Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MirandaFuego schreef:Gevoelige paarden zijn meestal niet gebaat bij straf, dat betekend niet dat je ze niet mag corrigeren maar dat hoeft niet speciaal op een harde manier, duidelijk en consequent is niet hetzelfde als straf en te hard aanpakken, dat kan heel goed omslaan in nukkigheid en tegendraads worden.
Barcelano schreef:Dat wordt niet alleen binnen.het av.wereldje.gedaan.
Vaak denken mensen.juist te min over dit ras....
kellaxy schreef:Nee precies.. echt, het stukje arabierenleer zou echt bij de opleidingen moeten zitten.. jullie zijn het er ook over eens dat lekker naar buiten wel als eerste een goede stap kan zijn..? Dan even 2 weken wennen en een vakantie en dan later weer oppakken.. ondertussen grondwerken etc. En vertrouwen terug winnen!
set_elkol schreef:heel leuk vanaf volgend weekend (eind volgende week) pas ik op een huis vlakbij mijn ouders en daar staat een bejaarde Arabier, ruin van 30. Hij staat helaas alleen en verveelt zich ook wel wat (hij is het helaas wel gewend) en ik ga m dus af en toe mee uit wandelen nemen, heb ik wel zin in. Als Pol er niet was geweest had ik Set en hem heel graag samen gezet, ze vinden elkaar ook zo ontzettend leuk!
Gisteren ging ik even langs om alles voor het oppassen door te nemen en heb ik heerlijk met hem staan kroelen, het is echt een bejaarde knuffelige schat.
Ik zit dan echt 3 huizen van Set af dus heb heerlijk de tijd voor mijn paardjes ook.
[ Afbeelding ]
Letizia schreef:Bij ons gaat het eigenlijk gewoon goed (meestal, behalve in het donker het Siel)
joysjuh1987 schreef:@siel kan het niet gewoon dat ze nachtblind is? noem ook maar wat hebben sommige mensen ook als ze in het donker lopen, dat ze het daarom eng vind omdat ze het allemaal niet zo goed kan zien?