om te zien of iets bruin of vos is, Rayna was als veulen net een vosje van kleur.

Vervelend van die allergieën, kan dat komen omdat er nu zo immens veel pollen rondzweven?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:10

Noubaby's zijn mooi! <3
Het stikt van de mensen met allergie op het moment, loop zelf al weken met rode ogen..iedereen denkt dat ik aan het blowen ben geslagen. :+

Kesje, wat was je naam nou ook alweer? :o?
Goed dat je niet snel bang bent, is wel zo fijn. :)

Hoe laat komt de dokter voor Blue?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:18

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Blue....?

Ha nee geen hooikoorts gelukkig (beterschap Miran :(:) ), maar een voedselallergie. Heel m'n hoofd, ogen opgezet, jeukte als n gek. Kreeg er wel medicijnen voor die je ook gebruikt bij hooikoorts en die hielpen top maar voelde me daar echt suf en high door. In combinatie met het vele autorijden voor m'n werk dus geen fijne combi. Dus nu gestopt en hopen dat m'n hoofd zelfde vorm behoudt... :\

Gaat er iemand hier nog naar St oedenrode?(of had ik dat al gevraagd := )

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 14:42

Da tussen 3 en 6,blue slechter ligt en hangt maar wel haar vrolijke zelf domme pony

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 14:46

Katja ik snap wel wat je bedoelt hoor. Het is er idd erg mooi wonen.
Hoop dat het mee valt met Blue

Miranda werk maakt me niet zoveel uit, werk nu op de financiële administratie maar ben voor alles in.

Yil we hadden de boerderij al gezien maar wilde dat hele eind niet rijden voor 1 huis, maar elke keer kwam die weer in het favoriete lijstje voorbij. En ja als je dan aan de klus bent bij Lisa en het niet zo ver is. Zijn we na een aantal afknappers van boerderijen eerst even langsgereden, en gelijk een afspraak gemaakt. Het is ook best wel groot hoor en hebben lekker de ruimte. Ik vermaak me prima