Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je kleine Azi wordt vlot wit!
die foto van je zoontje en zijn paardenvriendin, zo mooi! emo 

zijn ballen zijn een hele slag groter dan een maand geleden en toen ik hem poetste stond hij lekker met zijn boner tegen zijn buik te tikken
gezellig.

. Je kleine vent word zo te lezen al een echte kerel niet te geloven he ja de onze zijn het al weer twee. Het lijkt zo kort geleden dat ze geboren werden. Set een beetje ziekjes ik hoop dat ze zich weer snel beter voelt.
. Wel super tof dat je zo lekker bezig met met Rayna zij was van een vriendin van mij echt leuk dat ze zoon fijn huisje nu bij jouw heeft.
. Maar goed dat we zijn gaan oefenen
. 

Die rijfoto ziet er fijn uit!
De behind the scènes dat je met hem langs het water loopt is zo mooi, net een bounty strand!
Lekker met de pupsels op pad was ook echt zalig weekend he?
) maar ging gelukkig over. Paar dagen erna nog paar keer gehoord maar nu voorbij. 

Heb ik niet het mooiste voorbeeld gehad met mijn leasepaardje moet ik zeggen. De eigenaar wilde op een gegeven moment niet de hoefsmid betalen en deed het zelf wel.. Ik heb een paard echt nog nooit zo scheef zien staan. Nu zelf straks ook weer op zoek. Wat goed van Dibah dat ze zo braaf bleef, hele stoere dame dus!
Vind ik altijd wel zonde, zonder is veel mooier.
Meer van...als het op mijn pad komt, doe ik het, en in de tussentijd bouw ik gewoon conditie en snelheid op.
Ik voelde me heel ziek, ik had verschrikkelijke pijn in mijn buik. Toch even langs stal gegaan, want ik wilde dat ze een deken op kreeg. Toen ik haar terug zette in de wei bleef ik even staan (kon wel janken van de pijn
) Toen legde ze even heel zachtjes haar (snot)neus tegen mijn wang aan

Geef je groot gelijk, ik vind moeder ook onwijs mooie merrie met zo een prachtige pedigree!
Foto's maken hey!
Zo'n beestenboel wil ik later ook in de achtertuin
. spanend Tie weer naar het Station ik hoop dat het in een keer raak is. Dat vond ik ook altijd heel erg als dan stallen leeg waren als ze ter dekking of beleerd werden ik kon daar ook nooit aan wennen. Auto,s kijken als je echt moet is niet leuk dat vind ik zo ie zo ook als je gaat winkelen. Maar ja we kunnen niet zonder he ik hoop dat je snel wat vind Yildiz.
.
.
.
. Toen was het weer tijd voor proefen oefenen Noor weer gezellig mee. Vandaag was Dibah niet zo braaf en dan lukt het echt niet om nog maar iets van een knappe proef neer te zetten . Na het rijden haar maar even los gegooid met Noor dat was geloof ik wel een goed idee want daar moest wel even wat energie uit geloof ik
. Zondag gaan we er gewoon voor ik heb er echt zin in na de eerste proef krijg je van de jury ook wat tips voor de volgende proef dus zeker ook leerzaam. Met slecht weer is het binnen met goed weer buiten dat vind ik ook altijd super rij altijd het liefst buiten maar met rot weer is het toch wel fijn als je naar binnen kunt!

Vooral vanwege de manen, die zijn ook zwart-wit.
maar ik ga er maar vanuit 
Hij lijkt inderdaad wel op Ilya. Was voor Dayem de eerste keer op neckrope maar voelde mega vertrouwd!
Alles-proof die beestenbenden van jou! Staartflap met airco
Baasje iets minder blij haha.
Alhoewel ik de rustige variant ook best prettig vond haha. Morgen weer een rondje trainen, zaterdag naar Equiday en zondag open dag van Johanna, leuk weekendje voor de boeg! Gaan er nog meer?
Veel plezier in ieder geval! En tof dat t zo goed met Dayem gaat zeg! Wat n opluchting voor je.
Ik zie vooral kleur gelijkenis, maar toch wel heel andere body en hoofd (duhuh dus hele paard) deze is denk ik ook net wat ouder? Wel zelfde heppy peppy uitstraling!
Hopelijk nog wat levensvreugdetijd voor je vriendje...❤️

Het was ook vooral de kleur die me aan Ilya deed denken, die zie je namelijk niet vaak. Ilya zal ook een stuk groter zijn.
Maar ze liep daarna toch braaf opnieuw de wasplaats op, dus het was gelukkig niet al te traumatisch
.
.
. Van daag was ik met haar en Sjaak naar de bak nog even de energie er uit maar beide hadden weinig zin. Dus toen maar even met ze staan grazen naast de bak er kwam eerst een ruiter toen een menner dat ging prima maar toen er ook nog twee anderen ruiters kwamen en de kar weg ging en dus langs draafden kreeg madam het weer op haar heupen. Dus met een stuiterbal naar huis gelopen en dan denk ik altijd weer waarom?? Maar goed dat is nou eenmaal onze Dibah soms zo lief en braaf maar af en toe niks mee te beginnen. Ik heb verder alles klaar voor morgen blouse gestreken zadel en hoofdstel gevet paard staart gewassen en voetjes dus we zijn klaar voor morgen
).