ik wil wel sneeuw hoor, en als de wegen lastig worden dan kan ik altijd nog gaan sleeën met de hond ervoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sherif schreef:Uit betrouwbare bronnen vernam ik weer dat de Tulip Cup niet doorgaat ivm deze grote show.
ArabianRanch schreef:Thanxxx Roma![]()
Wat een mooie kudde, en dan lieve Aziez.
Ik zag nog een mooie foto op facebook van jou op Aziez
nameless schreef:net een weekendje naar duitsland geweest, op de terugweg gauw lang dayeemah geweest,,
morgen ook vrij, dan lekker een eind wandelen door het bos, nu maar hopen dat ik iemand kan vinden die het leuk vind om wat foto's te maken,,,
lastig hoor, als je zelf fotograaf bent, kan moeilijk paard los gooien in het bos...
Dahyeemah schreef:nameless schreef:net een weekendje naar duitsland geweest, op de terugweg gauw lang dayeemah geweest,,
morgen ook vrij, dan lekker een eind wandelen door het bos, nu maar hopen dat ik iemand kan vinden die het leuk vind om wat foto's te maken,,,
lastig hoor, als je zelf fotograaf bent, kan moeilijk paard los gooien in het bos...
Oh dat kan wel hoor, alleen weet niet of je dan met paard terug komt
ArabianRanch schreef:sherif schreef:Uit betrouwbare bronnen vernam ik weer dat de Tulip Cup niet doorgaat ivm deze grote show.
... dit had iedereen wel kunnen voorspellenJammer hoor ...
Misschien een ander weekendje plannen (alhoewel ik weet dat dit ook altijd moeilijk is) ? De grote voorbrengers/trainingsstallen gaan UITERAARD naar Monte Carlo.
ArabianRanch schreef:Chariklia schreef:tegelijk met welke show? Laat de sheiks dan maar lekker naar die andere show gaan! lol
Ik doe wel mee!
@ Isabel: gaan die mensen hem ook showen volgend jaar? Jazz komt in 2012 weer vol in de picture samen met 2 van zijn kids.
Met die van Monte Carlo (hier zit prijzengeld aan vast) Dus ja... de sheiks zullen daar wel heen gaan.
Hebben we misschien een keer kans in Deurne whahaha
Ik weet niet Tal of Shakeem geshowd gaat worden door hun ??