Barcelano schreef:Smart schreef:O? Hoe komt dat?
Ik ben nog steeds koos werkeloos hopeloos
Dat is iets minder prettig! Wat zoek je?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.

sterkte met je rug, gaat nog niet echt lekker geloof ik
 sterkte met je rug, gaat nog niet echt lekker geloof ik 

paard kijkt trouwens opvallend happy tijdens het hele filmpje, hartstikke jolig dat beest
 paard kijkt trouwens opvallend happy tijdens het hele filmpje, hartstikke jolig dat beest 

Gelukkig is een hoefzweer goed te behandelen (maar paarden zijn zó zielig als ze er één hebben, zo pijnlijk
 Gelukkig is een hoefzweer goed te behandelen (maar paarden zijn zó zielig als ze er één hebben, zo pijnlijk  ).
 ). Had je wel aangegeven vooraf waar je aan wilde werken?
 Had je wel aangegeven vooraf waar je aan wilde werken?                                                         
Aleeneh schreef:Barcelano schreef:Maar ben nu me vriend aan het overtuigen om toch richting zwolle te gaan verhuizen...Hoi, gezellig!

Dan voel ik me zelfs "buitenlands", maar er zijn genoeg plekken waar dat totaal niet is
 Dan voel ik me zelfs "buitenlands", maar er zijn genoeg plekken waar dat totaal niet is  

juist veel hartelijke mensen hier vind ik.
 juist veel hartelijke mensen hier vind ik. en je hebt alvast iemand om eens een weekendje op de paarden te passen als je weg wil haha
 en je hebt alvast iemand om eens een weekendje op de paarden te passen als je weg wil haha