[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 22:41

Ja ik heb geen puf om te reageren en wil niet puur over mezelf en mijn paarden praten dus misschien later!

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 23:51

Ohja, Set_Elkol, er staat bij ons op stal een jong paard die ik echt prekend op Ilya vind lijken. Ik zal binnenkort eens een foto maken, kun je vergelijken :P

@Miranda: wat grappig, nog niet eerder gezien. Ik lees steeds meer legendes en verhalen rondom de Arabier, is wel leuk :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:36

Oke, poging.

Heerlijk bezig Yildiz met de endurance! En ik zag heeeeele gave platen van Nour op het strand, gaaf man!

Leuk dat het gelukt is met het boek van Jorieke :))

Gelske, wat een leuke tripjes naar het strand en jouw twee jarigen zijn heel knap en ook nog zo braaf! geweldig :D

Joyce, gave haren :D je kleine Azi wordt vlot wit!

Malik is gaaaaaf Roma! En ik ben zo blij voor je dat de ellende met je ex voorbij is nu :j

Eline wat ben je fijn bezig met Mish, heerlijk dat je zo aan de slag kan met je jonge meissie

Roma ik vind Maheeb erg leuk, spannend!

Kesje ben even je naam kwijt maar jij bent ook lekker aan het rijden zeg, ik ben jaloers op de mooie omgeving.

Miran ik had het natuurlijk al met je erover gehad maar ik vind het heel naar voor jou en Fu. Gelukkig kan hij wel pijnvrij bij je blijven.

Nicky, prachtige platen van Dayem! Wat is hij mooi compleet.

Hee Baukje! fijn dat mijn favorietje Silver het weer goed doet!

Yildiz :oo die foto van je zoontje en zijn paardenvriendin, zo mooi! emo <3

Gave plaat van Fu op het gras, happy paard en die vlek is echt zo leuk he :D

Ben benieuwd naar Ilya zijn look a like!

Setje hoestte al vanaf start 2016 af en toe een beetje maar zonder verdere symptomen, af en toe een droge kuch. na een paar maanden aankijken toch de DA erbij en ze krijgt nu een kleine twee weken medicatie ertegen. Fijn dat dat weer geregeld is.

Ilya gaat goed, brave. Hij voelt wel het voorjaar :P zijn ballen zijn een hele slag groter dan een maand geleden en toen ik hem poetste stond hij lekker met zijn boner tegen zijn buik te tikken :roll: gezellig.

En Blue is her happy self :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren was Ilya dag samen met mijn lieve lieve papa

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
kijk onze beentjes hetzelfde staan :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 17:28

Wauw wat zijn zijn manen al lang!
Straks in zijn zomervacht zal hij helemaal mooi zijn!!
Vervelend van het hoesten, altijd lastig.
Ze zit al wel weer goed in de spikkels!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:19

Hee kat leuk dat je er weer bent en je paardjes en de bijbehoorende verhaaltjes weer met ons deelt :D . Je kleine vent word zo te lezen al een echte kerel niet te geloven he ja de onze zijn het al weer twee. Het lijkt zo kort geleden dat ze geboren werden. Set een beetje ziekjes ik hoop dat ze zich weer snel beter voelt.

Ze zeggen niet voor niks hard lopers zijn dood lopers :D . Wel super tof dat je zo lekker bezig met met Rayna zij was van een vriendin van mij echt leuk dat ze zoon fijn huisje nu bij jouw heeft.

Nou toch ook maar even een blonde actie van mij van gisteren delen. Ik ging wilden gisteren even mijn proefje oefenen op Dibah samen met Erwin hij had Noor ook mee genomen zodat zij lekker kon grazen. Ik moest bij A X C binnen komen komen in stap. Dus ik netjes op de hoefslag langs A en dacht ik zie geen X de anderen kant op gereden wederom geen X Erwin beetje geiriteerd gevraagd of ie weer goed voorlas??? die stond natuurlijk al met een gezicht van hoe dom kun je zijn. Tot ik me in ene bedacht ohh ja de X is in het midden van de bak :o :o . Maar goed dat we zijn gaan oefenen :D ;) .

