Ik zag op fb ja dat je een rijmaatje had, gezellig!
Had nog wat foto's gemaakt van de week, ben er nu een beetje mee aan de gang, tis er weer voor.
Maak tegenwoordig maar oogfoto's, hopelijk vinden ze die niet te dik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hoe oud is hij nu hij heeft echt een lekker smoeltje he.
.

Rondom de Drunense duinen zitten volop maneges waar je een begeleide Buitenrit kunt maken, oa D'n Dries in Giersbergen, Manege van loon in loon op zand, pullens, Duyksehoef.
wat ziet ze er snoezig uit!
jullie gaan snel! Ik wil alleen even melden dat ik dolgelukkig word van Ilya
hihihi
Ik ben erg benieuwd hoe hij uit zijn jaarling/puppytijd gaat komen.
Ze wordt met elke wedstrijd wat dapperder en werkt goed met me mee. Ik heb ook gehoord dat ik nominaties had voor beste speler en beste combinatie
Altijd leuk om bevestiging te krijgen voor wat ik zelf al voelde, dat we beiden echt gegroeid zijn sinds het vorige seizoen, ook al heeft zich dat helaas niet geuit in winst
(1 gewonnen, 2 verloren wedstrijden). Maar echt, dat er meer dan 1 scheids mij als beste speler/combinatie had opgeschreven is al een overwinning op zich, dat win ik liever dan de wedstrijd, hihi
Een paddock in de buitenlucht met dezelfde afmeting vindt ze helemaal prima, maar zodra het een echte stal is (warm en droog) gaat dat gekke beest over de rooie.
.
:
heb die van jou ook al gespot. Wanneer ben je weer ergens met nour in actie?
Maar dat is te begrijpen, er was weinig spectaculairs aan de C-poule.

Het veld was erg stukgelopen inmiddels, dus het kan daar aan liggen. Of misschien springt ze net aan, dat kan ook.
Iedereen heeft dikke truien e.d. onder hun speelshirt aan
Ziet er echt tof uit. En die paddocks worden gewoon verzorgd? Zien er zo fijn degelijk uit!
Te lang moeten missen. En dan zoetjes aan weer training oppakken. Zal ie fijn vinden, lekker in de bossen gaaaaaan!
Ik heb na een aantal echte wedstrijden weer wat dingetjes gevonden om aan te werken.
Ik moet dan alleen wel mijn schatje een tijdje missen