Het was inderdaad echt even stil. Iedereen even geconcentreerd bezig denk ik.

Nadeem zijn training gaat goed maar niet al te snel. Hij heeft erg veel moeite met de singel en Krista en ik merken dat hij snel moe wordt van nieuwe dingen. Hij heeft echt tijd nodig om het te verwerken en daardoor zijn zijn trainingen per dag ietsje korter. Hij ligt regelmatig in de stal te slapen na de training. Het is wel een ontzettend fijn paard. Alles wat hij geleerd heeft zit in dat koppie en voert hij ook braaf en ontspannen uit. Mijn bedoeling is om dat op deze manier vol te houden en hem dan maar iets langer in training te houden. Hier zie je toch dat hij op een iets later moment is begonnen met trainen. Al ben ik er wel blij mee dat hij lichamenlijk al helemaal volgroeid is.
Ach Dayem gaan we inderdaad inwikkelen met bubbeltjesplastic! En dat zetten we mooi met tape vast. Laat dat pak maar zitten, we maken hem wel een zeer veilige mummie.
Zara heeft echt een pracht koppie Eight! Echt hele lieve ogen. Ook echt al een dametje inderdaad. Wat is jouw naam? Ik ben Ditta.
Joyce, hij is wel echt heel leuk Yusraa zo. Zo'n beeldje wil ik ook wel van Deem. ^^ En zulke touwhalsters.. En..
(Oh wacht nog een extra maandje training, ik wacht wel nog even.) En ach arme Lazio, hij ziet er erg zielig uit.
Het zit je niet mee No_No! Hopen dat hij op een andere plek wat fijner kan staan!
En ondertussen wel hele afstanden lopen. Die Nour.
Hij geeft wel ontzettend mooie veulens! Ben ook benieuwd naar die op mijn aankomende stalling.
Een buitenrit om jaloers op te zijn, en een vrolijk gezicht van Yul op wedstrijd, super leuk! Mooie paardenspulletjes van Bonjoy, ik wil ook al tijden een mooi nieuw touwhalster, maar die ik nu heb is gewoon nog goed, en ik heb maar 1 kast voor al mijn paardenspullen, dus moet ik mijn verzamelwoede onderdrukken
Beterschap met je ontsteking!
Ik hoopte al dat ze van het volle gras ein-de-lijk haar vrouwelijke rondingen terug zou krijgen, en dat lijkt te werken. Haar deken moest zelfs versteld worden, ik kreeg de singels niet vast
Hopelijk mag ik vanaf vrijdag weer fietsen/autorijden en kan ik Rayna weer (vanaf de grond) gaan trainen. Rondingen zijn mooi, maar dan het liefst in de vorm van spieren
Het is misschien maar goed dat ik (nog) geen plannen heb qua vakantie
bevallen van een ongelofelijk gaaf bruin hengstveulen!!!
veulentjes!! Leuk, mooi!!
Ze staat nu 24/7 op redelijk korte wei, heb haar van krachtvoer gehaald maar ze vervet waar je bij staat.

geen idee wat er gebeurd is. 

Je ziet nu duidelijk een grasbuikje opkomen en ze heeft zoooo'n mooi zomervachtje aangetrokken
Ik geef het een week
Maar ach, ook weer gebeurt, en maar eens wat vaker doen, dan went ze er vanzelf aan. Almaz daarentegen vond het heerlijk, en stond heerlijk stil te wachten tot ik klaar was. En Amir vond het eigenlijk ook wel best, alleen het afspoelen vond hij wel wat spannend, maar hij was toch heel braaf. Echt precies andersom van wat ik eigenlijk verwacht had 

Arme Shym! Wat raar dat hij steeds zo aangevallen wordt. In wat voor kudde stond hij?
Maar wie weet lukt het wel met een andere kudde... opfok, of juist oudjes met veel ervaring, of oudere fokmerries met opvoedkundig diploma, of iets dergelijks. Maar ja, dat moet wel te vinden zijn natuurlijk, en je zal hem ook niet in verweggistan willen hebben.