Schattig hoor Katja Mooie foto Tieneke! Je kijkt daar heel gelukkig met je (toen)kersverse paardje.
Set_Elkol
Geplaatst: 28-11-14 21:11
ben even in de emails van toen gedoken, wordt weer helemaal terug gezogen in de gevoelens van toen, liefde voor Set, frustratie dat ik haar niet mocht kopen, de constante emailwisseling met haar baasje toen. poeh!
deze foto;s zijn ook guppie
Tieneke
Geplaatst: 28-11-14 21:12
Jaaa ik was apetrots!! Ik had gewoon een Arabier joh, dat had niemand hier in de buurt ooit al gezien, haha! (Echt waar ) Hij kwam hier in oktober 2005, toen was ik 17.
Ook een schattige foto, Katja! Jullie zien er ook beide happy uit
Edit: jonge Set Grijsjes met zwarte manen zijn zo leuk
Wat een leuke foto's allemaal Volgens mij heb ik ook nog wel van die boekjes thuis bij mama compleet met stickers van idd de penny. Mag ik ff heerlijk van me af zeiken?
Dat was trouwens niet wat ik te zeiken had hoor Maar begrijp me niet verkeerd met zijn allen tis hier leuk en ik heb het naar mijn zin maar soms doen ze dingen wat me zo overal tegen in druist. Het voerschema, het beweegschema, hoe intensief de training is, conditie van de paarden. Heb er vandaag weer drie gelongeerd en tis gewoon triest hoe die dieren aan de longe lopen eigenlijks, geen energie niks. De laatste was gewoon mat, liet der kop hangen en gewoon weet je niet werkwillend/gemotiveerd en zulke slechte vachten allemaal. Geen wonder dat die dieren allemaal om de haverklap moeten worden geschoren en dan wat ze te eten krijgen is helemaal van de zotte. Ben zo ontzettend blij als ik gewoon lekker voor mezelf kan aanklooien.
En dan heb er een paard gister wedstrijd gelopen, die dag alleen ff aan de molen en vandaag weer alleen een half uurtje aan de molen. Heb nog naar ze toegebeld "moet ik die niet ff aan de longe doen?" Dat hoefde niet, dus morgen is die bok helemaal stijf en stug.