[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 16:05

Wat ziet Mish er goed/welvarend uit! :D Mooie vorm krijgt ze echt!

Geen harsjes Lisa, en sorry dan vond het een beetje overbodige opmerking van het risico wat ik zou lopen, heb er goed over nagedacht wat ik moest doen.
Gefeliciteerd met Gon :j

Fu ook een buikie nog steeds haha, die heeft gewoon een speciaal vormpje :D

Bren ook gefeliciteerd met je Raalte resultaten :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 18:58

Ja, Fuego en Zos doen net alsof ze moeder en veulen zijn.. :D (Dat denkt het kleine buurjongetje) :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:54

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:09

Mish is idd aan t uitzwaren, wordt nu echt meer volwassen! Ze ziet er goed uit. Fijn Eline!

Tiene, sterkte... Hopelijk komt t goed? Y;(

Waar blijven die pics nou Miran? >;) :P

Vandaag heerlijk met Jazzy gewerkt! Ze is echt aan t veranderen, idd net als Mish aan t uitzwaren maar ook mentaal (misschien de hormoontjes?) sterk aan t veranderen. Helaas is ze niet van mij dus kan geen pics plaatsen maar ze is echt zo onwijs mooi. Niet alleen exterieur maar zeker ook haar karakter.
Ze reageert super op t grondwerk en is mega mensgericht, echt heerlijke merrie! (Totally in love) <3
Tie d'r uier is mooi aan t slinken en geniet van t veulenloos zijn. :=

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:23

Thanks... Nja ik wil er niet te veel zo openbaar over zeggen, maar het gaat om mijn broer zijn gezin. Heel gedoe met zijn vrouw, politie is moeten komen, net als een dokter... Broer heeft moeten inbreken in zijn eigen huis omdat zij hem en de twee jonge kinderen buiten had gesloten... Niet makkelijk.

Dus ja, had er vandaag geen zin in. Volgende week wel naar Lanaken.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:37

Ze ziet er goed uit Eline. Waar blijven de pics van Djuun-in-shape? :D

Wat naar Tieneke, sterkte :(:)

Vandaag met een stalgenoot naar de endurance clinic van Tonkie Collee geweest. Was ontzettend leerzaam en heb er helemaal zin in om de training lichtjes op te gaan pakken als ie weer goed is! Want ja, volgend jaar gaan we maar eens een wedstrijdje proberen :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:42

De dames zusjes Zeeland zitten een week in Frankrijk (WEG) zonder/nauwelijks wifi :D

leuk zo'n clinic Nicky!

fijn van Yazzy :D

Set had dolle momenten net en heeft daarmee haar uier doen slinken grrr

vanmiddag:

Afbeelding

net:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en Blues dolle moment:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:12

Sterkte Tiene! :(:)

Super Nicky, zo fijn om inspiratie op te doen en te gebruiken voor je eigen dieren. Heb 7 sept ook weer cursus, nu al weer zon zin in!

Katja... Werkelijk! Bind die Set van je eens vast ofzo, straks breekt ze nog alle langdragende records! >;) :P _O-
En als we t er toch over hebben: is het wel een goed idee om Blue bij Set te houden? Ze doet raar! Staart over d'r rug?!!! :? Ze denkt dat z'n arab is, identiteitscrisis!!!! :oo :+ Gelukkig schijnt ze er niet mee te zitten, lol! :D

Krijg helemaal baby sentiment... Uit de ouwe doos (baby Nour)

http://youtu.be/ntgh9ixcf-c

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:15

Ik denk dat het kan om Blue erbij te laten, maar mocht dat niet zo lijken te gaan is het natuurlijk altijd meteen apart zetten. En erg he :P terwijl ze niet eens extreem over tijd is, het voelt wel erg lang.
Blue is in een identiteitcrisis ja haha, meer type dan Set :D

wat een leuke baby was Nour :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:32

Elke dag extra lijkt dan wel een eeuwigheid he? Ben ook zo benieuwd! :wow:

En nu ik toch bezig ben, filmpje Yazahra hihi *\o/* (twijfel nog steeds verkopen of niet doh! %) )

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:35

Moeilijk hoor die keuze! Ze is wel een plaatje joh!

