Och, ik heb zo'n heerlijk paard aan Dos
Zodra ze me de wei in ziet komen, komt ze meteen op me af en wijkt niet meer van m'n zijde. Dan gaan we samen even Ely halen (die doe ik wel een halster om) en gaan we met z'n 3en het weiland uit. Dan moet Dos even wachten op een klein stukje wei tot Ely klaar is met werken (en daar is Dos het niet mee eens). Dan krijgt ze een bak eten (daar is ze het wel erg mee eens
), knuffelen we even en zodra ze klaar is, doe ik het hekje weer open en sjokt mevrouw rustig aan het weiland weer in. Heerlijk, zo'n tevreden paard!Ely daarentegen gaat altijd als ik haar in het weiland terugzet in rengalop kijken of al haar vriendjes er nog zijn. De pollen vliegen je om de oren en je stikt in de stofwolken. Dan showt ze even een rondje om de kudde heen en gaat ze lekker staan grazen.
Zo leuk, 2 zo verschillende paarden
Halster aan en uit en naar de wei wandelen ging prima. Alleen dilemma bij het hek van de wei, want dat gaat toch wel rot met één hand 
We hebben stroomdraadjes die best wel strak kunnen zitten, dus dat is wat onhandig. Vooral als paard denkt "Hé gras buiten de wei is veel lekkerder!!"
hoewel het dit jaar beter gaat
Raaaar weer! Het heeft vanmiddag wel gehoost, maar was niet eens aan de wei te zien, gewoon gelijk de droge grond in getrokken.
en wel ook een merrie hoor
Ben wel benieuwd naar de gezichten achter de namen hier