Toen ik klaar was met rijden en Dibah aan het uitstappen was zij ik doe Noor er maar even los bij kan ze even rollen verder doet ze toch weinig tot niks de laatste tijd. Maar het gaat geloof ik wel de goede kant uit met onze mooie dame want er kwam een energie los bokken en een schowtje toe. Gelukkig bleef Dibah heel braaf stappen die was of het nou door het weer of dat ze hengstig is kwam zo ie zo super braaf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:25

Oh heerlijk Gelske met de pukkies naar het strand. Je kunt ze niet jong genoeg overal mee naar toe nemen :) Die rijfoto ziet er fijn uit!

Wat een bofkont die Fu. Hier helaas nog geen gras, eerst hooien.

Hi Katja! Wat wordt Ilya al groot zeg, en een mooie bos met manen, gaaf!

Wat een gave foto's Yildiz. Ik dacht dat jij niet naar fotomeetings ging :P De behind the scènes dat je met hem langs het water loopt is zo mooi, net een bounty strand!

Gister eens wat lol met je knol met Dayem gedaan en wat gewerkt aan het vertrouwen. Hij was zo fijn!

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:24

Lekker bezig Nicky! Zo fijne oefening bridleless rijden. :j

Hihi was je de X kwijt Gelske? :D Lekker met de pupsels op pad was ook echt zalig weekend he?

Hoe gaat het met Setje? Werkt de medicatie al? Vervelend als ze hoesten. Tie moest laatste wedstrijd in ene hoesten (natuurlijk vooral op de vetgate |o ) maar ging gelukkig over. Paar dagen erna nog paar keer gehoord maar nu voorbij.

Vic, vriendje Cos te koop? Hopelijk krijgt ie fijn nieuw thuis.

Ja Nicky, doe ik idd nooit en had eigenlijk al nee gezegd maar hubbie heeft me overtuigd dat t weer eens wat anders is zo aan t strand en goede ervaring voor m. Dus toch toegezegd en echt zalige dag met Yul, Nour en een vriendin gehad! Nour vond de zee wel spannend en ook raar smaken hihi. Heb nog maar paar plaatjes gezien.

Afbeelding

Tussendoor auto's kijken en verdorie kwamen bij de dealer maandag (speciaal voor vrij genomen voor die afspraak) hadden ze fout gemaakt, betreffende auto waren net mensen proefrit mee maken. Uur daar zitten wachten, wordt ie nog verkocht ook! Zit nu dus zonder eigen auto en das niet handig in mijn werk en met de paarden. Moet nu steeds lenen blegh... Hopelijk vind ik gauw wat. Maar ja wanneer? Haast geen tijd om te zoeken.
Vandaag dagje vrij maar moet zo Tie naar dekstation brengen. Heb haar gisterenavond laten scannen en zit mooi ei. Vanochtend dus nog n keer en dan waarschijnlijk donderdag insemineren. Fingers crossed voor een directe dracht. +:)+

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:48

Spannend yildiz!
En wat dom van die auto.. Suffig dat ze niet met een oplossing zijn gekomen voor je. Of was dat er gewoon niet..?
Gave foto!

X kwijt :P
Leuk dat je met de paardjes op stap bent geweest!

Dayem doet het netjes zeg! Loopt hij vaak zo zonder hoofdstel?

Ilya ontwikkelt mooi! Leuke foto met je vader!
Hopelijk is set snel van de hoest af!

