Ja maar ik heb het niet over ebay, maar over the broken heart sale van HobbyHorse. Dus eigenlijk via de officiele HobbyHorse website.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-14 20:43
Ik zie nu idd alleen via creditcard. Raar, heb ik nooit gehad en heb meerdere malen via hun site besteld. Dus zal wel veranderd zijn. Je zou er n mailtje naar HH op kunnen wagen?
Jaa yil jou jasje is echt chique! Maarja het zal voor 1-2 jaar zijn dat ik dat echt veel gebruik en daarna ook niet meer extreem.. dus houd gewoon me ogen open, of wie weet laat ik nog wat naar een vriendin in Amerika sturen (wie vaak naar NL komt )
Ooh maar jes heb je al je mooie net nieuwe showblousen verkocht? Je had toch net een paar nieuwe dit jaar gekocht? Die waren zo gaaf!
Bimmetje
Geplaatst: 02-10-14 00:15
Ja de paarse en die zwarte zijn allebei verkocht en allebei naar Elke gegaan. Dus blijven beide binnen arab wereld. De donkerblauwe hele chique die heb ik nog. Die doe ik niet weg. Vind ik veel te mooi. Ik heb dus nu nog 'maar' eentje haha Word wel weer aangevuld. Volgend jaar.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-14 21:27
Die blauwe is ook echt gruwelijk mooi!
Vandaag weer drukke dag gehad maar toch nog even tijd gevonden om zadel op Jazzy te leggen en wat grondwerk te doen. Ging goed! Tie was hengstig... Heb haar manen geborsteld...
Heb je wel een goed passend zadel dan? Natuurlijk speelt de dikte ook wel mee in de pad, maar niet zo erg dat je zadel niet meer goed ligt. Dan lijkt me dat je zadel niet helemaal juist is voor je paard.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 03-10-14 12:41
Speciaal voor Yildiz, en de rest die het leuk vindt uiteraard
Showverslag DAWRA Fall Show
Ondanks het uitblijven van inschrijvingen van Amateur en Open ruiters hadden we toch een mooie gevulde dag voor de boeg, mede dankzij onze all breed gasten. Ik had er superveel zin in, lekker weer op stap met Daantje. Laden thuis ging alweer erg braaf. Dat gaat steeds beter de laatste tijd, nu maar eens werken aan in m'n eentje laden. Aangekomen bij Beau Dandy's Daantje in de stal gezet en gelijk fatsoeneren voor de SAH. Toch weer net iets te weinig tijd, en dus toch nóg eerder weg de volgende keer
Hij liep braaf mee, meestal wordt ie met aandraven wat te heftig, maar nu was ie mooi kalm, maar commentaar van de jury was dat ie wel wat actiever mocht 2e van de 2.
IHT: brug in anderhalve poging, sidepass voor het eerst voor driekwart van het balkje goed, dus 2e van de 4!
Trail: die doe ik altijd omdat de vijfde start gratis is Gaat gewoon nog niet lekker en beschouw ik dus puur als oefenen, maar dan in apen-glim-pakkie Sidepass vóór de balk langs i.p.v. erover, maar hee toch weer verbetering ten opzichte van de vorige keren. Ook brug in tweede poging goed. En ik was niet vergeten stil te staan in het vierkant 4e van de 5.
HMS: Ging niet echt lekker, hij boog niet netjes op de cirkel, maar overgangen waren wel mooi en op de pion. Toch 2e van de 6!
Pleasure: met inrijden ging het al lekker, hij voelde fijn, niet meer zo rennerig, en na wat kleine haperingen met inrijden ook heel fijn met inrijden in de showarena. Ik heb zelfs stukjes kunnen lachen (grooooot werkpunt ) Lange klasse, dus jury had het er moeilijk mee blijkbaar. In de line-up was ik al helemaal blij, en toen Robina opeens als tweede werd genoemd ipv eerste drong het tot me door dat ik eerste was Voor het allereerst een blauw lintje in de pleasure!! Wat een dier is het toch, elke show weer vooruitgang En ook nog eens Reserve Champion geworden in de W&J die dag!!
En verder gewoon de hele dag op stal staan vreten, alsof je thuis bent . En buiten de arena lekker buurten met alles en iedereen die langs loopt: mens, hond, ander paard: allemaal gezellig Ook naar huis ging, op wat parkeertroubles na , vlekkeloos. Weer afgeleverd bij zijn grote babyvriend en supertrots naar huis.
De H&D trail was weer een groot succes, veel publiek ook! Leuk. En met de all breed mensen was het ook erg gezellig, voor herhaling vatbaar wat mij betreft! Ook mooi om te zien dat ook hun paarden het zwarte lintje droegen, ter nagedachtenis aan Angela van Ouwerkerk. Mooi gebaar.
Nu lekker doortrainen om volgend jaar de galop erbij te kunnen pakken, want dat is nog steeds een pijnpuntje. Maar komt goed!
Oh en een ITP-topicje volgt uiteraard nog
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-14 13:22
Weer toppie verslag Marije! Jullie hebben dit jaar zon ontwikkeling doorgemaakt, leuk te volgen. Volgend jaar dan eindelijk ook weer in t echie te zien, verheug me er nu alweer op. Heb t al es neergezet maar ik mis de DAWRA echt wel! De gezellige sfeer onderling, het met z'n allen steeds ontwikkelen en leren maar vooral het genieten van je paardje en het showen. En die Amateurklasses komen echt wel weer vol hoor, Jes en ondergetekende gaan ervoor!
