[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:01

Toch denk ik dat je het zo niet moet benaderen. Heb toen bij de Endurance Zeeland wat mensen gesproken en de training er naartoe moet je denk ik toch wat serieuzer bekijken dan een buitenrit die je bij wijze op zondagmiddag doet. Aar zolang je er lol en voldoening uithaalt, zal ik er zeker voor gaan :j
Heb zelf ook niet extreem veel met de officiële dressuur hoor, maar zo onderling af en toe vind ik best leuk :)

Vanavond weer een superles gereden, poown was van puntje neus tot puntje staart ongeveer nat. Ff doorgepakt in de galop en knopje ging op de positieve manier om bij dr :j Echt fijne stukken galop gehad :j Fijn gelest, maar was wel.kapoet :')

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:11

Ik benaderde het ook nooit zo, dat was het punt een beetje. Ik was er altijd -en nu weer- superserieus mee bezig. Las trainingsschema's van professionele enduranceruiters en probeerde daar mijn leer uit te halen. Bouwde het trainen zorgvuldig op en tot dusver vond ik het ook ontzettend leuk!!
De wedstrijd zelf viel mij meer tegen omdat het allemaal zo makkelijk ging. Er bleek geen p/a en zodoende leek het gewoon erg veel op mijn buitenrit van zondagmiddag :j neemt niet weg dat ik het wel met erg veel plezier heb gedaan, want ik hou van buiten rijden. Mijn verwachtingen waren alleen hoger en dat maakte het op dat ogenblik een domper.
We beginnen nu laag, op 22 km, maar als dat goed gaat, ga ik ons inschrijven voor de langere klasse 1 ritten. Denk dat dat al meer uitdaging biedt :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:17

voor mij zou de uitdaging zijn om geen zere kont te hebben na zo'n rit, ik heb na een uurtje of 3 buitenrijden echt wel een beurs zitvlak _O-

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:19

Hahaha, ik had het met mijn vorige zadel niet, maar ben haastig op zoek naar een bontje voor op mijn tekna, want van deze heb ik na een uurtje dressuur ook wel pijn in mijn arie!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:20

Aha, dan begrijp ik je beter inderdaad :) Want ik vond het overkomen, alsof je het heel erg vond tegenvallen, vandaar mijn reactie. Gewoon verkeerd begrepen van mijn kant :)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:25

Kan gebeuren he, zo op bokt is net als smsen of whatsappen, de emotie erbij is wat onduidelijk... Soms dan, haha!

De dressuur viel mij dermate tegen dat ik het nu even zat ben in elk geval. Misschien is onderling wel leuker. Kan ik allicht eens een keertje proberen :j nu eerst even etten-leur en dan tussendoor eens een dressuurproefje meepakken, haha.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:26

Mijn zadel is zo heerlijk dat ik na 5 uur nog geen last heb :)) heb contact gehad met iemand op bokt die precies een shet zoekt zoals Ringo, als we straks die bejaarde pony ook hebben en Setels veulen hopelijk is hij eigenlijk 'overbodig' en ik vind het zo sneu, dat hij zo graag werkt en aandacht krijgt. Dus ik hoop dat ze komen kijken want het voelt heel goed!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:33

Onderling bij ons in de buurt is over het algemeen heel gezellig, Jolinda :j Zeker op de manege bij de 25+ :') Dat is een redelijk, om het oneerbiedig te zeggen, "huismoederclubje". Dus meer lang-leve-de-lol, dan dat er echt een competitie is :)

Dat klinkt goed Katja :)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:37

Klinkt goed Katja! Ik duim voor je mee :j

Ik hoor idd ook dat onderling bij ons op de vereniging heel gezellig is. Ga me eens inschrijven voor de volgende onderlinge. Just for fun! Elke ervaring is er immers ook 1, nietwaar :j

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:40

Ja, daarom :j En vaak een stuk minder gestresste mensen enzo :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:59

Ik hoop dat het deze keer ook snel gebeurt is en pijnloos, de vorige keer met de kies eruit halen was een ramp.

Ik heb ooit eens met Barc 156 punten gereden :+
Ik ging de bak door alsof ik een rodeo reed :')
Tja balen maar ag het inrijden ging wel super :+

De ene keer haal je wel winst en de andere keer niet...dat is een beetje de dressuur sport.

