Hoe gaat het met het konijntje, en in wat voor zin is 'ie gehandicapt? (Oh lees op de volgende pagina over éénoor

Prachtige detailfoto! Je ziet mooi zijn spikkels tussen de langere haren door.
Nicky
Ik heb voor Yusraa ook een Barefoot en ben daar qua ligging en pasvorm heel tevreden over!
Haha, dan is die tape ook nog handig met het oog op winterhaar eraf halen, multifunctioneel

Gelske
Het lentezonnetje zorgt inderdaad voor mooi fotolicht, camera gaat nu ook weer veel vaker mee

Munir heeft nu inderdaad pas in de gaten dat er ooit iets heeft gehangen

Hadden jij en Dibah alweer een nieuwe wedstrijd op de planning? Ik meende er wel iets over te hebben gelezen, maar ben het even kwijt.
Marlijn
Fijn dat Shym het beter doet in de groep. Wel vreselijk balen van zijn hoeven zeg, dat is wel heel zuur

Mixje
Zoals al genoemd zijn er weinig (geen) maneges/stallen/organisaties die commercieel Arabieren aanbieden voor een buitenritje. Dan zou je een Arabierenbaasje lief moeten aankijken denk ik!

Yildiz
Yeah, gefeliciteerd met de aankomende baby!!

Nour heeft ook even 'meivakantie', lekker hoor. Is ook wel een drukke periode geweest.
Kesje
Wat stoer dat jullie zijn genomineerd voor o.a. de beste combinatie! Dat is toch wel een heel groot compliment

Katja
Ik zag in een ander topic (of Facebook?) wat filmpjes van Ilya langskomen. Zag er goed uit, stoere boef!

Ik wil mooi weer... vanmorgen met een muts op, winterjas aan en handschoenen staan te longeren

Mijn 50 tinten grijsbruin begint best wit te worden