Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ArabianRanch schreef:Jaimyliefje schreef:Hij heeft bij Isabel ook een ontiegelijk mooie zoon gekregen uit Samya bint Serenity... Shakeem.. Prachtbeest vond ik dat!
Ja lieve Shakeem![]()
RhealLover schreef:Aahhh wat is het een lekker bolliewolletje ook net als Sjakieen hij groeit ook lekker zeg
RhealLover schreef:@ Isa jullie hadden toch ook met WH Justice gedekt voor 2011?
Jaimyliefje schreef:Ik ben zeer benieuwd naar al je combinaties voor komend jaar Isa!
Je hebt weer een stel pracht combinaties gemaakt.
Ik weet niet hoe je het doet, maar elke keer dat je dan de foto's van jouw combi's naast elkaar legt, zie je gewoon dat het past!
Kan het niet echt uitleggen.
Chariklia schreef:tegelijk met welke show? Laat de sheiks dan maar lekker naar die andere show gaan! lol
Ik doe wel mee!
@ Isabel: gaan die mensen hem ook showen volgend jaar? Jazz komt in 2012 weer vol in de picture samen met 2 van zijn kids.
sherif schreef:@natas: Justy groeit tof uit hoorga je volgend jaar ook aan shows deelnemen (hoopt op Brecht of st oedenrode daar zullen wij zeker kijkje nemen }
Justin zal zeker volgend jaar weer in de showring te zien zijn(nationaal en internationaal), Brecht houd ik zeker in mijn achterhoofd. En heb de intentie om hem zelf eens voor te brengen op de amateurskeuring