[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:55

Hallo meiden, daar ben ik weer eens :wave:
Na een tijd van geen laptop hebben, kind wat moeilijk sliep etc. heb ik weer even de tijd gevonden om hier langs te waaien. Ik lees wel alles bij, maar reageren schiet er vaak bij in.

Update van mijn paarden:
Dierenarts/tandarts is afgelopen week bij Ely geweest en waar het er vorige keer veel slechter uit zag, ziet het er nu weer een stuk beter uit. Ze maakt ook geen proppen meer *\o/* Aangezien het voor haar gebit wel beter is om op gras te staan en ze dat helaas niet veel hebben waar ze nu staat, gaat ze de zomer doorbrengen bij Euforio op stal in de jonge merrie-groep. Dus dat is helemaal leuk om beide paarden op één locatie te hebben. Maar eerst langs de hengst, zo spannend!

Euforio gaat goed. Hij had flinke mok, maar dat lijkt beter te gaan. Voor de rest is hij nog steeds m'n lieve, makke, relaxte mannetje <3

Even reageren op de dingen die zijn blijven hangen (en dat zijn er niet veel, is na m'n zwangerschap niet meer goedgekomen :x )
Miranda, wat enorm klote van Fu :(:) Ik vind wel dat je een hele eerlijke keuze naar hem toe maakt, maar snap ook wel dat het voor je zelf even omschakelen is. Veel sterkte daarmee komende tijd.

En de Jet-Yanour baby, wat leuk!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 07:37

Annika, :wave:... Tof dat beide paardjes bij elkaar komen te staan.. We moeten nog afspreken en zadel passen :j...
Miran, die Fu, beroemde knol.... <3
Eline, dat probleem heb ik ook ja... :j... Mish ziet er goed uit! Fijn dat ze zo ontzettend relaxed is...
Yil, heerlijk dat hij het zo goed doet en de dames relaxed zijn... Hoe is het met Tie?
Je komt eind van de zomer toch wel een keer bij ons trainen met Nour... :j
Kesje, snap de frustraties, sommige mensen.... Grrrrrr! Silver vond een menkar die ineens opdook in het bos heel spannend, hij flipte niet, maar was wel onrustig. Ik vroeg de mevrouw om heel even te stoppen zodat hij kon zien wat het was, maar dat was mevrouw niet van plan.. Ze vond dat maar onzin. En bedankt...! :(
Nicky, leuk dat je iets gewonnen hebt! Hoe is het met Dayem na zijn been?

Maar 1 pagina terug gelezen, sorry.... Y;(

Silver had een druk weekend vorige week.. Afgelopen zondag laatste ritje met stalgenoten gemaakt, die gaan aankomend weekend verhuizen. Ik had daarna nog les met Silver dus nam een andere afslag waardoor we samen verder moesten.. Ineens wist meneer dat hij een Arabier is, we hebben al showend 2 kilometer afgelegd naar de bak haha.. Eenmaal daar aangekomen stonden we ineens in de tuin omdat er een tuintafel stond die hem op ging eten en de les, tja, de les heb ik gereden op een draak :x .. Uiteindelijk maar veel gelachen met de juf en goed afgesloten.. Eenmaal op stal kreeg hij een Craniobehandeling en was meneer weer helemaal zen... Gek paard.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 17:15

Lekker makkelijk, de paarden op dezelfde plek. Ik heb er maar 1, maar het lijkt me heel vervelend om er meerdere op verschillende plaatsen te hebben, al scheelt het natuurlijk dat Euforio (waarschijnlijk?) nog niet mee gewerkt wordt.

Smart, dat klinkt echt heel erg bekend :P Het ene moment zo heerlijk rustig en braaf, maar als de arabier naar boven komt..... Prachtig om te zien natuurlijk, maar als je dan de aandacht wil....tsja :')
Het is inderdaad vervelend als mensen gewoon weigeren even mee te werken. Als ze het niet weten, oké, maar nadat je het zelfs even vraagt... :roll: En dat zijn dan paardenmensen. Gelukkig zijn er ook veel mensen die wel gewoon rekening met je houden als je buiten rijdt :)

Mijn pakketje van Marktplaats is binnen *\o/* Altijd even afwachten of alles naar behoren is, maar ik ben er superblij mee!

