ArabianRanch schreef:Even een update vanaf de kant van AR :
- onze puur egyptische merrie Nawal bint Salima is verkocht naar Dubai International Stud (hoe de naam van de Sheikh is weet ik zo niet) Nawal zal - naar alle waarschijnlijkheid - eind maart die kant op gaan. Ik denk dat de Sheikh haar gaat dekken met Royal Colours, aangezien hij die OOK heeft gekocht
Aan de ene kant vinden wij het heel jammer dat Nawal weggaat, maar het 'opent' weer andere deuren voor ons
![]()
- We krijgen binnenkort een nieuwe merrie op stal, haar naam is Carisma bint Psaida. Ze zit al een half jaar in mijn hoofd, veel contact met de fokkers over haar gehad, fotokes uitgewisseld, maar de prijs was voor ons te hoog. Nu de Sheikh zich aandiendekwam dus de mogelijkheid om Carisma te kopen. Gelukkig was ze nog niet verkocht
![]()
Carisma (2 jaar oud) is een dochter van showpaard 1e klas: JK Catalyst (PR Krystl Prince by Padrons Psyche. Ze komt uit Psaida (AS Sinans Pacha by Ansata Sinan).
Amaai Isabel .. !!
Alvast een dikke proficiat met je verkoop en vooral met je nieuwe mooie merrie. Heel veel geluk met haar !!
Groetjes, Inge