Hey Celes, zie PB.
Tammy: zie PB (babyfoto's Noah
)
Baby Noah
, Zoya en Nicolai kijken toe......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt suuuuper bedankt 
echt heel gaaf om hem zo klein te zien, ik dacht dat hij NU schattig was, maar toen...
wat een knuffeltje zeg!

IloveBALOU schreef:Ik ga snel naar buiten foto's maken van m'n nieuwe arab.
Dikke laag sneeuw en felle zon; ultiem fotoweer
, verdween net de zon toen ik naar buiten ging.
:

wel lieeefffff hoor noah als been 
maar gelukkig als ik nu naar buiten kijk is het een dun laagje en al weer gestopt. Laat het maar bewaren voor kerst
gaat morgen leuk worden als ik naar m'n werk moet...
.
ga proberen foto's te maken! IloveBALOU schreef:IloveBALOU schreef:Ik ga snel naar buiten foto's maken van m'n nieuwe arab.
Dikke laag sneeuw en felle zon; ultiem fotoweer
Nou, verdween net de zon toen ik naar buiten ging.
Als nog wel even wat grondwerk gedaan, zonder zadel er op gaan zitten en een stukje gewandeld.
Eén foto die een beetje fatsoenlijk is geworden![]()
Dit is hem:
kale plekken komen door een van onze andere ruinen

IloveBALOU schreef:Vader is Vatican.
Moeder staat wel in het paspoort. Zou ik nog wel even na kunnen kijken
Ja, lijkt die van jou er op (: ?
Is die van jou ook Russisch?

Dus ze kon even d'r ei kwijt in de bak en was daarna gelijk weer oude vertrouwde Djuun, ze had het even nodig 
Al_Zawraa schreef:kyrkelover schreef:Hoe doen jullie dat dan met veulens buiten laten lopen.
Hier hebben wij 1 stuk land dat echt enorm droog is. Dat wordt in principe alleen van april t/m september gebruikt, en vanaf februari mogen dan mams en veulen erop. Veulen in het begin ook met een dekentje om, aangezien het in februari meestal nog niet echt lekker weer is, en liever (veel) buiten met een dekentje om dan op stal zonder dekentje![]()
Rahnanah 1 dag oud, februari 2010.

Woeste hengst met ROZE bal...........

stoere hengst met roze bal ook echt 

was blijkbaar toch iets te koud zonder deken!
heeft goede, harde hoeven, we maken in de zomer 1-2x per week een buitenritje, daar hoeft hij echt geen ijzers voor onder