Ik wist er geen end meer an was onwijs blij met alle hulp, thnx!!!!
Nashwa doet het super. jury was helaas erg verdeeld, ze kreeg niet echt de punten waar ik op had gehoopt maar ze heeft het super gedaan, ben echt zó trots op haar!!! We hebben goede moed voor morgen iig Nashwa liep top, opstellen ging door de spanning niet echt maar tijdens kampioenschap ging het al véél beter. Ben echt knappe Nashwa ... Ook al maakt ze haar bovenluik elke keer open en heeft ze mn mooie stal'bordje' vakkundig gesloopt
Leuke verhalen over Sint Oedenrode! Ik hoop ook eens nog te gaan naar een leuk Arabieren-festijn Setel gaat twee dagen later naar de hengst omdat dat voor ons handiger uitkomt, morgen over een week!
Wat een leuke verhalen van gisteren in St. Oedenrode Ben benieuwd hoe vandaag is gelopen. En wacht rustig de foto's af
Omg Katja
Gisteren bij een vriendin langs geweest samen met Letiets en een ritje gemaakt met haar haflinger voor de kar Was ontzettend leuk (ondanks de enorme wind). Daarna doorgereden naar Knokke en daar lekker stukje sight-seeing gedaan en gegeten Vandaag fijne buitenrit gedaan samen met Letiets. Zij eerste stuk, daarna ik. Hadden er zowaar (vlak nadat we vertrokken) er aan gedacht om eindelijk eens Endomondo aan te zetten Hier ons ritje: http://www.endomondo.com/workouts/20390 ... ure=metric
Zoals je ziet zitten we bíjna aan een endurance tempo (NOT!!) Heel veel gestapt, lekker stuk bos mee kunnen pakken Konden nog verder door bos, maar dit was wel even goed voor nu Volgende keer weer een stukje verder
Smart
Geplaatst: 16-06-13 16:50
Leukk!! Erg benieuwd naar foto's!
Maar wel een lekker ritje zo te zien! Wil je ook de endurance met haar in? Ik wil dit wel met Silver.
Gister voor het eerst met ons nieuwe zadel gereden, hij liep prima en ik zit er fijn op! Ben er blij mee.. Vandaag trailer laden geoefend, paar keer geladen en helemaal dicht gedaan, hij bleef rustig staan! Topper.. Van de week maar eens een stukje rijden zodat we ook weg kunnen...
Was weer erg leuk vandaag in Sint-Oedenrode, heb weer erg genoten!
Nog even lekker met Nashwa gekroeld, ze vond het heerlijk al die aandacht. Was wel grappig er stond een vrouw naast me die kwam kijken maar verder niks met paarden had. Zegt ze: "wat een lief paard is dit, is ze van jou?" Dus ik zeg "nee, ze is niet van mij maar heb net even met haar eigenaresse staan kletsen en zou haar even opzoeken in de stal." Zegt ze: "Ik durf eigenlijk geen paarden te aaien, maar deze is zo lief dat ik het wel durf " Go Nashwa Ik vind haar een heel lief en leuk paard, je kunt heel trots op haar zijn!
Sieltjuh
Geplaatst: 16-06-13 21:06
Smart schreef:
Maar wel een lekker ritje zo te zien! Wil je ook de endurance met haar in? Ik wil dit wel met Silver.
Misschien een keer een impuls wedstrijd, maar serieus is allemaal veels te ver weg vanuit Zeeland. Djunnah is er in de eerste instantie voor ons om te genieten
Aaahw, lieve Nashwa dus
Barcelano
Geplaatst: 16-06-13 21:10
Ben benieuwd naar alle resultaten Mo had een lui weekend...heeft alleen maar los gestaan Morgen weer aan de longe zetten. Wilde vandaag, maar ag
Noah had ook een lui weekend, zaterdag alleen maar in de wei gestaan en vandaag een buitenritje met manegepony's begeleid, volgens mij vonden ze het allemaal prachtig! de manegepony's komen niet zo vaak buiten de bak, dus die waren allemaal in hun hum en Noah vond het ook leuk, lekker voorop paraderen haha
Effe gauw, met slaap in de oogjes... nashwa heeft onwijs haar best gedaan, ondanks haar vermoeidheid. Liep minder dan gisteren, maar evengoed deed ze het super! Punten waren best netjes, niet bijzonder maar ben er best tevreden mee. Helaas 1 jurylid van gisteren er ook bij en die was duidelijk niet gecharmeerd van nashwa.. Dat begon met 18 16 18 18 op type...puntte overal net even lager. Over de dag gebeurde dat bij nog een paar paarden, toch zonde. maar goed, verder keurige punten en weet nu goed waar ze staat en waar we aan gaan werken. Maar meest en vooral ben ik gewoon rete-trots!!!! Nashwa was super braaf en relaxed, liet zich hartstikke goed zien en had er gewoon lol in. Ze is weer een enorme ervaring rijker.
nashwa helemaal fans, leuk! Ze heeft ook gewoon lieve uitstraling.. mn moeder was ook helemaal onder de indruk hihi.
