Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxitsmexx schreef:ja ik zeg toch ook dat ie heel leuk is...
weet niet of ik het hier gezegt had maar tegen esther in ieder geval wel..2 jaar geleden had ik een opdracht op school om iets voor een dier te maken..
nou ik dacht ik wil zo'n halster of hoofdstel voor arabieren maken..
Nou dit was mijn resultaat geworden:
Foto's heb ik gevonden nog op een site van mij en is dus 2 jaar oud.
Bijke schreef:Ik ga toch nog maar eens experimenteren met wol, om te testen wat ik nog kan maken en welke lengte van touwen ik nodig zal hebben
Boyke_Candy schreef:Bedankt voor de tip Toeka! Het is idd handig de maten erbij te zetten
toeka schreef:daar hangen verschillende factoren vanaf;
- hoeveel je kwijt bent aan de spullen die je hebt gebruikt
- je uren
- kwaliteit halster
het beste kun je berekenen hoeveel je kwijt bent en dan kijken naar die uren die je hebt gewerkt, maar je moet geen uurloon rekenen voor je halster! snap je wat ik bedoel? ben niet zo goed in uitleggentis dus meer op gevoel! maar in ieder geval wat je er sowieso voor kwijt bent!
kas_flower schreef:Iets van 3,-/5,- excl. verzendkosten ofzo?
kas_flower schreef:Dat is mijn prijs voor mijn halsters hoorik weet niet of die van Jou het ook waard zijn.. Je zou eens moeten vragen aan andere bokkers wat hun ervoor kwijt zouden willen..
Bijke schreef:Asha, kan je eventueel eens detailfoto's maken van je gekochte showhalster?
En is dit showhalster stevig? Kan je er echt een pony mee voorbrengen op keuring enzo?