Ik moet helaas werken, anders had het me erg leuk geleken!
daniellekas
Geplaatst: 14-06-13 12:31
Nashwa doet zaterdag mee en volgens mij ook zondag.
Ik en amy hebben er veel zin .
Barcelano
Geplaatst: 14-06-13 12:32
Ja ik heb de ad al voorbij zien komen. Alleen is me prioriteit een merrie. En als ik het zou doen denk een wat oudere ruin Dilemma's
MirandaMalik
Geplaatst: 14-06-13 13:45
Barcelano schreef:
Sieltjuh schreef:
Dan heb je Mighty Mo en Mini Me
haha scherp
Een vriendin van me (die vroeger Fuego verzorgde bij de fokker) heeft een klein flessekind erbij (verstoten door de moeder) voor bij haar paard, die lijken ook op elkaar, heel grappig! Die kleintjes zijn heel taai hoor, Fuego heeft het er druk mee maar het zijn hele goede maatjes.
We hebben een nieuwe zender erbij, horse en country, geinige programma's over paarden!
Het ruintje lijkt me heel leuk, maar een onbeleerd paardje zijn wij niet geschikt voor. Mooie pics Veel plezier dit weekeinde!
Shanna_
Geplaatst: 14-06-13 22:09
Uhm, ik ben te herkennen aan mezelf en Angela haha dusseee als iemand ons herkent, gewoon zeggen Oja en we zijn dus met Bert en Ingrid waarschijnlijk, en die zullen sommige van jullie wel kennen!
Hahahahahaha veeg me op
Edit: als je denkt goh, die 2 meiden lopen erbij alsof ze verdwaald zijn dan zijn wij dat
Als iemand me ziet, gewoon hoi komen zeggen - ik bijt niet Zal zwarte broek en rood shirt met zwart jasje aan hebben, en lompe wandelschoenen er onder, hihi.
Ik heb iig kans gezien om m'n fotocamera mee te slepen. Dus ik zal wss foto's gaan maken tussendoor.
Ja leuke dag gehad!! Wel katsverbrand nu want had niet verwacht dat de zon zo hard zou schijnen maar ben blij dat ik gegaan ben.
Nashwa is lief
IlonavL
Geplaatst: 15-06-13 22:03
Ik las al een aantal dingen op facebook, volgens mij een mooi aantal paarden per rubriek en hoge kwaliteit! Ben benieuwd naar morgen Leuk meiden dat jullie elkaar hebben kunnen helpen, kan me idd voorstellen dat het druk is met de store en met een paard dat meeloopt