Altijd natuurlijk jury moet er maar net van houden.. zag net dat we van jurylid C op alles 18 hebben gekregen (benen 15) dus dat is een hartstikke mooie score! Ben zeker niet ontevreden, alleen B vergeten we gewoon even Vorig jaar vond ik de punten van Umoyax gewoon echt laag, daar baal ik nog steeds van. Maar Nashwa heeft het best heel netjes gedaan, was ook gewoon minder strak en gestroomlijnd dan de andere merries Maar ze deed het wel mooi effe
Leuk van Nashwa! Jammer van de punten, maar de ervaring die ze rijker is is ook een heleboel waard natuurlijk!
Leuk dat het trailerladen zo goed ging en dat je geslaagd bent voor een zadel, Smart! Je gaat endurance starten zo te zien, leukleuk!! Wanneer ga je voor het eerst?
30 juni a.s. gaan Daya en ik weer naar een endurancewedstrijd! We hebben trailertraining gehad, zadel is alsnog in orde bevonden door verschillende zadelmakers, dus ik blij. Daya staat op een voedingssupplement: MuscleImpulse en hij gaat zo ongelofelijk hard vooruit! Geen stijve rug meer, geen kramperige pasjes meer. Super soepeltjes Helemaal top. Onze laatste dressuurwedstrijd was weer een domper, ondanks dat Daya SUPER liep, dus ik ga eerst maar even wat positieve energie opsnuiven op de endurance, voordat ik me weer in het diepe stort van de dressuur
MirandaMalik
Geplaatst: 17-06-13 14:40
set_elkol schreef:
wow ik zie net wat een duivelse registratiedatum ik heb op bokt
Ja, ik had al zo'n vermoeden, je bent duivelsgebroed!!
Leuk hoor Amy, dat het allemaal goed is verlopen! Ze heeft zelf in ieder geval vast veel plezier gehad, al was het maar met het slopen van je stalbordje.
Flink eindje aan het rijden geweest dus met Djuun! En beter rustig aan dan dat je op zo'n opgefokt ding zit.
Mooi dat Silver de trailer op wil, is wel erg handig, haha! En een goed zadel ook!
Shanna, foto van Shief met het nieuwe halster graag!
Jolin, leuk dat je een endurancewedstrijd gaat starten. Je moet het tenslotte wel voor je plezier doen!
Barcelano
Geplaatst: 17-06-13 15:04
Toch netjes hoor Amy...het blijft toch vaak een soort smaak per jury lid.
Endurance lijkt me ook wel een keer geinig om te doen just for fun
Volgende week gaat me verstand kies eruit...moet wel in me up er naar toe... Maar god wat zal ik blij zijn als dat kreng er uit is Ik gaat zo richting Mo...kijken of meneer wakker is van zijn middag dutje
Walgelijk, tandartsen.. Ik hou er echt niet van!! Endurance is echt vet. Onze eerste wedstrijd was ook echt een succes. Goede sfeer, leuke mensen, goede organisatie.. Hopelijk is dat in Etten-Leur ook zo Misschien kunnen we eens met een aantal geinteresseerden samen gaan rijden ofzo. Er zijn er hier in het topic niet zoveel, dus we blijven dan vast onder de 4 combinaties
MirandaMalik
Geplaatst: 17-06-13 15:10
Toen mijn verstandskies eruit moest bij de tandarts was het zó gebeurd!
Ik dacht dat je je eerste rit juist vond tegenvallen, Jolinda? Dat je het beetje vond lijken op een buitenrit maken? Tenminste, zoiets staat me bij, dat je dat had gezegt hier?
Jes, succes! Heb zelf ook schijthekel aan tandartsen
Klopt Siel, ben alleen zo afgeknapt op de dressuursferen dat de endurance erg hoog in het vaandel is komen te staan. Ik denk nog steeds dat het op een buitenrit lijkt, maar hoop meer actie en uitdaging te krijgen in de volgende klasse.