[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 01:02

pfff nou dat zou ik ook wel willen winnen zeg, wat een geld!

man wat is mijn beestje toch verzot op sneeuw :D vandaag weer 2 uur lang als een gek door de sneeuw liggen rollen, rennen en spelen :D
zie hier: Nootje met z'n buurmannen, eergisteren :) voor degenen die Nootje niet kennen: Noo is degene die in het begin een sprintje trekt, het meeste geluid maakt (snuiven en grommen) en steeds op z'n achterbenen staat :Y)

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 12:01

Tammy_ schreef:
voor degenen die Nootje niet kennen: Noo is degene die in het begin een sprintje trekt, het meeste geluid maakt (snuiven en grommen) en steeds op z'n achterbenen staat :Y)

hahaha, nou volgens mij is Nootje bij ons nog gecastreerd, als ik me niet vergis, maar hij denkt nog wel hengst te zijn of zo hahaha
Hij heeft LOL in zijn leven, ziet er goed uit *D

Ik kreeg nog een paar leuke foto's van AR Sivmayall en zijn zoon (in de sneeuw) <3

Afbeelding
Afbeelding

AR Sinan Azim

Afbeelding
Afbeelding

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 13:56

Nootje met z'n buurmannen, eergisteren :) voor degenen die Nootje niet kennen: Noo is degene die in het begin een sprintje trekt, het meeste geluid maakt (snuiven en grommen) en steeds op z'n achterbenen staat :Y)

Hahahahaaa...wat een coole en stoere ruine man....leuk dat happy macho gedrag <3 :D

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 13:59

Ik kreeg nog een paar leuke foto's van AR Sivmayall en zijn zoon (in de sneeuw) <3 AR Sinan Azim

2 kanjers op de kiek.....heerlijk die dekens op Siv ....z'n broer hier heeft ook z'n dekbedden aangetrokken ...de kou kleum <3

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:00

Wat een knappe mannen allemaal in de sneeuw :D

Djuun vond er gisteren niets aan in de sneeuwstorm. Vandaag gelukkig veel dooi en hebben we weer lekker kunnen wandelen. Gedroeg zich als een engel, voor een paard wat bijna een week niets heeft kunnen doen. <3

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:20

dakhilah schreef:
Ik kreeg nog een paar leuke foto's van AR Sivmayall en zijn zoon (in de sneeuw) <3 AR Sinan Azim

2 kanjers op de kiek.....heerlijk die dekens op Siv ....z'n broer hier heeft ook z'n dekbedden aangetrokken ...de kou kleum <3

haha Siv is niet te genieten in die kou.
Hij heeft er erg veel last van als de winter zijn intrede doet. Daarom maar lekker onder de dekens.
Hij wordt uiteraard ook intensief gereden <3

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:12

Ik kreeg vandaag het volgende te horen van iemand uit het dorp: "Rij je ook wel eens op dat wilde paard van je? Het was echt zo'n gifkikker toen ik je vorige keer met 'm zag wandelen." Ik: "Ja hoor, ik heb er al vaker op gereden, alleen nu is de bak een zwembad." De mevrouw keek me met grote ogen aan. "Maar hij was zo WILD toen buiten." _O- Arme Prins, hij was alleen iets drukker omdat het z'n 2e keer buiten was en hij niet veel had gedaan die week :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:49

:')
Djuun en Prins verschillen volgens mij als dag en nacht. Djuun is bijna niet buiten geweest deze week door het slechte weer, maar vandaag was ze een engel met wandelen <3 Was nog maar de tweede keer dat we zo'n "grote" ronde deden en ze deed het echt super!

Zag vandaag trouwens nog een schimmeltje in de verte over het fietspad Dilan en dacht eerst nog dat jij het was. Toen we langskwamen bleek het een Welshje te zijn :') Haha, hoezo vergissing _O-

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:50

had m'n moeder ook een keer. ze zag een witte arabier met een rood dekje, showend langs de weg dribbelen. Ze zei: "het is dat ik weet dat jij nog niet met Prins buitenrijd, anders..."

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:51

:') Nah, zag al snel dat er een klein meisje op zat te hobbelen (en fietste iemand naast).

