Aleeyah wordt ook al een hele dame zeg, en zo wit al! Is ze altijd zo mooi schoon op zichzelf, of heeft het heel wat poetswerk gevergd?
Wat jammer dat Almaz wat minder te pas is. Vind het een schattig mannetje om te zien.Yildiz/Eline; Klopt, Munir heeft een hele witte buik. Loopt door tot zijn oksels en borst
Hij is inmiddels alweer aardig wit, zal even een fotootje zoeken.Wat fijn dat je je iets beter voelt Kesje. Is ook niet niks!
Geeft niets Rosequartz, bedankt

Enne, wat betreft koopverslaving voor de paarden.... bij mij loopt het ook de spuigaten uit, haha!
Wat grappig, dat de een juist zo gek met paarden is, en de ander er niets mee heeft, Yildiz! Wie weet verandert hij nog... misschien krijg je ooit een heel gaaf hengstveulen die hij wel interessant vind, aangezien hij de merries niks vind

Fijn dat Tie nog mooi drachtig is! Nu begint het lange wachten weer. Al vliegt een jaar voorbij, vooral als je druk bent. Dat been is wat minder, hopelijk is het 'gewoon' een hoefzweertje.
Waar zijn Yazahra haar krullies?
Ik heb nog een topicje van gisteren. Het hele viertal weer op de foto. Laasje gisteren lekker onder de tuinslang, en die ging gelijk erbij liggen nadien, dus die was mooi modderig

[ITP] Vijftig tinten rood... en een vleugje grijs
Meneer geniet best wel van zijn leven hier!
Ondanks zijn leeftijd nog steeds een megamacho en praatjesmaker, maar ook een ontzettende kroelkont.Geluid aan

Ik word ook altijd zo hebberig als het om paardenspullen gaat. Zo wil ik al sinds ik een paard heb zo'n showhalster, maar die krengen zijn best prijzig voor een hebbedingetje. Vandaar dat ik zelf ben gaan knutselen, ik kom niet eens aan €20,- als ik de kosten optel.
Eind deze maand zou ik mijn eerste fotomeeting met Rayna doen, in plaats daarvan heb ik controle in het ziekenhuis. Ook is net het polocrosseseizoen weer begonnen en zouden we weer buiten gaan trainen, maar ik zal aan de zijlijn moeten staan. Ik mag wel vioolspelen, maar de fysio gaf geen garantie dat het me goed zou lukken
beetje jammer!
behangpapier van 100 jaar geleden was waarschijnlijk hars of zo..
Ben zo benieuwd, hopelijk een mooi merrieveulen voor je!
Dan staat hij op zijn manier heel stoer te doen, en dan zeg je 'hé' en stopt hij direct en staat hij je aan te kijken zo van 'ik bedoelde het niet zo'.
Even weekje vrij.

) Hoe heette je nieuwe paard ook alweer?

Pas maar op, straks heb je een bonte 

)
Er zat een bult tussen z'n pezen op het been waar hij van de week niet goed op liep dus ik scheet hem alweer in m'n broek.... Dierenarts was toch op stal dus haar even laten kijken en zij vindt het niet op een peesblessure lijken aangezien het tussen de pezen in zit en hij weer rad loopt. Waarschijnlijk een bloeduitstorting door aantikken tijdens ravotten met z'n maten. Helaas m'n Hidez pak nog niet terug dus hem maar in de tape gezet. En ja hoor, ik kan nu zeggen dat het echt werkt want vanmorgen was de zwelling foetsie

arm dier! Ik was net zo blij dat hij heerlijk in het volle gras kon lopen. Nu dus weer op een kaal stukje.. Een vriendin van mij vraagt of shym daar even in de wei mag zodat hij inboedel geval toch lekker het gras in kan want dat kan meneer wel gebruiken. 

Wanneer ga je?