Afbeelding

Voor een prikkie, zo goed als nieuw, en nog in de goeie kleur ook! *\%/* Zo kan ik dit seizoen weer mooi in stijl op toernooi 8-)

Ze moet ook echt een nieuwe regendeken. Die ze nu heeft is echt te groot. Tot nu toe leek dat geen probleem, maar nu was hij wel erg ingeregend, ze had het koud :(

Zometeen moet ik werken tot 05:00 |( Help.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 19:09

Ik ga ook weer een poging doen tot een reageerrondje :D

Miranda
Wat een rotnieuws van Fu zeg, vind het heel erg voor jullie Y;( Zoiets verwacht je niet op die leeftijd, bah!
Wel een mooie foto op de wei! Ik moet altijd zo lachen om die foto's met die geit, die blik wat ze geven _O-

Eline
Yep, nog steeds heel blij met Lazio! Qua trainen momenteel longeren afgewisseld met wandelen aan de hand. Ik heb (onder voorbehoud van opsturen) een zadel voor hem gekocht :D
En och, praat me niet van dat kleurtje van Azi, het lijkt nergens op momenteel _O-
Jij en Mish gaan ook goed zeg, wat leuk om te zien! Ze wordt al echt een volwassen merrie, opa is vast trots op haar :D. Heerlijk dat jij en Desiree jullie hobby zo kunnen delen.

Roma
Zou mooi zijn als Aziza je nog een merrieveulentje geeft, ben benieuwd! Aziza was ook weer oma geworden zag ik op FB :D

Nicky
Echt prachtige foto's van Dayem!!! <3 Wat voor barebackpad heb jij? Ziet er comfi uit!

Yildiz
Oeh, een RAV is gaaf! Mensen waar ik een paar dagen ben geweest in Amerika hadden ook een Toyota RAV, fijne, praktische auto!
Heerlijke strandfoto's. Dat lijkt mij ook nog een keertje gaaf om te doen. Ook al is het alleen maar aan de hand, lekker uitwaaien! Wat voor pad/dekje heb jij onder je BF(?) Is dat zo'n Toklat dek?

Gelske
Wat een leuke strandfoto van het duo op het strand. Die worden ook alweer groot zeg! Gefeliciteerd met de punten voor jullie eerste wedstrijd!

Katja
Wat heeft Set al veel stipjes, mooi!! Ilya heeft echt mooie, lange manen! :D Ben benieuwd hoe hij er weer uitziet in zijn zomerjas.
http://boktimg.nl/img/m/WMAQoQ.jpg < Dat vosje met kol is ook leuk zeg, mooi snoetje!

Rosequartz
Gefeliciteerd met je nieuwe paard! Ik begrijp dat het merrietje niet door is gegaan?

Kesje
Fijn is dat hé, die tedere momentjes <3 Ze voelen het altijd zo haarfijn aan.
Enne, je bent niet de enige met een pluizig, half verhaard mormel hoor, heb vier van zulke exemplaren _O- En wat een brutaliteit joh, rotjonk!

Annika
Wat fijn dat het zachtjes aan beter lijkt te gaan! Kan ze komende zomer mooi de jongedames opvoeden :D

Wat betreft lastige maten kan ik met jullie meepraten, het is altijd weer hopen dat iets past qua maat. Vooral Lazio heeft een lastig hoofd met hoofdstellen. Heel kort, maar wel breed bij de kaak/voorhoofd met een klein neusje.
Verder iedereen goed te pas, hard aan het hopen op lekker, droog weer! Munir is sinds anderhalve week een hele stoere Jeweetwel Hengst :D De boel geneest netjes, en hij vindt al die aandacht en het gefruttel wel erg gezellig, druif. Vandaag nog weer een hele lading haar eraf geborsteld, en het witte (stekelharige)vachtje komt er al mooi onder weg! Azi is ook al heel grijs op haar buik/liezen, dus ben benieuwd hoe ze eruit ziet als alles eraf is. Lazio heeft een nieuw hoofdstel, dus als iemand nog een paars Marylot hoofdstel (goedhard.nl) zoekt? Ik ga binnenkort eens wat spullen uitzoeken, de kast kan bijna niet meer dicht en thuis wordt iedereen ook een beetje gek van de spullen die overal opgestapeld liggen _O- Volgende week komt er (hoogstwaarschijnlijk) nog een nieuw zadel, dus ik moet ECHT ruimte maken, haha!

