Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kom er gewoon domweg niet aan toe!

Scorpio is wel een gave hengst.
Mijn zus is 22 dus we zitten vrij dicht op elkaar

Jeannette schreef:Mooie trailer zag ik voorbij komen.
Ik ben al jaren 21. ( al zo'n 26 jaar)
Staart was ik ook regelmatig, wil eigenlijk een staartzak hebben. Staart hangt op de grond, Azim staat er zelf niet op, ik daarentegen wel.

ach 26 is een prachtige leeftijd.
aan de schuilstal voor de paarden, hij heeft het altijd heel druk en stelde dus vaak dingen uit waardoor er al 2 jaar een frame stond zonder wei en met wat planken. De paarden staan al jaren zonder schuilmogelijkheid. Daar zijn de meningen over verdeeld, ik weet het, maar de paarden hebben het goed, dekens om en veel bomen dus ik maak me niet druk want ze hebben het niet koud en schuilen met de bomen. Nu kunnen ze waarschijnlijk volgend weekend erin!
ik wilde het heel graag voor het veulen zou komen, en dit is helemaal mooi voor de echte wintermaanden
heb er ook wel aan meegeholpen
)
de voorkant van het rechterstukje is dan ook dicht (geel)
Nee hoor, 26 is nog lang geen 30 joh 

Ik heb die van Letiets (
) gekocht bij http://www.horsecharms.eu/nl/ Super kwaliteit en veel kleurkeuze 
Ze waren mis geweest, eerst verkeerde kleurcombi gemaakt en die hadden ze per ongeluk nog bij mn bestelling erbij gedaan. Had niets aan twee halsters, dus eentje aan staleigenares gegeven en die was zo fan dat ze een hele grote bestelling er heeft gedaan
. Zou ik nou echt dr vertrouwen hebben geschaad door die les? Kan dat de reden zijn? Als ik aankom gaat alles goed alleen tot dat ik dr vast zet en wil poetsen oid. Ik heb er niet eens aan gedacht tot ze het weer deed dus kan ook niet dat ze mijn angst voelde. Ik vind dit zo erg.. niemand op stal die mij ook begrijpt, sterker nog, iedereen vind dat ik dr maar moet aanpakken maar dit werkt alleen maar averechts en zeker als juist dat de reden was van dit alles.. ik ken haar ook nog niet door en door dus weet het gewoon niet meer! Ik kan dr ook pas per half januari verhuizen door mijn opzegtermijn en als ik dr wel eerder wil verhuizen moet ik dubbel betalen en dat geld heb ik niet nu.
. Als ik ook maar iets doe wat op straffen lijkt, dreigt ze met bijten/steigeren/trappen.