Ben benieuwd naar het hele verhaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nog wachten op de Yucca die wordt verscheept half oktober, en woohoo.
Misschien een idee om eens een clinic te organiseren voor ons allen ofzoiets. 

(niet om Rene hoor maar om al die mooie spullen....hahahah)
Ships dat t nog zo tegen zit, koppie wil maar t lijf niet... Ik heb dat vaak andersom, begin echt tegen grenzen (weer) aan te lopen. Helaas kan ik er nu niet veel aan veranderen als lekker m'n ontspanning zoeken en dat lukt redelijk goed bij de horsies. 
Suuuper stom en dom natuurlijk, maar moest er heel hard om lachen toen ik er opeens achter kwam
Trots! Tijdens de pauze wat rondjes door de binnenbak gelopen, aan alle vlaggen en dingetjes gesnuffeld en zelfs voor het eerst zo dichtbij een merrie gestaan! Hij gaf helemaal niks om die knappe Nadra hihi.
) en weer op de trailer terug naar huus!
Kreeg rolberoerte maar Nour bleef, ondanks hysterische kungfubewegingen van de ruiter, braaf...
)
Gelukkig heb je het overleefd haha

Ze wilde iig eerst dit hele seizoen W&J afmaken en dan hier en daar op een wran wedstrijd de galop erbij pakken. Galop geeft nog erg veel spanning, waar hij dan vooral ná de galop last van heeft.. Dus ze hebben nog even wat tijd nodig. Maar volgend jaar sowieso Beginners starten, kilometers maken met de galop, maar wel nog lekker op twee handjes.
Enne bijkletsen is een goed plan!

Zal niet overal kunnen idd, maar bij ebay iig vaak wel.