Gefeliciteerd!Marlijn, wat superfijn dat ze zo goed voor Shym zorgen
Klinkt als een heerlijk plekje.Haha, ik verbaas me ook altijd over wat voor mooi paard ik toch heb
Heb vandaag ook even in de wei van haar zitten genieten. Ze lijkt wel drachtig, zo vol heeft ze zichzelf gevreten, en ze is een beetje aandachtsgeil want volgens mij mist ze het een beetje om aan het werk te mogen en lekker met ons bezig te zijn
maar dan kijk ik naar d'r koppie en prijs ik me weer zo gelukkig met haar.Ze schuurt aan haar staart, trouwens
ik hoop zo dat het niet doorzet, wil niet nog een eczeempaard....

Maar ja, ik leef gewoon redelijk met de dag en zonder plannen nu, en eigenlijk word ik daar op dit moment ook wel weer blij van, terwijl dat eigenlijk niks voor mij is
Maar ja, voor hem is het beter, dan kan hij straks weer lekker bij de rest, en kan ik ook gewoon nog lekker van hem genieten. En zoals ze zeggen 'a good stallion, makes a great gelding', al voelt dat nog even niet zo
Gelukkig was ik op het land, dus had ik hem er vrij snel tussen vandaan, al lijkt het op zo'n moment natuurlijk een eeuwigheid te duren.. Maar goed, er leek niks aan de hand te zijn, hij liep gewoon goed, geen wonden niks. Totdat ik de volgende ochtend kwam.. Toen liep hij op 3 benen, of nou ja, in stap 'liep' hij er wel wat op, maar in draf en galop hield hij hem omhoog. Omdat er de avond ervoor niks aan de hand was ging ik uit van flinke spierpijn, dus toch maar een paar dagen aangekeken, en toen toch de DA ook nog maar even laten kijken. Die verzekerde me ook direct dat er niks stuk was, maar dat het waarschijnlijk in zijn zenuwen zit. Sinds vrijdag staat hij nu ook op de Metacam en gelukkig gaat het nu inmiddels wat beter, hij kreupelt nog wel flink, maar verder loopt hij er in ieder geval in alle gangen weer op.
Voor hetzelfde geld had ze hem helemaal naar de verdoemenis geschopt. Merries kunnen zo heftig zijn. Hopelijk snel weer rad! Beterschap!

) omdat ik het gewoon niet kon laten. Ze was helemaal niet druk of vervelend, best braaf na een vakantie van 4 weken

Jullie eigen paradijs! Is het toeval dat jullie bij Lisa in zelfde dorp wonen? Of waren jullie daar aan t klussen toen er iets tofs op de hoek stond? Want lijkt me geen grote metropool?
Kon daar goed uren naar kijken hihi! 

) Doe er nu beetje lacherig over maar ik vind t beetje eng aangezien mijn moeder ook van een allergie op allergie naar steeds meer en meer klachten ging.