Ik ga ook weer een poging doen tot een reageerrondje 
Miranda
Wat een rotnieuws van Fu zeg, vind het heel erg voor jullie
Zoiets verwacht je niet op die leeftijd, bah!
Wel een mooie foto op de wei! Ik moet altijd zo lachen om die foto's met die geit, die blik wat ze geven 
Eline
Yep, nog steeds heel blij met Lazio! Qua trainen momenteel longeren afgewisseld met wandelen aan de hand. Ik heb (onder voorbehoud van opsturen) een zadel voor hem gekocht 
En och, praat me niet van dat kleurtje van Azi, het lijkt nergens op momenteel 
Jij en Mish gaan ook goed zeg, wat leuk om te zien! Ze wordt al echt een volwassen merrie, opa is vast trots op haar
. Heerlijk dat jij en Desiree jullie hobby zo kunnen delen.
Roma
Zou mooi zijn als Aziza je nog een merrieveulentje geeft, ben benieuwd! Aziza was ook weer oma geworden zag ik op FB 
Nicky
Echt prachtige foto's van Dayem!!!
Wat voor barebackpad heb jij? Ziet er comfi uit!
Yildiz
Oeh, een RAV is gaaf! Mensen waar ik een paar dagen ben geweest in Amerika hadden ook een Toyota RAV, fijne, praktische auto!
Heerlijke strandfoto's. Dat lijkt mij ook nog een keertje gaaf om te doen. Ook al is het alleen maar aan de hand, lekker uitwaaien! Wat voor pad/dekje heb jij onder je BF(?) Is dat zo'n Toklat dek?
Gelske
Wat een leuke strandfoto van het duo op het strand. Die worden ook alweer groot zeg! Gefeliciteerd met de punten voor jullie eerste wedstrijd!
Katja
Wat heeft Set al veel stipjes, mooi!! Ilya heeft echt mooie, lange manen!
Ben benieuwd hoe hij er weer uitziet in zijn zomerjas.
http://boktimg.nl/img/m/WMAQoQ.jpg < Dat vosje met kol is ook leuk zeg, mooi snoetje!
Rosequartz
Gefeliciteerd met je nieuwe paard! Ik begrijp dat het merrietje niet door is gegaan?
Kesje
Fijn is dat hé, die tedere momentjes
Ze voelen het altijd zo haarfijn aan.
Enne, je bent niet de enige met een pluizig, half verhaard mormel hoor, heb vier van zulke exemplaren
En wat een brutaliteit joh, rotjonk!
Annika
Wat fijn dat het zachtjes aan beter lijkt te gaan! Kan ze komende zomer mooi de jongedames opvoeden 
Wat betreft lastige maten kan ik met jullie meepraten, het is altijd weer hopen dat iets past qua maat. Vooral Lazio heeft een lastig hoofd met hoofdstellen. Heel kort, maar wel breed bij de kaak/voorhoofd met een klein neusje.
Verder iedereen goed te pas, hard aan het hopen op lekker, droog weer! Munir is sinds anderhalve week een hele stoere Jeweetwel Hengst
De boel geneest netjes, en hij vindt al die aandacht en het gefruttel wel erg gezellig, druif. Vandaag nog weer een hele lading haar eraf geborsteld, en het witte (stekelharige)vachtje komt er al mooi onder weg! Azi is ook al heel grijs op haar buik/liezen, dus ben benieuwd hoe ze eruit ziet als alles eraf is. Lazio heeft een nieuw hoofdstel, dus als iemand nog een paars Marylot hoofdstel (goedhard.nl) zoekt? Ik ga binnenkort eens wat spullen uitzoeken, de kast kan bijna niet meer dicht en thuis wordt iedereen ook een beetje gek van de spullen die overal opgestapeld liggen
Volgende week komt er (hoogstwaarschijnlijk) nog een nieuw zadel, dus ik moet ECHT ruimte maken, haha!
Geen idee of ik deze al met jullie had gedeeld? http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1881912
En we hadden gebak van de week, want Yusraa is alweer 21 geworden!!