Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letizia schreef:Geisha doet me zo aan Djuun denken
Streng zijn betekend niet je paard in elkaar timmeren, maar je mag best duidelijk wezen, maak je groot, kin vooruit, billen bij elkaar en borst naar voren, spreek ze maar eens ferm toe en zet ze gerust eens achteruit. Heeft ze dan nog spatjes, dan mag je dat heus ook iets hardhandiger doen (en nee, nog steeds niet je paard in elkaar timmeren)
Als ik jouw verhalen zo lees Kelly, gaan me handen jeuken om met zo'n paardje aan de slag te gaan, niet omdat ik zo'n toptrainer ben, absoluut niet, maar ik vind zulke dingen zo'n uitdaging.
Wat ik nog mee wil geven en eigenlijk moet je dit eerst doen, voordat je aan het bovenstaande begin: beloon zeeeeeer uitbundig bij het kleinste dingetje dat ze goed doet, probeer negatief gedrag zo veel mogelijk te negeren, is dit niet voldoende, zie dan m'n eerste stukje
yashilha schreef:Yep Kelly klinkt als een zwaar beledigde merrie
Proberen haar vertrouwen weer terug te winnen,maar wel duidelijk zijn in wat niet mag
Geisha voelt natuurlijk ook dat je bang bent dan en maakt daar ook gebruik van.
Lekker veel grondwerk doen en het goede uitbundig belonen
Komt vast weer goed tussen jullie![]()
Vandaag Ken heerlijk gepoetst, daar geniet hij altijd zo van.
Voor de rest niks met hem gedaan uit tijdgebrek
kellaxy schreef:Ja eigenlijk wel vanaf dr schouders, reageert ze jet heftigst maar ook zeker op haar hals.
Letizia schreef:Fragmentje uit m'n moeder haar les, ik moet stiekem nog steeds grinniken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik ben hierna gestopt met foto's maken, het werd steeds erger en vond het echt sneu voor m'n ma
Ersiel heeft volgens mij ook nog een leuke longeer foto
Tegenwoordig gaat het trouwens hartstikke goed met die twee
kellaxy schreef:Letizia schreef:Fragmentje uit m'n moeder haar les, ik moet stiekem nog steeds grinniken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik ben hierna gestopt met foto's maken, het werd steeds erger en vond het echt sneu voor m'n ma
Ersiel heeft volgens mij ook nog een leuke longeer foto
Tegenwoordig gaat het trouwens hartstikke goed met die twee
haha zooo dat zou geisha kunnen zijb inderdaad! Die blik van djuun ook. Kwam dat dan door onzekerheid?