En mooie foto's van iedereen, wat een heerlijke paarden allemaal!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KooArabians schreef:Najjar behaalde de TOP 5 op het EK afgelopen weekend! Hij werd als 4e geplaatst in het kampioenschap! Het was een grote en zware rubriek en Jarrebar was veruit de jongste, maar heeft zich goed staande weten te houden![]()
![]()
dakhilah schreef:ArabianRanch Van Harte Gefeliciteerd met het super resultaat van JULLIE fokproduct op het EK te Moorsele en Miriam ....Meisje wat een WAAAAAAAAAANZINNIG resultaat heeft je jonge manneke behaald op het EK te Moorsele en jaja helemaal ZELF getraind...FANTASTISCH
![]()
![]()
RhealLover schreef:Wie wilt er stemmen op Rhealwe kunnen onze eigen trailer winnen
dat maakt het makkelijker om ergens na toe te gaan ipv steeds trailer lenen hihi
http://www.mijnpaardistop.nl/wp-content ... der=chrono
Letizia schreef:Welkom Heleen, mooie merrie heb je
Bloedlijnen zeggen mij echt helemaal niksBen zo'n leek op dat gebied, ik geloof dat die van Russisch/Pools is, maar verder kom ik niet
Jalenka_Kiya schreef:En wat vond je van mijn eerste stukje voor het blad?![]()
Ik mag een serie over het exterieur maken en het eerste deel ging over het hoofd. Ben benieuwd wat de meningen erover zijn