Ja maar ik denk maar zo, elke dag is er eentje dichterbij :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:41

Irritante is dat ze steeds beter wordt, de biedingen steeds interessanter worden, m'n jongste met tranen in z'n ogen smeekt haar te houden en ikzelf bang ben spijt te krijgen...kansloos... :o

Das n mooie gedachte! Waak je nu elke avond? Of neem je wel wat rust? Met die internetcam was zo handig, konden we met paar mensen shifts draaien. Heb jij er nu camera op s nachts?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:42

Ik heb geen camera en waak ook nog niet :+ klinkt misschien onverstandig maar probeer 's avonds altijd een zo goed mogelijke inschatting te maken van wat er gaat gebeuren. Als het serieuzer wordt waak ik wel.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:46

Klinkt juist heel verstandig! Waarom jezelf slopen als het niet nodig is? Ze kunnen je natuurlijk altijd verrassen,zeker maiden merries, maar als je goed oplet...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:47

Zo denk ik ook :) Ik hoop dat ze me niet voor de gek houdt en verrast, de kans zit er altijd in natuurlijk maar ik houd mijn ogen open!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 23:02

Wat is Yazahra prachtig :D Ik vind haar echt heel mooi.
En ze showt :') in alle tijd dat ik Mish nou heb, heb ik haar nog nooit zien showen. Wel draven en galopperen, maar niet staart over de rug-zweefdraf enzo.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 23:03

bedoelde het ook niet als een steek he, maar weer wat sadistisch }>
Slinkende uier is goed he, Pony kreeg thee zakjes en minder dan 20 uur later was Taartje er.

Drukke dag gehad en helaas geen foto's van de kindjes gemaakt, sorry fans. De paint is weer naar huis en eerlijk gezegd...vind ik er geen klap aan ;)

Yildiz, je hebt de tijd toch? Neem de tijd en vooral...niet te gek veel een band krijgen met d'r, dan is verkopen helemaal zo moeilijk.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 23:20

@miranda vind fuego en zos ook zo leuk,a bedankt voor je compliment heb idd vaker gehoord dat ik haar met mijn gewicht niet in de weg zit naar goed wil het zelf niet, ben nooit zo "dik" geweest
@tieneke sterkte kan het me voorstellen klinkt best heftig, sterkte
@yldiz jammer dat jazzy niet kunt showen klinkt wel erg goed, en jou babe wat ben ik verliefd, verkopen???? Zal er zelf van willen genieten verkopen kan toch altijd nog?
@kat blue moet niet meer achter set gaan staan ze den vast dat ze sl een veulen heeft, Whaha :')
@nicky klinkt goed een endurance clinic, waar train je eigenlijk zoal op dan? Dacht dat het alleen om uithoudingsvermogen ging en afstanden" heb er de ballen verstand van"

Vinden jullie mijn filmpje niet mooi? :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 23:25

'Joyce...ik ben bang dat ik over je filmpje heen heb gezien?

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 23:41

@ Lisa geeft niet hoor staat op de vorige pagina klein stukje uit m'n proef die toch al biet top ging hihi m'n andere ging beter maar die is helaas niet gefilmd

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 07:11

Ik vind het proefje helemaal niet slecht gaan! Ze loopt lekker maar zou nu idd dat andere proefje graag als vergelijk willen zien? Jammer dat je daar geen beelden van hebt. Volgende keer dan maar! Wanneer is je volgende wedstrijd Joyce?

Ja ze is leuk he? Als de zusjes samen showen is het helemaal bal haha! :P

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 08:56

Ah tieneke, dat is kl*te zeg. Is het nu wat rustiger? Sterkte!

Joyce ik vid ook niet dat je asal in de weg zit! Maar ik snap je frustratie. Dat sluipt er toch in denk ik.. proefje gaat best goed toch?

Katja ik gokte vandaag haha maar dat zal wel niet!

