Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 09:16

Wij ook! Kan niet wachten op volgens seizoen! *\o/*

Goed bezig Nena! Misschien dat ik je in december ga tegenkomen bij Kris of les je daar dan niet meer?

Foto's, foto's!!! *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:19

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:00

Wat een geweldig leuke foto's!!!!

Yildiz ik sta met Zig weer thuis op Bleiswijk! Krista komt 9 november weer bij ons op stal les geven.
Maar natuurlijk ga ik wel even een lesje doen, of sowieso even thee drinken als ze is verhuisd! ik ben wel heeeeel erg benieuwd *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 08:08

Prachtige foto's! Vind ze net ff anders dan anders zeg maar. Hopelijk komt deze fotograaf volgend seizoen weer? :P
Mooi je groene setje Marije!

Ik ook! Dan zullen we elkaar nog wel zien denk ik?
Nour gaat heerlijk. Heb mezelf wat discipline opgelegd en ben nu weer begonnen met wat bakwerk (als je maar twee keer per week op zon heerlijk paard zit rij ik nu eenmaal liever in de bossen :o ).
Afgelopen week ging top! Heb ook heel lichtjes wat buigwerk gedaan (voortbordurend op het rechtrichten adh) en dat is rechtsom echt wel lastig.
Aan de andere kant gaat tempowisselingen in stap en draf super. Floepte zomaar een prachtig gedragen jog uit!
Zal binnenkort weer eens wat filmen. Ben ook heel benieuwd hoe hij het bij Kris gaat doen.
Hij is in ene ook zo veranderd vind ik, zo volwassen geworden. <3

Afbeelding

Hoe gaat het met Shameless Glenn? Goed hersteld? Ben je alweer met hem bezig?

En Nance? Al lang niets van gehoord? Vind Cyann het niet erg spannend dat ze arabtegenstand gaat krijgen volgend jaar? :P }:) Leuk om weer de shows te gaan doen was altijd zo gezellig met jullie! :)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 12:55

Ja hoor ik lees zo nu en dan wel mee. Zit niet zo veel meer achter laptop en typen op smart Phone is zo'n gedoe. We zijn vooral met jonge spul bezig. Cyann pakt alles zo goed op met Scarlett, feeling is goed met onze Super begeleiding hier thuis. We Hadden mee willen doen aan de swrn maar leen moest werken. Drha doen we niet aan mee. Geen tijd voor. Ff focussen op jonge spul en dan zijn we er straks weer bij.
Glenn hoe gaat het met je hengst? Ben zo benieuwd. Verder volg ik fb natuurlijk ook ... Gekke Jessica whaha doe de bird Dance

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:53

hahaha ja Nancy, het was the flapping bird dance :')
We hebben er echt krom van gelegen. Wa erg! haha _O-
Afbeelding

Leuk dat het zo goed gaat met het jonge spul. Volgend jaar ook geen DRHA nanc?
Dus nu volledig door met het jonge grut?

Aaah yil, wat kijkt ie toch lief he die nour. En ja ik snap dat je als je maar 2x per week rijd, je liever lekker gewoon naar het bos gaat. Lekker van genieten nu nog hoor.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:45

Haha . Misschien volgend jaar met mijn menneke drha. En misschien June. Cyann wil graag versatile starten, dus daar past Reining goed bij. Kan ze met Scarlett de langzamer onderdelen doen. Moet ff kijken hoe het allemaal gaat lopen. Ook ivm huiswerk van onze brugpiepert.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 18:41

Cool Nance! En idd moet allemaal ook met school etc te combineren zijn. Maar jee, we hebben echt wel wat arabreiners nodig hoor! *\o/*
En tis zo gezelli altijd met jullie! En hopelijk ook Elke er bij! *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:48

school gaat voor nanc! Groot gelijk!
En versatile, die gaat voor alles. Maar groot gelijk hoor, ze moet doen wat ze leuk vind!

Ja yil, de arabreiners zal binnen de dawra altijd een probleem blijven ben ik bang. :(
Maar we laten ons ech nie uit het veld slaan wah! De aanhouder wint. hihi :)F

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 19:51

Hoest trouwens met jullie fokkerij?
Glenn, Nance, iemand? Leuke plannen?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:55

alles ligt op zn gat haha :P

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:22

effe terug tijd om te antwoorden, shameless, dus ruin en super ok, is super blij thuis te zijn, had dus inenting rhino gehad, en, had erge reactie kon dag nadien niet meer bewegen 42,5 koorts, en had ineens enorme zwelling op zijn bil, (had spuit in bil gehad)

dus nu bijna al 10 dagen veearts elke dag gehad, spuiten, enzo, pfff het geluk dit jaar zit hem niet mee,! nu die zwelling volledig weg krijgen, en dan kunnen we langzaam terug werken! want anders zal het nog duren!

dus als hij hersteld is gewoon terug wat grondwerk enzo, en terug spieren opbouwen,

verder, shamilah is super happy als die buitenkomt, die pronkt en ronkt erop los, zou eens goede camera moeten hebben, om te filmen, en zo tegen shameless en shameless tegen haar!

ja nour is echt volwassen, geworden shameless ook is nog beter opgedroogd en echt mentaal rijper geworden!

doet echt zijn best telkens en super braaf!

dus hopelijk 2015 beter geluk want heb het echt wat gehad ze dit jaar!

verder mooie foto's en echt mooie vooruitgang met al die westernarabs,

en ja Nancy dat is echt lang geleden hier je gezien te hebben!