Endurance lijkt me pittiger... :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:23

Zaterdag was het me gelukt om Shief in m'n uppie te douchen :D Gaat al steeds beter!!

Afbeelding
Glimpie voor het werken :z

Afbeelding
En in de trant van de roestende arabieren: een verroeste Shief na het werken en douchen :')

Afbeelding
:D :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:08

Knappe Shief! Ik vind dat bruine gloedje helemaal niet lelijk <3 en wat een handige wasplaats :)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:17

Ik vind shief zo'n adembenemend mooie merrie he! Elke x als je foto's plaatst denk ik: wauwwwwww <3

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:10

Hihi :D ze is ook knap, dat weet ze zelf ook wel geloof ik haha

Ja het bruine.. ik vind het nog steeds niet haha, het zijn precies de zweetplekken.. dus onder het zadel en achter haar oren, de rest is wel redelijk zwart nog, mja :) Paard gaat nu maar lekker vaak douchen haha

Ja die wasplaats is ideaal :D Die hebben we min of meer zelf gemaakt, heerlijk plekje.. Ik gebruik hem nu alleen met poetsen, want Shief flipt hem dus als ik haar daar zet met douchen haha, op het pleintje gaat het nu goed!

Wat een coole nieuwe smiley!! {:} {:}

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:34

Afbeelding

Megatrots op mijn kanjer en natuurlijk op Ilona!!!

Zaterdag 1e plaats bestgaand rijpaard, zondag weer met 12 punten verschil met de 2e plaats!

Kampioenschap reservekampioen geworden. Glunderdeglunder.
:D <3 *\o/*

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:42

Oeeh wat is hij knap! gefeliciteerd met de resultaten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:41

Jeannette schreef:
[ Afbeelding ]

Megatrots op mijn kanjer en natuurlijk op Ilona!!!

Zaterdag 1e plaats bestgaand rijpaard, zondag weer met 12 punten verschil met de 2e plaats!

Kampioenschap reservekampioen geworden. Glunderdeglunder.
:D <3 *\o/*

*\o/* *\o/* Canvas moment Jeannette *\o/* *\o/*
Prachtige foto van jullie allemaal :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:13

@jeanette gefeliciteerd

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:22

Gefeliciteerd!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 20:40

Gefeliciteerd! Als het aan mij had gelegen waren zij absoluut kampioen geworden :j echt complimenten voor de amazone, wat een super nette zit heeft zij! En de schimmel sjouwde heerlijk ontspannen door de ring heen, echt super netjes! Terechte winnaars! Jammer van het kampioenschap, echt ik vond deze combinatie het meer verdiende :)! Maar alsnog gefeliciteerd met het reserve kampioenschap :D

Gave combi! :j

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 20:45

Wat een warmte he, paardjes vandaag lekker niks gedaan, asal alleen vanmorgen in de wei geweest en ze vanavond een heerlijke douch gedaan, nu staan ze lekker gekoeld op stal. Morgen maar een tropen rooster inzetten en om 7uur beginnen met de paarden

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:11

Gefeliciteerd.
Ik heb Mo in de wei gegooid en zelf op een stoeltje gezeten.
En heb een flyer gemaakt om Montoyo te promoten :j

Gaat denk bijtijds naar bed, morgen komt de smid vroeg en ik stik van de kiespijn....wordt echt heel irritant _-:(
Gaat proberen afspraak naar deze week te verzetten...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:30

Yus staat ook lekker met haar maatjes op de wei. Vanmiddag nog wel even met haar wezen kroelen :+:

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:33

Pffff even stoom afblazen hoor...
Waarom moeten mensen zich altijd bemoeien? Waarom kan je niet iets anders dan anders doen zonder commentaar?
Net weer een aanvaring gehad met een stalgenoot die vond dat ik te weinig met mijn paarden doe :? en dat Ely daar vervelend tegen andere mensen van wordt ofzo :? Ik zie gewoon 2 blije tevreden paarden in de wei staan, Ely werkt 5 dagen in de week en Dos staat lekker dik te worden. Argggg vind dat zo irritant, ik bemoei me toch ook niet met hen?!

Zo, nu weer zeurmodus uit.