Geen idee of ik deze al met jullie had gedeeld? http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1881912

En we hadden gebak van de week, want Yusraa is alweer 21 geworden!! Y)(^)
Afbeelding

Afbeelding
De schade van vandaag.... Lazio zijn rechterkant.

Afbeelding Afbeelding
Zo handig, die hulp van Munir en zijn partner in crime....

Afbeelding
Nieuw hoofdstel

En nog wat foto's van de kleine boefjes:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 15:13

Wat doet Nour het goed Yildiz! En gefeliciteerd met jullie eerste wedstrijd :D

Mish gaat inderdaad lekker sjouwen, knappe poown!

Cool Miran. Had je Dayem z'n waarschijnlijke bloody mark ook al gezien :))

Fijn om te horen dat het beter gaat met Ely Anika. Twee paarden op dezelfde locatie is ook wel relaxt! Hoe is het met je eigen kindje?

Hi Baukje! Dayem z'n been gaat goed hoor! Super om te horen dat Silver weer een boefje wordt zoals ze horen te zijn }> Bevalt het op je huidige stal?

Mooi kleurtje Kesje :)

Hi Joyce! Ik heb de Christ Iberica, echt kontenverwennerij <3 Heel herkanbaar zo'n uitpuilende kast :+ Je paardjes zien er gelukkig uit!

Vandaag is de chiropractor weer geweest en wauw, wat heeft Dayem een verandering ondergaan! Waar de osteo/chiro vorig jaar alleen maar naar z'n rug hoefde te wijzen en hij te met niet door het dak heen ging, stond ie vandaag gewoon te slapen tijdens de behandeling! We hebben hem ook voor het eerst getaped waar hij super op reageerde. Je merkte het gelijk in z'n bewegen. Nu zelf aan de slag tijdens de trainingen met een rolletje :)

Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:00

Ja Nicky ik zag dat hij bruiner was op zijn achterbeen? *D
Maar geen idee, of het bloody is, Fu had ook bruine plekken die gewoon verdwenen zijn, zal eens wat foto's uitzoeken.
Maar je merkt vanzelf of het blijft zitten. :j
Heeft Dayem in zijn stamboom ergens bloody schouder?
Hihi, rolletje plakband en intapen maar! _O-

Kesje, mooie beenbeschermers, staat goed!

Joyce, leuke foto's, Azi is wel echt heel leuk vind ik! :))

Annika, super dat het zo goed gaat met het gebit van Ely!
En wel fijn dat ze bij elkaar komen te staan.

Yil, super dat jullie het zo goed gedaan hebben, Nour gaat het helemaal maken!! :):)

Ik was mijn tekst kwijt, heb het volgens mij allemaal weer opgeschreven maar kweet niet zeker. :')

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:01

Dayems mams heeft een bloody mark rond het oog! Hadden Fu's ouders het ook?

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:04

Ooowhja, Baukje, jou was ik kwijt!
Silver als echte wilde arabier, dan heb je wel wat werk om hem weer te temmen! ~~}>
En wat stom van die vrouw met die kar, je zou toch verwachten dat ze een beetje rekening houden. >;)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:06

Oh wat tof Nicky!
Nee Fu's ouders niet, (Fu's moeder was bruin) heel ver terug een merrie. :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:22

Hier zie je bijvoorbeeld bijna niks op zijn kaak..
Afbeelding

Op zijn neus had hij ook bruine vlekken..zijn wit geworden.
Afbeelding

Zijn manen een beetje weggewappert...jammer dat ie die niet meer heeft.. :Y)
Afbeelding

En op deze kant bij zijn bovenbenen had hij ook bruin maar das allemaal wit nu.
Afbeelding

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:31

Thanks Miranda en Nicky! Azi wordt alweer bijna een jaar, de tijd vliegt voorbij!
Wordt Dayem niet geharst als je die tape eraf haalt Nicky? _O- Een van mijn collega's zit momenteel ook met haar schouder in de tape. Het geeft haar wel verlichting wat betreft pijn.

Oooh die manen van Fu als jong paard, prachtig!

