Hoe gaat het met het konijntje, en in wat voor zin is 'ie gehandicapt? (Oh lees op de volgende pagina over éénoor
)Prachtige detailfoto! Je ziet mooi zijn spikkels tussen de langere haren door.
Nicky
Ik heb voor Yusraa ook een Barefoot en ben daar qua ligging en pasvorm heel tevreden over!
Haha, dan is die tape ook nog handig met het oog op winterhaar eraf halen, multifunctioneel
Leuk dat jullie en rijmaatje hebben. Is toch net zo gezellig! Gelske
Het lentezonnetje zorgt inderdaad voor mooi fotolicht, camera gaat nu ook weer veel vaker mee

Munir heeft nu inderdaad pas in de gaten dat er ooit iets heeft gehangen
Hij wordt volgende maand alweer twee jaar, gaat hard!Hadden jij en Dibah alweer een nieuwe wedstrijd op de planning? Ik meende er wel iets over te hebben gelezen, maar ben het even kwijt.
Marlijn
Fijn dat Shym het beter doet in de groep. Wel vreselijk balen van zijn hoeven zeg, dat is wel heel zuur
Mixje
Zoals al genoemd zijn er weinig (geen) maneges/stallen/organisaties die commercieel Arabieren aanbieden voor een buitenritje. Dan zou je een Arabierenbaasje lief moeten aankijken denk ik!

Yildiz
Yeah, gefeliciteerd met de aankomende baby!!
Dat wordt weer een spannende tijd volgend jaar, leuk! Je hebt het er straks maar druk mee, de kudde groeit gestaag verder, hihi! Nour heeft ook even 'meivakantie', lekker hoor. Is ook wel een drukke periode geweest.
Kesje
Wat stoer dat jullie zijn genomineerd voor o.a. de beste combinatie! Dat is toch wel een heel groot compliment
Zitten er nog meer Arabieren in jou team/vereniging? Mooie actiefoto's heb je geplaatst!Katja
Ik zag in een ander topic (of Facebook?) wat filmpjes van Ilya langskomen. Zag er goed uit, stoere boef!
Ik wil mooi weer... vanmorgen met een muts op, winterjas aan en handschoenen staan te longeren
Mijn 50 tinten grijsbruin begint best wit te worden

). Voor de eerste keer ook zelf op gezeten, jeeeee wat zit dat zadel geweldig! Helemaal blij mee!

Dwars door het tijdelijke lintje en smakt mij met volle vaart tegen het houten hekwerk, keihard met m'n kop tegen de paal. Ik had godzijdank m'n cap op dus niets aan overgehouden, alleen wat verkeerd gevallen op m'n slechte knie... Zal morgen wel stijf zijn
En meneer keihard feestje vieren bij de merries en op de mesthoop spelen, tuig
Best link Nicky! Gelukkig redelijk goed afgelopen... Hier ook met Zahra al flink aan de desensibilisatie zodat geen enkele plotselinge beweging tot schrikreacties kan leiden.
.

deken mee naar huis en in de wasmachine gegooid. Begon het vlak voor ik moest werken weer te hozen! Stalbaas gebeld, ja Shym staat buiten.. Dus ik naar stal.. Staat Shym gewoon te schudden van de kou!! Arm dier.. Dus ik heb hem maar op stal gezet met extra hooi. Ik had nog een deken liggen die te groot was dus die maar op gegooid, bleek die gelukkig te passen.
Dat had ik 2 zomers geleden ook, omdat het zomer was maakte ik me geen zorgen over de regen, maar toch liet een stalgenootje weten dat ze stond te rillen van de kou. Buitjes kan ze wel hebben, maar niet dagenlang regen, hoe warm het ook is. Dus nu heb ik een stuk of 5 dekens in de kast liggen, voor elk weertype
Verder een groot aantal Engels volbloeden en (koudbloed)kruisingen. Al kan elk ras gewoon meedoen. Ik hoor van anderen dat de arabieren niet zo houden van de contactsport, dus het duurt even voordat ze echt fanatiek mee gaan doen, maar als ik Spirit zie spelen in de A-poule vind ik dat toch wel erg gaaf. Die doet echt niet onder voor enig ander paard. Maar bij hem heeft het ook even geduurd voordat de knop om ging en hij niet meer bang was om tegen een ander paard aan te duwen. Dus er is nog hoop voor ons 

Helaas m'n knie wel slecht, dus die heb ik maar even getapet. Dayem heeft vandaag rode racestrepen gekregen voor extra snelheid
En verpestte weer eens de foto zoals altijd.....