Ook vandaag weer eens gereden en het ging het weer top! Ze is zo braaf!
Ik ben sinds een paar weken ook overgestapt op ander voer. Dit omdat ik ineens bedacht na een heldere ingeving dat bleek dat nada nogal overgevoelig reageert na wat meer gesuikerde producten zoals een appel. Ja een appel ja. Dit had ik wel al een eerder gemerkt, maar dus maar eens even een tijdje bewust op gelet na een appeltje. Ik voer namelijk bijna nooit appels. Maar ook nu weer een bommetje de volgende dag. Dus besloten om Nada op suikerarm en zetmeelarm voer te zetten. Hetzelfde voer als 1 van onze shetlandpony's krijgt na haar bevangenheid.
Nu zijn we inmiddels wel een 3-4 weken verder en ik heb een totaal ander paard. Op zich wel allert, maar veel minder prikkelbaar.
Dus tot nu toe ben ik meer dan tevreden!

Ook voor het eerst weer een stukje buiten uitgestapt. Voelde zo goed dus het proberen waard. Ging ondanks dat er toch wel van alles eng was verder wel erg goed. Weer erg trots op mn grote liefde!

Owja en ik heb afgelopen donderdag al een super gaaf cadeau gekregen van een goede vriendin van me. Alvast voor me verjaardag hihi
Een clinic van Frans van der Meer.

Dat wilde ik al zo lang en ik weet zeker dat ik daar echt heel veel van ga leren.

Op 14 december is het zover!
Eigenlijk had ik al een rechtricht clinic staan bij irene op 14 december, maar ja die heb ik even geannuleerd nu.
Volgende keer dan maar.