Hier geen fokplannen, momenteel werk genoeg met de verbouwingen en de paarden enzo!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:56

Ja das waar nu ruin. Goed dat je hem niet terug hebt gebracht ;) . Zonder hem is het toch een heel stuk minder. Kan gewoon niet anders. Zoveel ervaring en inzicht daar kan een andere echt niet zomaar aan tippen.
Hij is wel zo enorm goed met jonge paarden, maar ook op western Reining gebied.
Ik ben ook van plan peppy te laten ruinen. Maar moet nog ff informeren over dat invriezen. Wellicht kan t in de buurt, opslaan is geen probleem mijn buren hebben een vat.
Maar jeetje zeg wat een pech met die enting toch weer. Pffff fijn dat enten. Zucht hopelijk gauw weer helemaal beter

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:02

@ Nancy ,

ik ben zoals Yildiz naar de dalhoeve gegaan, super service, en het ruinen heb ik in de lingehoeve laten doen op 10min van de dalhoeve, en dan daar nadien terug dalhoeve voor herstel! het zaad is nog in dalhoeve en binnenkort laten overbrengen naar belgie

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 21:04

He verdorie, Shamyboy heeft idd wel pech dit jaar. Maar hee, zal z'n goede looks niet in de weg zitten en straks lekker opbouwen en stap voor stap verder.

Hier ook rustig hoor, alleen Jazzy drachtig. Tie nu in de sport dus, als t beetje meezit, ook volgend jaar leeg houden.
Yazahra gaat m'n nieuwe toppertje worden, ze is gruwelijk cool en mooiiii! In ene kreeg ze een lange hals, front en body! En meeeeega lange benen waar ze een mooie show mee kan geven. (Zie FB met Flappy Bird Jes :+ )
Ze heeft n sterk karakter maar nu toch mega mensgericht en liefffff geworden. Maar ja, vertel dat de grote KWPN veulens die bij d'r in d'r stal staan. Miss Bossy! :roll:

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 21:06

Ja Dalhoeve is top Nance! Ze hebben daar Nour netjes leren dekken met alle geduld en zijn super vriendelijke en kundige mensen. Niets dan lof! *\o/*

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:07

en fadi al shaqab, ?? op jazzy of yazahra gebruiken? of toch later met Tie?

Ja je Yazahra is echt prachtig een ware diva!! jammer ik heb geen facebook

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 21:10

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 21:13

Wetsernfriek schreef:

mvg Glenn

Ja Fadi heb ik nog liggen. Maar wil Tie zo graag in de sport nu. Allerliefst zou ik m gebruiken op Yazahra over paar jaar, maar weet niet of dat kan, keer informeren...

Zie je deze wel Glenn?
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7115898620

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:16

Jeetje glenn wat een pech zeg!
Maar het is wel een van de redenen dat ik niet ent voor rhino. Je hoort het iets te vaak dat ze er zo verschrikkelijk ziek van worden.
Fijn dat het verder wel ok is.

Leuk filmpje van ons meissie yil! ♡

Nancy pep ook ruinen?
Ik zou idd ook eens informeren bij de Dalhoeve. Is idd een heel fijn, goed en luxe adres.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:22

Wat is ze mooooooi en wat een draf zit er op Yil :wow: En de veelzijdige grand dame mag niet zomaar vergeten worden natuurlijk, tussen al het mooie jonge spul!

Hè balen van Shameless zeg, het zit niet mee...

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:54

YildizArabs schreef:
Wetsernfriek schreef:

mvg Glenn

Ja Fadi heb ik nog liggen. Maar wil Tie zo graag in de sport nu. Allerliefst zou ik m gebruiken op Yazahra over paar jaar, maar weet niet of dat kan, keer informeren...

Zie je deze wel Glenn?
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7115898620

zou gaaf zijn zaartje x fadi, je weet nooit vragen staat vrij hey!

het filmpje van Tie kan ik zien, maar van Zaartje niet ik moet me aanmelden op facebook dus heb ik niet!

maar ik geloof wel dat die kan gaan, mama kan mega bewegen, en nour ook dus, dat komt goed!

volgend jaar terug op show dan?

als shamilah zo verder blijft uitgroeien gaan we haar ook eens uitbrengen!

PS Je zei hier enige tijd geleden, er gaan een aantal gave nourbaby's in de maak komen? ben ik ook benieuwd naar!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 22:04

He jammer Glenn, ze is echt zo onwijs veranderd sinds de Tulip toen je d'r zag!
Afbeelding
Afbeelding
Dit zijn stills uit t filmpje.

Hihi, hou ik nog ff geheim omdat t nog allemaal niet rond is, maar gek genoeg trekt Nour part-Breds aan, en niet zomaar! Bereid je voor op KLEUREN babies! Gold champagne, tobiano, buckskin.... :wow:
Maar eerst maar eens zien wat definitief doorgaat...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:34

Gekke pep...gooi hem een paar dagen bij June in de wei en hij veranderd van woeste hengst naar mak schaap. Net gereden en ook in omgang opeens een ruin. Zo mak, totaal ander paard. Hij werd dus gefrustreerd van het alleen staan.....tja das wel logisch. Bedankt voor de tips. Ik moet ook nog ff informeren bij mijn veearts, maar dit klinkt goed.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:38

Oooh en Yildiz dat zou ff gaaf zijn met die partbreds. Interesse vanuit Nederland?

Btw Cyann heeft een jeugd buckle gewonnen met scarlet op het nk. krijgen we net vd wran te horen.
Wist nog geeneens dat ze daar in aanmerking voor kwam....hmmm toch nog een keer dat regelboek doorpluizen. Hihi. Wel heel gaaf.