Het is ook niet leuk als je niet veel meer met je paardje kan ik vind het ook altijd wat minder acceptabel als ze nog zo jong zijn dan heb je nog niet het gevoel van we zijn klaar . Plus natuurlijk dat het ook nog eens je enige paardje is waar je op rijd voor mij is het niet zoon ramp als er eentje niet gereden kan worden. Dan mis je toch een heleboel het zou fijn zijn als je er eentje bij zou kunnen hebben Miranda.
Ja dat is wel heel raar baasje in het hooi beter vies en gelukkig dan schoon en geen paard kunnen zijn. Al ben ik zelf de bagger wel echt zat niet normaal onze Padock is gewoon niet droog geweest deze winter
.
Leuk met mama en kind lekker in de weer Yildiz gaaf dat je mee doet aan de tulip cup vond dat voorheen altijd een van de leukere shows. En gefeliciteerd met de nieuwe auto
.
Ik ben echt trots op mijn bruine dame ze was best wel gespannen eerst al alleen met de trailer. En dan allemaal drukte paarden dat is ook niet echt haar ding. Was jammer genoeg toch in de binnebak en ook dat is Dibah haar favoriet niet maar ze deed het echt super. Kreeg ook leuk commentaar wel dat haar iets meer moest gaan rijden in plaats van haar te laten lopen maar verder vond ze onze proef goed. In ieder geval wat het goed genoeg voor een derde (187,5 punten) en een vierde( 190,5 punten) plaats van de acht. Het was ook erg leuk georganiseerd en een gezellige zweer. er was ook nog een fotograaf die black foto,s maakten het zou maar vijf minuutjes duren maar ik geloof dat hij Dibah wel erg leuk vond dus had ik zelf na een minuut of tien zoiets van ik moet nu toch echt gaan opzadelen en rijden
. Smidags de rest van de paarden even gepoetst in het heerlijke zonnetje dus al om al een heerlijk dagje
.
Jammer genoeg geen fotograaf in de ring dus even wat telefoon foto,s van het inrijden.