Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bonjoy schreef:Heb vanmorgen op de markt even flink showhalster spullen ingeslagen. Kon helaas geen muntjes vinden.
Manda schreef:Melanie maak je dan ook halsters van band? Ik dacht alleen van draad? Heb je voorbeeldjes![]()
Blauw of paars lijkt me ook mooi voor Nine, rood ook wel maar is dat niet te erg opvallend?
Priscilla__ schreef:Ik heb gisteren weer wat nieuwe dingetjes gekocht en ook weer begonnen.Zal straks wel een foto maken. Ik ben trouwens opzoek naar zo'n gouden (honden)ketting, weet iemand waar deze voor een redelijk prijs te verkrijgen is?
Bonjoy schreef:@ Priscilla_ : Ik heb een (hele) tijd terug bij de bouwmarkt een goudkleurige ketting gekocht, volgens mij heb ik een meter afgeknipt. Dit was ook niet zo duur en hij is heel mooi fijn met platte schakels. Ik maak morgen wel even een foto.
En je nieuwe creatie ziet er al mooi uit, volgens mij heb ik die sierband ook liggen, maar dat weet ik zo niet zeker
@ Kehdra : Het halster staat erg mooi zeg! Maat is ook precies goed.
@ Manda : Zoals Rheallover inderdaad zegt, wij verkopen ze ook nog weleens als we er meerdere hebben. Je hebt ze in verschillende maten, ik heb op het moment nog wat liggen met gleuven van 2,9mm, 2,5mm en 1,9mm. Ik denk dat 1,9mm mooi is voor een minipaarden- halster. Zelf gebruik ik die kleine squars voor een veulenhalster of voor een halster met een smalle sierband.
Priscilla__ schreef:Bonjoy schreef:@ Priscilla_ : Ik heb een (hele) tijd terug bij de bouwmarkt een goudkleurige ketting gekocht, volgens mij heb ik een meter afgeknipt. Dit was ook niet zo duur en hij is heel mooi fijn met platte schakels. Ik maak morgen wel even een foto.
En je nieuwe creatie ziet er al mooi uit, volgens mij heb ik die sierband ook liggen, maar dat weet ik zo niet zeker
@ Kehdra : Het halster staat erg mooi zeg! Maat is ook precies goed.
@ Manda : Zoals Rheallover inderdaad zegt, wij verkopen ze ook nog weleens als we er meerdere hebben. Je hebt ze in verschillende maten, ik heb op het moment nog wat liggen met gleuven van 2,9mm, 2,5mm en 1,9mm. Ik denk dat 1,9mm mooi is voor een minipaarden- halster. Zelf gebruik ik die kleine squars voor een veulenhalster of voor een halster met een smalle sierband.
Bij de Fixet hebben ze helaas geen gouden, alleen zilveren maar ook hele kleine en niet heel stevig dus ik gebruik meestal van die honden slipkettingen. Weet je nog welke bouwmarkt dit was?