Vanavond nog met Lazio buiten gespeeld/grondwerk gedaan. Heerlijk zo na een dag werken, word er zelf ook heel 'zen' van :D Alle vier weer flink geborsteld, het haar komt er met wolken af.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:55

Wat gezellig is het hier ik was even afwezig maar beloof weer gezellig mee te kletsen al valt dat niet mee na een een ruime week niks gepost te hebben.

Lekker in de weer geweest met Lazio ik snap best dat je daar zen van word met zoon knappert aan het werk.

Wat een verschil is dat toch zoon schimmel inderdaad wel jammer van zijn manen die waren wel echt super mooi van Fu.

Waarvoor dient het tapen Nicky en inderdaad gaat dat er wel makkelijk af?

Fijn dat je pakket toch nog is aangekomen mooi kleurtje je pees beschermers.

Haha gekke Silver ach ja laten we het maar ophouden dat het voorjaar is ;) .

Mish begint echt volwassen te tonen ze is nu echt guppy af he .

Verder ben ik het even kwijt ben ik bang sorry :o .

Hier gaat alles zijn gangetje en vanmorgen was ik weer zo trots op mijn twee puppies heerlijk naar het bos en wat waren ze weer super braaf <3 .

[ITP] bos cros met ons twenter twee span!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:04

Cool om te zien Miran. Dat bruine rond de neus had Dayem inderdaad ook, maar dat is inmiddels al wit.

Heerlijk even ontstressen bij de paarden na een drukke dag Joyce :)

Gelske, met tapen creëer je ontspanning of juist meer aanspanning van spieren. De tapes die Dayem had zorgen juist voor aanspanning van de biceps en buikspieren, maar je kan bijvoorbeeld ook de onderhals tapen voor ontspanning. Die laatste ga ik morgen proberen. Stoer joh met de ukkies naar het bos en zelfs al wat cross hindernissen getrotseerd :))

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 22:22

Ik had de foto's van beide dappere ukkies al op FB gezien, ontzettend leuk zeg! Jullie boffen echt met zo'n mooi bos en strand!

Vandaag had je de hals getapet (schrijf je dat zo? _O-) zag ik? :)

Met een beetje geluk komt morgen mijn nieuwe zadel *\o/*

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 13:58

<3

Afbeelding

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 15:10

Oh, wat een lieve foto! <3 Wat voor zadel heb je gekocht?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 17:17

Een bruin-zwarte Barefoot Cherokee :D

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:55

Meld me ook weer. Heb wel mee gelezen hoor maar tis weer ff belachelijk met dingen en nog meer dingen en ook andere zaken dat ik gewoon niet de puf heb gehad. Ach... jullie begrijpen wel wat ai mien! :P

Haaa een beroemde Fu! Als een paard het verdient dan is hij het wel! Die bloody shoulder is dan ook wel heel apart. Jee wat leuk die puppy plaatjes van m. Hoe gaat het nu met jou? Heeft alles al beetje kunnen indalen?

Ha Annika, leuk wat te horen! Slaapt je mannatje inmiddels wel wat beter? Super leuk ook dat nu alles op 1 plek komt te staan. Scheelt jou ook weer tijd toch? Zo veel makkelijker met bezoeken. Top dat het ook beter met het gebit van Ely. Blijft ze nu regelmatig onder controle van de TA?
Spannend je dekking, wordt ze natuurlijk gedekt?

Hahahaha die Silver, lekkere draak ook! <3 Tja, er moet iets in zitten he? En soms gewoon heel veel hihi! Wat houdt die craniobehandeling precies in? :o

Cool Kesje! Krek mn kleur! :D

Proficiat Met Yus Joyce! Ik moet altijd zo lachen om die geinige platen van je powns! Gekke bekken trekkers hihi! Hey een barefoot zadel! Zitten zalig hey?

Nicky je hebt een gestickerde pony!!! :oo _O- Hihi, ziet er wel apart uit zo. Idd, terk je er de haren niet mee uit als je ze eraf trekt? Ik had zoiets nog nooit eerder gezien, wel over gehoord, heeft Dayem er baat bij? (vast wel anders zou je het niet gebruiken), maar ik bedoel eigenlijk of je al resultaat ervan ziet? Wat een knappe mama heeft Dayem! <3

Gelske wat een heeeeeerlijk duo toch!!! <3 Ze zouden idd knap zijn in een tweespan! Of hebben jullie die ambitie niet? Zou echt uber gaaf zijn!

