Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de stallen tegenover die van Noah zijn voor de jongste veulens die hier in de opfok staan, maar dat zijn alleen maar tuiger babies, ofwel van 'onze' tuighengst Manno, ofwel een kruising van een manno-zoon met een van de springpaarden van stal
na een jaar zijn die al niet schattig meer
dan zijn ze al groter dan Noah en 80% heeft een ramsneus, en das niet echt mijn ding
ze zijn heel lief hoor, maar beginnen de eerste paar jaar echt als lelijke eendjes :p
kyrkelover schreef:Hoe doen jullie dat dan met veulens buiten laten lopen.

)
ok en met kerst mag er een klein beetje sneeuw liggen daarna gelijk weer weg hoor 

ps wanneer is de nieuwe site online
kijk paar keer op n dag hihihi
Geef mij maar gewoon zon, 20-25 graden en een zacht briesje
RhealLover schreef:Hier regent ook de hele dag al en flink hard, enkelt gisteren een dagje vorst maar met een zacht winterzonnetje erbij, te veel nat vindt ik ook niks (ach wat kan ik klagen hee)
Zomermens van top tot teen, lekker hele dag 25 graden zonnetje er volop bij en dan wanneer ik slaap een regenbuitje voor het landok en met kerst mag er een klein beetje sneeuw liggen daarna gelijk weer weg hoor
O ja voor ik het vergeet, wilde in AV algemeen topic plaatsen voor iedereen zijn feestgroet maar is gesloten
Namens mij, mn lieve Alyssa, Rheal HT en natuurlijk AR Sinan Shaikyria:
Isa heb voor jullie vandaag een kaart op de post gedaanps wanneer is de nieuwe site online
kijk paar keer op n dag hihihi
hier ligt echt een pak sneeuw en het vriest nog steeds! hou er ook echt niet, ik wil dat de sneeuw weg gaat!! 

En knap paard op de foto hierboven 
*kruipt nog wat dieper in Snuggie*

)