Vandaag weer shym bekappen! Hopelijk ook een paar mooie plaatjes van hem schieten want ik heb nog helemaal geen mooie foto's van hem -O-

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:54

Hoi allemaal!
Even een periode stilletjes meegelezen, er gebeurde zo ontzettend veel. Huis (onder voorbehoud) gekocht, moet nog een bouwinspectie komen en ik heb nu een beetje angst voor keuringen opgelopen, dus ik houd me nog een beetje afzijdig tot het rond is. (Niet weer van te voren een grote mond en dat er niets van komt...) Na 2,5 jaar nu eindelijk een voldoende gehaald voor mijn scriptie. Een 7,1 nog wel.. En een paardje gekocht! Een mannetje nog wel.. En een witte. Het half broertje van Nailah, Nadeem. Ik heb echt iets met de Nassera lijn. Ik kan er niets aan doen ben ik bang. De planning, van mij (nog niet die van mijn vriendje hèhè) is dat er over 2 jaar een merrietje bij komt. Maar eerst maar eens met deze jongeman aan de slag. Wil er iemand trouwens nog een roze zweetdeken? Ik had hem gewoon op willen gooien maar daar was men het niet mee eens.

Even voorstellen =)

Afbeelding
Nadeem Al Hadiyah
(Al Hadiyah AA/ MF Nassera)

MF Nassera
Afbeelding

Al Hadiyah AA
Afbeelding

En dan ook weer eens even reageren!

Joyce wat is je haar weer flitsend! Ik vind het onwijs goed gezet! Mooie felle kleuren, en onwijs gaaf dat het rondom roze is en vanbinnen pas de paarse lowlights erdoorheen komen. Heel tof. :D

Roma gelukkig! Wat naar dat iemand zo kan tegenwerken. Nu eindelijk een beetje van de stress af denk ik? Malik is wel een echte bink. Prachtig paardje al. Ik vind het toch twee hele leuke combinaties! Hopen op dat merrieveulentje!

Eline, wat gaan jullie al goed samen. Je mag wel echt trots op je kindje zijn! :D

Kesje, ziet er goed uit! Wanneer ga je impuls starten?

Gelske wat een ontzettend mooie foto. Ik hoor ook veel goeds over het natuurlijk bekappen, maar vind de resultaten wel heel verschillend. Per hoefsmid dan, niet per paard ;) Heb ik niet het mooiste voorbeeld gehad met mijn leasepaardje moet ik zeggen. De eigenaar wilde op een gegeven moment niet de hoefsmid betalen en deed het zelf wel.. Ik heb een paard echt nog nooit zo scheef zien staan. Nu zelf straks ook weer op zoek. Wat goed van Dibah dat ze zo braaf bleef, hele stoere dame dus!

Miranda, wel erg verdrietig nieuws! Op de foto in de weide ziet hij er zo happy uit! Jammer dat jullie niet verder kunnen samen.. Maar zolang hij geen pijn heeft kan hij gelukkig wel een happy leven lijden dat is een troost.

Spannend Yildiz hopen dat het in één keer lukt!

Nicky, kun je me niet leren om net zo mooi foto’s te maken als jij? (A) Ik kom wel snel weer even langs :D

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:18

Mooi galopje van Dayem, lekker ontspannen zo zonder hoofdstel :)

Rose, leuk paardje! Wat heeft die Al Hadiyah veel make-up op zeg := Vind ik altijd wel zonde, zonder is veel mooier.
Ik heb nog niet echt plannen om te starten :+ Meer van...als het op mijn pad komt, doe ik het, en in de tussentijd bouw ik gewoon conditie en snelheid op.

Ik had maandag even een heel lief momentje met Rayna :o Ik voelde me heel ziek, ik had verschrikkelijke pijn in mijn buik. Toch even langs stal gegaan, want ik wilde dat ze een deken op kreeg. Toen ik haar terug zette in de wei bleef ik even staan (kon wel janken van de pijn |( ) Toen legde ze even heel zachtjes haar (snot)neus tegen mijn wang aan <3
Voor een paard dat hoogst beledigd is als je haar een kusje wil geven, vond ik dat toch wel bijzonder :D

Morgen met een stalgenootje afgesproken wat te gaan oefenen voor het toernooi eind van de maand. Meteen even kijken of de Ilya-look-a-like weer in de wei staat ;)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 20:15

Hahaha Gelske, op de X ligt de schat begraven! _O-
Leuk hoor jij met Dibah en gelukkig is ze braaf als de hooligan los gaat!

Knappe Dayem, kijk hem eens lekker lopen! :))

Rose, wat een knappie!

Tie, kom op, laat de eiertjes klutsen! *\o/*
Wel gaaf hoor, zo op het strand.
Balen zeg van die auto. >;)

Kesje wat schattig dat ze je een kus gaf! :+:

En, is Shym netjes bekapt?

Hier hadden ze vanmorgen zelf schriktraining gedaan. :j

Afbeelding

En smiddags op de wei, Fu heeft staartflap met airco, heeft Zosja geregeld. :+

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MirandaMalik op 06-04-16 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 20:15

Wauw Rose! Wat n koppie!!! <3 Geef je groot gelijk, ik vind moeder ook onwijs mooie merrie met zo een prachtige pedigree! <3
Proficiat met je kereltje. Wat zijn je plannen? Is hij bereden?

Aaah wat lief Kesje! ❤️ Zo zie je maar met die tut merries, als er echt wat is dan zijn ze er hoor! :)
Mooi moment.
En tof dat je weer gaat trainen. Jaaaa, wij willen de Ilya lookalike wel zien hoor! :j Foto's maken hey!
Kat, wat is hij weer gegroeid zeg (tenminste dat lijkt zo op de plaat?). Idd zijn manen maar helemaal wel? Meer compleet aan t worden. Zahra is nu zon spriet. Ze moet dringend de grote wei op.

Vandaag Tie weg gebracht, gescand, magic stuff besteld en gespoten. Morgen wordt ze geïnsemineerd. Het dekseizoen is op het station nog niet volop aan de gang dus lucky Tie mocht in n mega merrieveulen stal! Naar verwachting kan ik haar vrijdag, als ei weg is, weer kan ophalen.
Nu dus alleen Zahra en Jazzy nog maar thuis... Ben echt ontregeld hihi. Maar op zich niet verkeerd, kan ik me beetje richten op het vinden van een auto. Morgen en overmorgen staan er weer bezichtigingen gepland.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 22:17

Miranda, wat een leuk groepje zo bij elkaar, met die shet en die geit :D Zo'n beestenboel wil ik later ook in de achtertuin O:)

Yildiz, ik heb even gemist waarom Nour ergens anders op training is. Is dat voor de western? Duimen dat het met Tie meteen pakt!

Ik ga morgen sowieso langs stal, dus als ik er maar ben voordat ze allemaal naar binnen gaan zal ik een foto maken :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 23:43

Nour staat bij de garage, er worden wat knopjes bij gezet. :))

Er zijn twee scheitjes, de ene staat rechts achter verstopt, een bruintje met hangflappertjes, dat is een echt stout geitje. :))
Maar de witte gaat niet zo lekker de laatste tijd, hij is bijna 12 dus al wat ouder en is de winter nogal aan het kwakkelen geslagen, ik hoop dat hij nog een beetje opknapt maar ik ben bang dat als hij zo doorgaat het niet zo lang meer gaat duren...
Het lijkt de laatste tijd wel raak bij ons, afgelopen jaar al een kat en hond verloren, nu Fu's gedoe en het oude bokje leeft op geleende tijd. -O-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:50

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:50

Vrolijke paardjes in de wei wat is er nou mooier om naar te kijken.

Alhoewel zon zee strand en een knap paard is toch ook wel heel gaaf ;) . spanend Tie weer naar het Station ik hoop dat het in een keer raak is. Dat vond ik ook altijd heel erg als dan stallen leeg waren als ze ter dekking of beleerd werden ik kon daar ook nooit aan wennen. Auto,s kijken als je echt moet is niet leuk dat vind ik zo ie zo ook als je gaat winkelen. Maar ja we kunnen niet zonder he ik hoop dat je snel wat vind Yildiz.

Zo leuk die momentjes paarden voelen zo veel echt leuk Rayna momentje <3 .

Wauw Rose die is echt gaaf als ie niet bevalt kom hem dan maar hier brengen ;) .

Shym weer knap op zijn voetjes altijd fijn mooie foto,s van je paard is altijd leuk om te hebben en natuurlijk te delen met ons :D .

Zo tof Nicky zo zonder hoofdstel zo fijn he dat we weer leuke berichtjes kunnen plaatsen over onze kanjers.

Wat een koud weer vandaag bleehh ben het echt zo zat. Maar ja vandaag wel eerst even samen met Erwin met de pukkies en Sjaak en Sil naar de bak geweest heerlijk genieten van dat viertal er blijven ook echt mensen dan staan om te kijken of foto,s te maken we zijn al echt de act van het park geloof ik :D . Toen was het weer tijd voor proefen oefenen Noor weer gezellig mee. Vandaag was Dibah niet zo braaf en dan lukt het echt niet om nog maar iets van een knappe proef neer te zetten . Na het rijden haar maar even los gegooid met Noor dat was geloof ik wel een goed idee want daar moest wel even wat energie uit geloof ik :x . Zondag gaan we er gewoon voor ik heb er echt zin in na de eerste proef krijg je van de jury ook wat tips voor de volgende proef dus zeker ook leerzaam. Met slecht weer is het binnen met goed weer buiten dat vind ik ook altijd super rij altijd het liefst buiten maar met rot weer is het toch wel fijn als je naar binnen kunt!

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:20

Ja, het is heerlijk om naar binnen te kunnen, al rij ik ook wel het liefst buiten :j

Nou, hier is ie dan, de Ilya look-a-like :D
Afbeelding

Als ik de foto's van Ilya erbij bekijk dan zie je duidelijk verschil, maar toen ik er voor het eerst langs liep, moest ik even een tweede keer kijken :o Vooral vanwege de manen, die zijn ook zwart-wit.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:29

Heel mooi paardje! Ik zie inderdaad vooral overeenkomst in de kleur maar snap precies wat je bedoelt

Ik heb geen idee of de medicijnen helpen, want ik hoorde Set bijna nooit hoesten :+ maar ik ga er maar vanuit

Nicky wat ben je lekker bezig met dayem!

Yildiz heeeeeel gaaf zo aan het strand!
Ik duim voor de bevruchting van Tie :P

Wat lief kesje zo'n momentje meer je merrie, fijn is dat hè

Oooh ik vind Nadeem al hadiyah zo gaaf!gefeliciteerd!

Vreselijk weer hè gelske, ik vind er ook niks aan. Maar af en toe ook prachtige zon.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:33

Super stoer hoor dat je toch bent gegaan Yildiz! En wat balen van die auto.... Wat was het er voor eentje? Nu wel lekker de tijd om te neuzen. Duimen voor Tie! Met wie werd zij ook alweer gedekt?

Jaaaa zo leuk Ditta! Heel veel plezier met je kanjer. Enneh, je roept maar als je mee op wedstrijd wilt!

Fijn he dat ze je zo goed aanvoelen Kesje <3 Hij lijkt inderdaad wel op Ilya. Was voor Dayem de eerste keer op neckrope maar voelde mega vertrouwd!

Haha Miranda, handig toch :)) Alles-proof die beestenbenden van jou! Staartflap met airco :') Baasje iets minder blij haha.

