ja liepen idd wel mooie paarden tussen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ja liepen idd wel mooie paarden tussen.
was onwijs blij met alle hulp, thnx!!!!
Nashwa liep top, opstellen ging door de spanning niet echt maar tijdens kampioenschap ging het al véél beter. Ben echt
knappe Nashwa ... Ook al maakt ze haar bovenluik elke keer open en heeft ze mn mooie stal'bordje' vakkundig gesloopt
wat een doos is het ook he. Sloperd
Setel gaat twee dagen later naar de hengst omdat dat voor ons handiger uitkomt, morgen over een week!
Ben benieuwd hoe vandaag is gelopen. En wacht rustig de foto's af 

Was ontzettend leuk (ondanks de enorme wind). Daarna doorgereden naar Knokke en daar lekker stukje sight-seeing gedaan en gegeten 
Hier ons ritje:
(NOT!!)
Heel veel gestapt, lekker stuk bos mee kunnen pakken
Konden nog verder door bos, maar dit was wel even goed voor nu
Volgende keer weer een stukje verder
" Go Nashwa
Ik vind haar een heel lief en leuk paard, je kunt heel trots op haar zijn!

en Noah vond het ook leuk, lekker voorop paraderen haha
teddybeer op groot formaat is t gewoon
nashwa heeft onwijs haar best gedaan, ondanks haar vermoeidheid. Liep minder dan gisteren, maar evengoed deed ze het super! Punten waren best netjes, niet bijzonder maar ben er best tevreden mee. Helaas 1 jurylid van gisteren er ook bij en die was duidelijk niet gecharmeerd van nashwa.. Dat begon met 18 16 18 18 op type...puntte overal net even lager. Over de dag gebeurde dat bij nog een paar paarden, toch zonde. 
Zie je wel, had ook gewoon wat met de jury te maken.
jury moet er maar net van houden.. zag net dat we van jurylid C op alles 18 hebben gekregen (benen 15) dus dat is een hartstikke mooie score! Ben zeker niet ontevreden, alleen B vergeten we gewoon even
Maar ze deed het wel mooi effe
Helemaal top. Onze laatste dressuurwedstrijd was weer een domper, ondanks dat Daya SUPER liep, dus ik ga eerst maar even wat positieve energie opsnuiven op de endurance, voordat ik me weer in het diepe stort van de dressuur
set_elkol schreef:wow ik zie net wat een duivelse registratiedatum ik heb op bokt
just for fun
Misschien kunnen we eens met een aantal geinteresseerden samen gaan rijden ofzo. Er zijn er hier in het topic niet zoveel, dus we blijven dan vast onder de 4 combinaties