sherif schreef::D inderdaadmaar dan wel MIJN welsh-ponnie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherif schreef::D inderdaadmaar dan wel MIJN welsh-ponnie
xxjamiexx schreef:Ik vind ze echt geweldig heb er zelf ook een maar ze zijn wel erg pittig
Effe mijn arabiertje showe dan
lotttttttt schreef:whuh dit ziet er echt vaag uit
Pinky_girl schreef:Veel arabieren vind ik in 'normale conditie' erg mooi. Het gene wat me erg tegen staat in de arabier (of eigenlijk in het willen van de mens) is het overdreven gedoe. Dit plaatje vind ik dan ook vreselijk. Zo opgemaakt, zo nep, bah!
ymneuss schreef:Pinky_girl schreef:Veel arabieren vind ik in 'normale conditie' erg mooi. Het gene wat me erg tegen staat in de arabier (of eigenlijk in het willen van de mens) is het overdreven gedoe. Dit plaatje vind ik dan ook vreselijk. Zo opgemaakt, zo nep, bah!
Helemaal mee eens.
Het zijn net Barbie-paardjes.
ymneuss schreef:Pinky_girl schreef:Veel arabieren vind ik in 'normale conditie' erg mooi. Het gene wat me erg tegen staat in de arabier (of eigenlijk in het willen van de mens) is het overdreven gedoe. Dit plaatje vind ik dan ook vreselijk. Zo opgemaakt, zo nep, bah!
Helemaal mee eens.
Het zijn net Barbie-paardjes.
sherif schreef:Ik speelde vroeger altijd met barbie-paardjes en nu heb ik mijn eigen barbie-paardjes in het groot![]()
AnneOmie schreef:sherif schreef:Ik speelde vroeger altijd met barbie-paardjes en nu heb ik mijn eigen barbie-paardjes in het groot![]()
Ik ook![]()
![]()
Wie zegt trouwens dat een arabier alleen maar een showpaard is: Het zijn hele veelzijdige paarden waar je mee kunt dressuren, springen, crossen en endurance rijden.
Dat gezeur over dat arabieren zo overdreven zijn.... sinds wanneer kan een paard overdreven zijn: Het is geen mens!!
BlueBalance schreef: