Op FB heb je ook verschillende groepen waar die ad in zou kunnen?
Marije, wil ik ook wel pics vsn zien, woeste Daan!
Top paardenweekendje dus Nance? Zon schriktraining bij de politie lijkt me echt vet!
Hier ook top gehad:
Zaterdag op Jazzy voor de eerste keer gedraafd!
Wel aan de lijn maar gaat niet verkeerd, ze begint nu ook de beenhulpen beetje te begrijpen. Ze is echt doodbraaf en rustig. Had ik niet verwacht aangezien ze echt super rillerig was toen ze kwam.
Zondag was groot evenement op stal, start hardloopevenement en 1000 bezoekers! Allerlei toeters en bellen natuurlijk dus voor mij uitgelezen moment om Nour hieraan te laten wennen.
In de buitenbak getraind en was natuurlijk erg kijkerig maar op een freeze bij het ophangen van wapperende vlaggen super braaf. Tempocontrole en het goed ontspannen over de rug lopen was ver te zoeken, maar dat was nu het doel niet.
Mannetje heeft z'n ogen uitgekeken. Ik ook trouwens, de urinoirs stonden nogal ongunstig( of gunstig net wat je wil
) gepositioneerd tov de bak.
Uiteindelijk met een los teugeltje relaxed uitgestapt, doel bereikt! 
Rechtrichten adh gaat ook top! Schouderbinnenwaarts super en nu ook de travers bijna in de pocket op beide kanten!
Vrijdag komt Paulette zadel passen en plannen we meteen lesje! Heel veel zin an!
Wat n buttweer trouwens vandaag...