Het was inderdaad echt even stil. Iedereen even geconcentreerd bezig denk ik.

Nadeem zijn training gaat goed maar niet al te snel. Hij heeft erg veel moeite met de singel en Krista en ik merken dat hij snel moe wordt van nieuwe dingen. Hij heeft echt tijd nodig om het te verwerken en daardoor zijn zijn trainingen per dag ietsje korter. Hij ligt regelmatig in de stal te slapen na de training. Het is wel een ontzettend fijn paard. Alles wat hij geleerd heeft zit in dat koppie en voert hij ook braaf en ontspannen uit. Mijn bedoeling is om dat op deze manier vol te houden en hem dan maar iets langer in training te houden. Hier zie je toch dat hij op een iets later moment is begonnen met trainen. Al ben ik er wel blij mee dat hij lichamenlijk al helemaal volgroeid is.
Ach Dayem gaan we inderdaad inwikkelen met bubbeltjesplastic! En dat zetten we mooi met tape vast. Laat dat pak maar zitten, we maken hem wel een zeer veilige mummie.
Zara heeft echt een pracht koppie Eight! Echt hele lieve ogen. Ook echt al een dametje inderdaad. Wat is jouw naam? Ik ben Ditta.
Joyce, hij is wel echt heel leuk Yusraa zo. Zo'n beeldje wil ik ook wel van Deem. ^^ En zulke touwhalsters.. En..

Het zit je niet mee No_No! Hopen dat hij op een andere plek wat fijner kan staan!
En ondertussen wel hele afstanden lopen. Die Nour.