Nicky, leuk! Ik wil dat ook gaan doen als ze wat minder puppy is en het allemaal wat beter aan kan. Ik woon alleen echt niet in de buurt van endurance "gebieden" :')

Yildiz, yazahra is prachtig! Ik zou haar even houden en later kijken hoe het loopt. Als het "willen verkopen" toch in je hoofd blijft spoken kun je altijd nog overstag gaan. :j

Met geisha alles goed hier. Ze gaat lekker los lopen en probeert alleen af en toe nog ff boos te doen als ik wil dat ze wat voorwaartser is.. :')
Ik zet dan een heeeele boze stem op en dan bedenkt ze zich weer haha!

Van de week uitgestapt naast stal en daar staan 2 arabiertjes. Hinneken naar elkaar joh! Zouden Arabieren elkaar dan toch herkennen? Haha hinneken doet geisha nooit naar andere paarden namelijk. Verder ben ik zo gek op mn merrie! Hoop dat ze de winter een beetje op gewicht blijft. Geen zin om weer dat hele gedoe te hebben.. nu probeer ik wat vetjes te kweken als reserve. Ze eet genoeg in ieder geval :')

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 09:07

Fijn dat de les met Ludo goed ging, Nicky!

Benieuwd naar de foto's van Fuego en Zosja!

Goed bezig geweest met je alerte merrie, slim om de energie om te zetten naar nadenkwerk, Letizia!

Haha zwoele Blue! Set mag nou wel eens opschieten, iedereen in spanning houden!

Gefeliciteerd met je winstpunten, Joyce! Filmpje ziet er goed uit hoor!

Bakwerk ziet er goed uit, Yildiz!

Gefeliciteerd met je 2e plaats, Lisa, fijn dat ie het nou eindelijk wel deed!

Mish wordt al wat meer paard en minder guppie, leuk om te zien!

Sterkte, Tieneke!

Toch jammer dat je geen foto's van Jazzy mag plaatsen, Yildiz, ben erg benieuwd naar haar! En fijn dat Tie het wel prettig vind zonder veulie.

Interessant, zo'n clinic, Nicky!

Schattig filmpje van Nour! En lastige situatie met Yazahra... Je kan nou eenmaal niet alles houden als je ook door wilt...

Je kan inderdaad het allerbeste afgaan op je gevoel, Katja!

Fijn dat het goed gaat met Geisha, Kelly!

Hier is m'n laatste weekje met Doortje ingegaan... Was wel mooi om te zien toen de nieuwe eigenaresse donderdag kwam oefenen met laden dat Doortje in het weiland met volle vertrouwen op haar af liep! Nog even van m'n knappe meidje genieten <3
Gisteren even Ely wat broodnodige alleen aandacht gegeven zonder zwarte baby erbij. Lekker gepoetst en maantjes uitgeplozen. Euf keek wel heel verontwaardigd toen ik alleen mams meenam (ik ben er toch alleen om hem aandacht te geven??!!), maar bleef super rustig alleen achter, dus geslaagd!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:47

Kat, Set voelt zich goed, dus dat is mooi, de beeb komt vanzelf.
Leuke foto's! :))

Yildiz, zelf begin ik ook nu wel een beetje ongeduldig te worden...maar als de foto's er zijn maak ik direct een topic! :D
Lastig hoor, ik zou niet kunnen fokken, ik wil de baby's altijd houden. :')
Jazahra is wel erg knap!

Tieneke, vervelend zo'n situatie. :(

Joyce, ik ben ook erg aangekomen toen ik zwanger werd en allemaal lichamelijke problemen erbij kreeg, dus ik weet hoe het voelt..maar nu ben ik eindelijk aan het afvallen!
Dat komt bij jou ook wel weer goed, je bent een doorzetter dus daar ligt het niet aan!

Eline, Mish gaat vast ook nog wel eens showen! (En dan juist als je geen camera erbij hebt) :D

Annika, wat goed dat Door zo vertrouwd is met d'r nieuwe vrouwtje!
En goed van Euf dat hij rustig bleef, jong geleerd is oud gedaan!

Gister even een filmpje gemaakt van die twee van mij, ze zijn zo blij als we ze komen halen! :))

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:01

Hahah miranda super schattig! Die koppies van; Jeujjj!! :D