Pfff, hier zo veel gebeurd dat ik t n beetje kwijt ben allemaal... :?
Nour zn Endurance debuut... Ik was kei zenuwachtig die dag, ik denk dat mijn hartslag wel 160 was en het hielp niet echt dat Nour behoorlijk hengsterig deed. Maar ondanks dat toch op de voorkeuring nog HS van 44. Wat was ik blij zeg! Heb een heerlijke race gereden en meteen kunnen aanbieden. Route was best zwaar; veel vals plat, heuveltjes op en af, modder (glad!) en plassen. Dus heel technisch moeten rijden wat Nour prima oppikte en top op zit te rijden was. Echt waanzinnig trots op die man! <3
Week ervoor shoot strand:

Afbeelding

Afbeelding

En in de wedstrijd;

Afbeelding

Afbeelding

Super gegroomed door Mies trouwens die wedstrijd! :)
Verder gaat ie echt super goed bij Irene. Hij loopt zo lekker onder, jaja, zn nieuwe zadel! Die dikke vette BM is dan eindelijk binnen! Echt kei blij mee ondanks dat ik er zelf nog niet mee heb gereden. Prachtig zadel <3

Nu ook sinds vrijdag de trotse eigenaar van een RAF4, een hele dikke vette uitvoering en ik voel me er echt een prinses in hihi. Automaat rijden dacht ik heel erg te vinden, maar valt alles mee. Vind het eigenlijk wel heel veel fijner dan schakelen.

Met Tie is alles goed, zijn een beetje aan het oefenen geweest voor de wedstrijd zondag! Is echt wel ff wennen weer hoor. We zijn zo met endurance bezig geweest de laatste tijd en de patterns zijn zoals gewend bij DAWRA behoorlijk pittig en tja, die vliegende wissel op links is toch best.... :x . We gaan gewoon genieten zondag en verder zien we wel. En heeeel binnenkort wordt madame op dracht gescand... :):)

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 20:39

Dat zadel ziet er erg comfy uit! Staat ook nog op mijn verlanglijstje, een boomloos zadel :j

Yildiz, is ook mijn kleur hoor, kobalt-blauw! :+ Check mijn polox plaatjes maar :P En och, die Yanour <3 <3 <3 Baasje maakt zich veel meer druk dan het paard ;) Spannend, met Tie!

Ik smolt vanmiddag eventjes :D Rayna lag lekker languit in het zonnetje te slapen, maar ging rechtop liggen toen ik de wei inkwam. Ik ben bij haar gaan zitten, en na wat gekroel ging ze weer plat liggen met de oogjes dicht <3 Nog nooit eerder meegemaakt, ze geniet echt van de zon.

Beetje jammer dat het dit weekend weer kakweer wordt -O- Net nu ik hoogstwaarschijnlijk in een tentje moet gaan overnachten :')

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:31

Yildiz, mooie prestatie van jullie!
En wat een schitterende fotos heb je zeg!
Nieuwe wagen, cool!!

Kesje, sterkte het weekend in een tentje :oo Goede iso matjes mee en extra dekens? tipje (misschien niet nodig) maar ook extra dekens op je bed leggen waar je op ligt. Kou komt vaak van onderen. Bij een luchtbed deed ik vaak het isomatje OP het luchtbed omdat je anders de lucht in het luchtbed ook nog moet opwarmen.

Bonjoy wat een dotje heb je <3
Ik heb ook een barefoot voor mijn powny, de cayenne. Op jouw model heb ik nog nooit gezeten. Ziet er wel comfortabel uit!

nickey, dat tapen vind ik zo mal :x ik kan het nog niet echt geloven dat het echt werkt :o Ik ben erg benieuwd hoe dat op langer termijn werkt.