JEEJ wat een mooi verslagje marije! Van harte, mooi resultaten! Yup, hele klucht amateurs volgend jaar!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-14 20:41
Nou net geoefend met Nouremans showmanship (eerste keer) en dat kon idd wel eens n klucht worden! Nee hoor viel best mee, in begin beetje klieren en nogal stuntelen omdat hij in show z'n voeren toch net wat anders moet neerzetten, maar ging steeds beter. Hij leert toch zo snel! En die pivot!!! Duizend keer beter dan Tie ooit gedaan heeft! Dus ja dat gaat wel wat worden zolang ie z'n koppie er maar bij kan houden...
Nog n leuke selfie van mij, Tie en Jazzy Let op Jazzy die zich er weer mee bemoeit, hihi! Zon lekker aanhankelijk meidje!
Hihi ik zou het niet kunnen hoor jes! Als ik een nieuwe blouse heb wil ik die eerst super vaak zelf aan voordat ik hem kan verkopen :p En nu ik voorlopig nog wel even in de beginners klasse zit, gaat me groene setje de kast in tot we goed genoeg zijn :p
Goed bezigg met nour en jazzy!! Raff heeft eergister voor het eerst een dekje en en erna bareback padje opgehad. Inclusief aangesingeld! Vandaag dwars door het dorp heen gewandeld met hem. Autos, bussen, winkelwagentjes, gekkehuis, maar met enkel wat gespannen gesnork ging het prima! Aan de andere kant vh dorp in de grote bak wat gegrondwerkt. Beginnetje gemaakt met de turns en sidepassen. Nog erg lastigg, maar ala.
Iig weer fijn bezig geweest en zondag clinic! Zin in!
Marij jullie gaan gewoon onwijs goed!! Was super om naar te kijken!
Bimmetje
Geplaatst: 05-10-14 19:32
haha ja canisia, dat ken ik. Dat gevoel heb ik ook met de donkerblauwe van mij. Ben ik ook enorm zuinig op! Was nogal een dure. De zwarte is er met een rede uitgegaan, komt omdat ik een heel klein beetje bijgelovig ben haha en de paarse set (blouse met showpad) heb ik weg gedaan omdat ik simpelweg niet helemaal tevreden was met de set. Het moet bij mij gewoon echt meteen GOED voelen, anders word het snel weer weg gedaan. Er komt nog wel een mooie set, qua blanket weet ik ook al wat ik wil. Nu de juiste blouse zien te vinden. Komt vanzelf wel op mijn pad.
Hoe was jullie clinic vandaag? Ging Raff goed?
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-14 19:53
Bijgeloof....tell me about it Ben echt erg, heb heel ritueel voor n wedstrijd maar de fake nagels spannen de kroon. Heb ik nooit haha maar op show moeten die lol! Ga ik volgend showseizoen laten hoor (denk ik )
Jaaaa, de clinic was top! Als theoriecursist heb ik mooi kunnen observeren en leren. En wat zijn Nadesh en Raff toch toppertjes! Maar goed moeten de dames of dame maar zelf vertellen!
Zo. Ik heb me zojuist ingeschreven voor de rechtricht cursus van irene op 14 dec. Heb er veel zin in. Kan ik weer wat bij leren.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-14 16:48
Leuk leuk Jes! Maar uhm... Das wel neffe oe knol he?!
Vandaag weer t geleerde in de praktijk gebracht met Nour (rechtrichten adh), ging top! Schouder binnenwaarts allebei de kanten is een eitje, en, met de tips van Irene, nu ook de travers rechtsom voor elkaar! Linksom is nog erg moeilijk voor hem gaat dan steeds zijwaarts, maar hee, ben kai trots op t menneke!
Wat een geweldige foto's en verslagen komen er weer voorbij!! Ik ben al een tijdje niet actief geweest op bokt.
Dit omdat ik het mega druk heb met mijn werk en het trainen met Ziggy. Zig doet mega zijn best nadat hij terug is bij Krista vandaan! Af en toe hebben we een discussie, maar dat was wel te verwachten van mijn nep hengst!
Ook wij hebben mee gedaan met de DAWRA Fall Show. 3 onderdelen gestart in de Beginners Walk& Jog en leuk geplaatst. 3e plaats Trail 3e plaats Pleasure 4e plaats HMS Ondanks heel wat gebrul heen en en weer naar nep hengst Raff aan de andere kant van het terrein is Ziggy onwijs braaf geweest! Tussen de starts door heeft hij heerlijk hooi gegeten aan de wagen met zijn grote vriendin Nazjaira van Priscilla. Jip en Janneke zijn zo'n lekker stel samen haha. Voor het eerst hebben we 3 starts gedaan ipv 1. Met de Horsemanship merkte ik wel dat hij wel echt moe was! Grote baby!
Hij deed het goooooeeed Nena, lekker dier! Hopelijk zijn de foto's allemaal gauw klaar, dan ga ik alle deelnemers mailen en kunnen we allemaal mooie plaatjes van onszelf kijken
Soooow ziet er fijn uit Jess en Yil, lekker aan het werk samen. Ben benieuwd naar jullie volgende showseizoen!!