Dus eigenlijk via de officiele HobbyHorse website.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Gaat gewoon nog niet lekker en beschouw ik dus puur als oefenen, maar dan in apen-glim-pakkie
Sidepass vóór de balk langs i.p.v. erover, maar hee toch weer verbetering ten opzichte van de vorige keren. Ook brug in tweede poging goed. En ik was niet vergeten stil te staan in het vierkant
) Lange klasse, dus jury had het er moeilijk mee blijkbaar. In de line-up was ik al helemaal blij, en toen Robina opeens als tweede werd genoemd ipv eerste drong het tot me door dat ik eerste was
Voor het allereerst een blauw lintje in de pleasure!! Wat een dier is het toch, elke show weer vooruitgang
En ook nog eens Reserve Champion geworden in de W&J die dag!!
. En buiten de arena lekker buurten met alles en iedereen die langs loopt: mens, hond, ander paard: allemaal gezellig
Ook naar huis ging, op wat parkeertroubles na
, vlekkeloos. Weer afgeleverd bij zijn grote babyvriend en supertrots naar huis.
En die pivot!!!
Duizend keer beter dan Tie ooit gedaan heeft! Dus ja dat gaat wel wat worden zolang ie z'n koppie er maar bij kan houden...

Ben echt erg, heb heel ritueel voor n wedstrijd maar de fake nagels spannen de kroon. Heb ik nooit haha maar op show moeten die lol!
)

Linksom is nog erg moeilijk voor hem gaat dan steeds zijwaarts, maar hee, ben kai trots op t menneke!