Shym heeft een vocht bult gekregen bij zijn navel waar ook wat wondvocht uit komt -O- toen ik hem net had kreeg hij zucht onder zijn buik. Waar het van komt..? geen idee! Gras of vliegjes, ik weet het nog niet. Maandag komt een vliegendeken binnen voor hem.
Momenteel staat hij ook alleen omdat hij de merries dekt :n Ik heb dus monnikskappeper besteld en dat krijgt hij nu. Hopelijk werkt het en kan hij weer bij de kudde lopen. In de andere kudde kan hij niet want hij gaat daar door het draad 8)7

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:43

Thanks Yildiz! En yep, een Barefoot zadel. De tweede, hihi. Ik heb ook nog een Barefoot Arizona voor Yusraa. :D Het zit inderdaad heerlijk, paarden lopen er ook prettig onder.
Nogmaals gefeliciteerd met jullie debuut! Nour was dus wel een testosteron bommetje, werd opeens wel heel erg voorjaar, haha! Waar heb jij jou endurance hoofdstel vandaan?
En gaaf, een RAF!

Heerlijk hé, die kroelmomentjes <3 Hier liggen ze ook graag te zonnebaden op dagen als gisteren!

Je bedoelt de Cheyenne? Die zijn ook mooi inderdaad! Ik had ook nog een mooie Cheyenne op het oog, maar ben toch voor deze gegaan :)

Vandaag het zadel opgehaald, en hij is prachtig! Erg blij mee :D
Munir heeft sinds hij gecastreerd is opeens in de gaten dat hij eigenlijk ooit hengst was :+

Afbeelding

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:17

<3 wat een schatje!!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 19:29

No_No schreef:
Shym heeft een vocht bult gekregen bij zijn navel waar ook wat wondvocht uit komt -O- toen ik hem net had kreeg hij zucht onder zijn buik. Waar het van komt..? geen idee! Gras of vliegjes, ik weet het nog niet. Maandag komt een vliegendeken binnen voor hem.
Momenteel staat hij ook alleen omdat hij de merries dekt :n Ik heb dus monnikskappeper besteld en dat krijgt hij nu. Hopelijk werkt het en kan hij weer bij de kudde lopen. In de andere kudde kan hij niet want hij gaat daar door het draad 8)7

De Culicoïdes mug bijt graag onder de buik en dat speeksel gaat irriteren, dan trappen ze zich onder de buik, dat kan die last wel veroorzaken.
Maar een deken is meestal niet dicht genoeg, zelfs degenen met buikflap zijn vaak nog teveel open, ook bij de koker/uiers, mijn vorige paardje smeerde ik op haar buik in met derfen en af en toe hydrocortiderm dat hielp wel. :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 19:38

Het is gewoon een hele blije ruin Joyce! :D
Fijn dat je je zadel hebt!

Rayna is lui en het vrouwtje is er blij mee! _O-
Het is snachts ook rond het vriespunt... :=

Yil, goed gedaan hè! :))

Gelske, ik ga later je topic even kijken, zag ze wel op fb, die brave guppen!

Hier gaat alles het gangetje, Fu en Zos mogen elke dag lekker even op de wei en ik heb het druk met het maken van een konijnenparadijsje, ons knijntje krijgt volgende week een gehapticapt vriendje en dan gaan ze samenwonen.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:41

Gaaf nieuw zadel Joyce! Schuiven die boomloze zadels niet heel erg op onze ronde paardjes?

Super gedaan Yildiz! En wat een toffe bak heb je op de kop getikt. Veel veilig kilometers gewenst :D Gefeli met de dracht van Tietje! Haha ik hars Dayem nu inderdaad wel al z'n losse haren dr uit haha. Hij heeft zeker baat bij het tapen. Hij wil z'n achterbenen soms vrij recht houden en met de tapejes op z'n reet ging die die lekker buigen en gebruiken.

Wat rot van Shym. Ik heb goede ervaringen met kleefkruid als vochtafdrijver.

Ah Munir z'n balletjes kwijt :+

Heerlijk Miran dat ze kunnen genieten van het groene goud!

Hier ook alles rustig aan. We hebben sinds kort een gezellig rijmaatje ontmoet waar we lekker mee door het bos crossen. Ik merkte dat Dayem wat motivatie verloor zo in z'n uppie dus helemaal gezellig zo! Volgende week krijgt Dayem een heus compressiepak aangemeten. Ik kan een demomodelletje voor een leuk prijsje overnemen in de hoop dat dit gaat werken tegen de mok en opnieuw einschuss in de toekomst voorkomt. Verder ingeschreven voor de D show en ons dressuurdebuut (ja ja) in de BB!