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:53

haha, als ik met Prins zou gaan fietsen, denk ik dat hij z'n tanden in m'n fietstassen zet en er aan gaat trekken.

Hij heeft vandaag al doodleuk het draad van de bak opengemaakt met z'n tanden :') Gelukkig stond ik ernaast, heb het draad maar even zo vastgemaakt dat ie het niet meer kon lostrekken met z'n tandjes

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:54

Wat een druif :')

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:55

ja, hij kan de staldeur ook opentrekken, maar gelukkig kan die vergrendeld worden, zodat ie niet kan uitbreken _O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:01

Tis toch ook een clown he :')
We moeten maar eens afspreken, gaan we eerst naar Prins en kunnen we relaxen bij Djun :')
Ik neem Djun niet mee naar Prins hoor, straks denkt ze dat ze zich zo hoort te gedragen, laat ze maar lekker in de waan :+

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:04

Dat monster van mij fokt Djunnah dan zeker op, dus idd beter niet bij elkaar. Tenzij... Prins er juist normaler van word :P

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:09

wow wat een kwijlfoto's weer, mijn vriendje was zo aardig vandaag even mee te gaan naar de paardjes. dahyeema was weer helemaal stuiter, stuk gewandeld wat ze wel keurig doet,ondanks dr frisheid. heb foto's op de telefoon maar ben nog niet thuis..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:37

Citaat:
hahaha, nou volgens mij is Nootje bij ons nog gecastreerd, als ik me niet vergis, maar hij denkt nog wel hengst te zijn of zo hahaha
Hij heeft LOL in zijn leven, ziet er goed uit :))

dat idee heb ik nou ook af en toe, zoals hij staat te hanen met de andere ruinen _O- en met alles op de achterbenen, zelfs in stal :Y) er hoeft maar en onbekende ruin langs te lopen en meneer laat hem eventjes weten dat hij echt wel de stoerste is :')
gelukkig hebben we hier 2 overdekte rijhallen, er kan altijd gereden of gelongeerd worden :Y) anders zou Nootje ook wel een vat buskruit zijn denk ik :')

Sinan Azim wordt echt een plaaaaatje <3 grappig dat Siv niet van sneeuw houdt, Noah is er echt GEK op :') die kan je zo 3 uur in de bak zetten, gaat hij liggen rollen, rennen, bokken, steigeren en 'stofzuigeren' door de sneeuw, en als hij met z'n vriendjes is nou dan gaan ze gewoon de hele dag door :Y)
hij keek vandaag wel een beetje beteuterd toen hij zag dat de meeste sneeuw weer weg was... maar hij deed vandaag ZOOOO goed zijn best met VD-en, wow <3 super nette spagaat op 1 zweep commando, helemaal mee galopperen als ik weg rende, in één keer op het blok, en zelfs 1x een compliment zonder hulp!
super dag :)

Kyliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:01

mijn sprookjespaard heeft humor met dit witte weer :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:29

_O- whahaha das ook een mooie _O-

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:44

aaaaah flauw hoor van je paard _O-

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:15

dat zie ik Nootje ook nog wel eens doen, maar dan als ik voor een sloot sta ofzo :')

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:19

_O- en daar lag je.

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:40

Hahaha Isa leuke foto's, Sjakie heeft zelfde dekentje als Azim :D
Same parents, Same blanket :')

Alleen heeft Sjakie nu extra een boevenmasker op :Y)
PS ze is niet voor niks woedend op mij, mag niet meer kroelen met dr, alleen Lianne komt er nog bij in de buurt :o

En woesh daar wordt op de grond geduwd door je paard *D grapjas dat het is

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 19:57

Gisteren is mijn nieuwe Arab aangekomen :D
[JITP] Mijn nieuw arabier.
Nog niet echt zulke superfoto's, ik ga morgen uit school even wat betere foto's maken.

Onze stal is nu ook 3 keer zo groot, kunnen ze lekker ruim met z'n vieren er in staan.
Afbeelding
Afbeelding
eerst was alleen het zwarte de stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:01

Kyliam schreef:
mijn sprookjespaard heeft humor met dit witte weer :D

Dit filmpje is geweldig :D