Maar achter bij zijn flanken mag iets meer spek voor mss de show in juli
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zucht ze was voor haar doen best in shape, nu is het hallo grasbuik

We gaan de zondag heen, gezellig met de oude eigenaren van Shief
(Bert en Ingrid)

: wassen..... Ze vond de wasruimte wel enger volgens mij dan het wassen zelf (misschien had het ook geholpen als dit niet de eerste keer was dat ze daar binnen was
) en
voor de tip van op de schouders beginnen! Op den duur was ze het alleen zat......en als mevrouw Nashwa het zat is, dan kun je het ook wel schudden
Met pijn en moeite laatste beetjes uitgespoeld, ze leek wel een hengst op den duur, brullen joh, en klieren!
Maar goed, t is gelukt, vrijdag nog een keer en dan doen we het net effe tikkie anders...
Ik ben makkelijk te vinden door de vandaag binnen gekomen 2 meter hoge banners met Nashwa en Umoyax erop
De 2-jarige hengsten wordt ook echt de moeite waard, zie een hoop namen al voorbij komen, wordt een interessante rubriek! 
Ik wil van het najaar wel het longeren weer oppakken, maar ze ging wat onderhals ontwikkelen dus moet ik haar voor het beste bijzetten en daar vond ik het nog even te vroeg voor.. Maar aangezien ik augustus/september nog shows op de planning heb wacht ik verder tot volgend jaar, ivm de bovenlijn
Ben nog steeds zo blij met haar.. Enige jammere is dat ik met Umoyax echt kan overleggen, en met Nas niet
Als ik tegen Umoyax aanklets dat/waarom iets moet gebeuren of op een bepaalde manier moet, luistert hij ook gewoon serieus. Met Nas kan ik het shaken als ze iets écht niet wil.
En toen ze lekker wilde rollen in haar stal gaf ik ook nog een brul en heb haar gauw ingepakt
Wel een kadootje, alleen is ze het zelf
Of kan ik dat ergens vinden? Ben heel benieuwd naar Nashwa!
zie het zaterdag wel
set_elkol schreef:aaah Fuego is ook zo'n laiverdSetel hinnikt erbij, zo lief
en ik gil, maar anders horen ze me niet bhahaha.
[ Video ]