Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe merrie Jessica! Meerrrr foto's, video!!! En Mo weer lekker oppakken. Ga je dat zelf doen of direct naar je trainster?
Joyce je filmpjes ga ik zo bekijken!
Nicky, super dat trailerladen! Echt cool. Jij deed toch ook veel Parelli?
Ga zo Tie laden voor weer haar eerste les met Jes bij mijn trainster. Jammer dat er nog geen slidingplates onder liggen want ze hebben daar zon fijne ondergrond. Maar goed, ff overleggen wanneer we er die weer onderplakken.
YildizArabs
Geplaatst: 28-08-14 07:14
Fijn aan t werk Joyce! Lekker voorwaarts en mooie galop!
joysjuh1987
Geplaatst: 28-08-14 09:12
Bedankt allemaal voor de super reacties @jessica ik voel me dan idd Anky je voelt dat ze dan die achterhand er onderzet en ik hoef haast niks meer te doen, en dat te bedenken dat ik haar groen kocht
Leuk Yildiz, veel plezier Ik doe idd ook veel Parelli. Dit ook vanuit Parelli gedaan. Ik wil nog ff wat meer gaan oefenen dat ik hem ook van afstand de trailer in de kan sturen
Annikab
Geplaatst: 28-08-14 09:47
Asal ziet er goed uit, Joyce! Rijden gaat ook heel fijn zo te zien, mooie combi zijn jullie!
Altijd fijn als alles weer is opgeruimd en schoon, Nicky! Moet ik ook weer eens doen...
Super dat Zaar zo lekker ging, Lisa!
Ahhh dat filmpje van Set, je ziet haar denken: wat gebeurt er allemaal in m'n lijf??
Gefeliciteerd met je nieuwe merrie, Jes!
Spannend, Joyce, ben benieuwd naar je tattoo!
Super dat de mannen braaf waren bij de smid, Tieneke!
Je filmpje met de trailer was gaaf, Nicky, kom je dat ook even aan Dos uitleggen?
Gisteren Doortje weggebracht. Superbaby stond binnen 10 minuten op de trailer. Heeft het eerste halfuur staan hinniken en trappen, maar was daarna rustig. Bij de afrit begon ze weer en toen we de wei inreden en de paarden daar gingen hinniken, dacht ik serieus dat ze eigenhandig die trailer af zou komen Arme gupje was helemaal bezweet en groggy, maar herstelde zich heel goed. Eind van de avond stond ze al tussen de rest van de groep in te grazen, kleine survivor Vanavond maar even bij Dos kijken, die stond volgens stalgenootjes rustig, af en toe een hinnikje...
Knappe Dora zo helemaal alleen de grote wijde wereld verkennen!
-.-...puberende hengsten zijn vervelend. Zaraar besloot vandaag de rechterlijn helemaal te willen aanpakken en als ik hem dat vroeg draaide meneer zich linksom even om in een flits om daarna te bedenken 'POEP! er hangen twee longeerlijnen aan mij!'...gevolg paniek in de toko, Zaraar als konijn door de rijbaan en ik weer extra zere armpjes... Ooit, ooit is hij mijn zoete dressuur kanjer
ik ben momenteel wat stiller hier, heb een geschil met mijn oude stal eigenaar over de borg die er nog betaald moet worden omdat we eerder weg gegaan zijn van stal.
Lisa wat stom van Zaar Fluister het hem nog eens in zijn oren dat hij een dressuurwonder moet zijn! Set, schiet nou eens op met dat veulie! Het is nu nog droog.. tenminste, hier dan :p Ik ben zo benieuwd, check ieder uur Kat dr facebook en het topic Maar wel een goed teken dat haar uier zo verandert!!
Zaraar heeft de laatste tijd een hele andere mening 'lang leve de lol en de baas het zuur zeer zuur maken'...Vanmorgen een kopstoot gehad waar je U tegen zegt, wenkbrauw is weereens 2 keer zo dik Maar weer omlaag met het voer en omhoog met het werk...oh nee...dat laatste mag nog niet...
Noah was vandaag ook niet de allerbraafste, was een beetje hangerig/trekkerig. Had eigenlijk willen springen maar was vergeten dat er ponykamp was, en de kindjes hadden net springles toen ik ging rijden Heb de afgelopen week al veel flink dressuurmatig gereden, en dat ging ook echt top! Na een paar dagen wordt het Noah dan gewoon te veel, en moet hij even stoom afblazen door te springen of galoptraining te doen. Maar rondjes door de buitenbak galopperen met kleine kinders in de bak met eigenwijze pony's, geen goed idee
YildizArabs
Geplaatst: 28-08-14 17:36
Lisa! Voed m es op joh! Dat gedrag kan echt niet, kan ie nog zo puber zijn!
Nog proficiat he met Cosimo! Hij heeft echt n top showseizoen gehad! Nu lekker nagenieten!
Ja Nicky! Das cool! Ik durf het met Nour niet aan zoiets (al is ie nog zo braaf) maar wil het met Zaartje wel gaan oefenen en Tie lijkt me ook best handig hihi!
Fijn dat t lekker gaat met Noah! Jammer dat je je plan moest wijzigen. Geen Buitenrij mogelijkheden om ff te knallen of losgooibak?
He wat oliebol Joyce... Nou je weet me te vinden he als je ff je ei kwijt moet?
Over eieren gesproken....Set!!!!
YildizArabs
Geplaatst: 28-08-14 19:45
Annika, dikke knuffel Gelukkig heeft ze nu een fijn baasje, maar snap dat je haar nu echt wel heel erg gaat missen...
Oooh yaaay kat! Geen idee eigenlijk maar hoe lang kan het nu nog duren?
Jess gefeliciteerd met je merrie!! Super cool zeg!
Ah annika dat blijft moeilijk. Knap van je en ze krijgt vast een tophuisje!! Ben benieuwd hoe ze uitgroeit. Door blijft leuk!!
Haha leuk die puberende paarden
Hier een merrie die ontzettend goed gaat Ze gaat heel fijn lopen en de nageeflijkheid is er ook! Er is nog 1 stukje wat ze los moet laten in haar lijf maar waar dat zit geen idee. Dinsdag komt margot van laarakkers. Ben heel benieuwd wat er uit komt!
YildizArabs
Geplaatst: 28-08-14 20:25
set_elkol schreef:
Set druppelt melk, voor wie het interessant vindt ze is haar ei dus aan het uitbroeden!
Haha Kelly daar durf ik geen uitspraken over te doen! Hopelijk binnen 24 uur, of zelfs vannacht al. Ik blijf er in elk geval bij. Nu staat ze te eten en is het druppen even gestopt.