Zeker te weten fijn Gelske! Het zag er een tijdje geleden toch vrij somber uit voor ons. Nu weer lekker genieten :D

Gister een fijn rondje getraind in het bos, hij liep heerlijk. Misschien hadden jullie hem al voorbij zien komen ([MD] Vage dingetjes, vitamine E te kort?), maar de vitamine E lijkt aan te slaan. Benen super mooi droog en weer lekker Dayem zoals ie buiten hoort te zijn :D Alhoewel ik de rustige variant ook best prettig vond haha. Morgen weer een rondje trainen, zaterdag naar Equiday en zondag open dag van Johanna, leuk weekendje voor de boeg! Gaan er nog meer?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:06

Nope ga trainen met Nour. :D Veel plezier in ieder geval! En tof dat t zo goed met Dayem gaat zeg! Wat n opluchting voor je. +:)+

Jaaa, hoe tof dat je die plaat hebt geschoten! _/-\o_ Ik zie vooral kleur gelijkenis, maar toch wel heel andere body en hoofd (duhuh dus hele paard) deze is denk ik ook net wat ouder? Wel zelfde heppy peppy uitstraling! :j

He dorie Miran, alle oliebol in ene... -O- Hopelijk nog wat levensvreugdetijd voor je vriendje...❤️

Heeeel veel plezier en succes aanstaand weekend Gelske! Jullie gaan vast knallen! *\o/*

Ja Nour staat maandje bij m'n trainster als haar nieuwe wedstrijdpaard. We gaan western pleasuren!!!!
Was vandaag voor m'n werk in de buurt dus op bliksem bezoek bij Nour. Aardje naar z'n maatje: toen ik m riep, hop kop omhoog, maar bij mij komen, ho maar... Naar hem toe lopen, hij loopt weg... Meneer is dus diep beledigd. Krek moeder Tie die vergeeft me weekje vakantie al niet, talk to the hoof treat...
Zouden cavia's leuker zijn? >;)

Tie is vandaag geïnsemineerd. Kwam haar d'r dekentje vanavond brengen en ze was super hengstig. Vannacht of morgenochtend ovuleren en morgen scannen naar verwachting ei weg en dan kan ze weer mee naar huis.
Visjes waren ook top kwaliteit dus nu maar weer afwachten. Dit is de hengst:

Afbeelding

Gaaave hengst en heb dan ook hoge verwachtingen uit deze combi. Heel spannend!
Verder vandaag proefritje met toet gemaakt en waarschijnlijk gaan we deze bak morgen kopen. :D

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 23:13

Ik weet niet hoe oud dit beestje is, maar hij staat bij andere opfokpony's (en een shet) ;) Het was ook vooral de kleur die me aan Ilya deed denken, die zie je namelijk niet vaak. Ilya zal ook een stuk groter zijn.

Nou Yildiz, wat let je, vast nog wel ruimte voor een cavia-ren ergens :')
Wat voor een auto heb je nu op het oog?

Ik dacht ook even dat Rayna niet meer met me zou praten vanmiddag....ze had een beetje een plakkaat van mest op haar hielen zitten, dat ik er met borstelen niet af kreeg. Dus toch maar even met de tuinslang erop. Ze heeft zo'n ontzettende schurfthekel aan water :x Maar ze liep daarna toch braaf opnieuw de wasplaats op, dus het was gelukkig niet al te traumatisch :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 13:48

Ilya look a like!
Ilya is een stuk ranker, dat zie je wel duidelijk zo, veel meer Set overeenkomsten! :j

Gelske, idd wel erg fris!
Maar tussen de buien door even droog. :P

Dayem doet het dus lekker zo!

Ennn heb je een nieuwe waggie?
Mooie hengst hoor, wel een beetje een dragqueen ook met die make up. :P
En Tie, mag ze mee? :))

Rayna wordt al waterproof! +:)+

Zelf zit ik een beetje in de put, want ik ben ook mijn routine en plannen kwijt. -O-
Maarja, het zal nog wel wennen.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:15

Balen Miranda dat je een beetje in de put ziet maar ik begrijp het wel het is ook niet leuk allemaal :(:) .

fijn dat Rayna achteraf het afspuiten toch niet zo heel erg vond het is wel handig zo nu en dan dat je met water in de weer kan.

Tie al weer thuis Yildiz?? En dan weer de lange 18 dagen afwachten ik hoop dat het gelukt is. En heb je de auto gekocht ben benieuwt wat je nu hebt voor toet toet :D .

Weer een heerlijk ritje met je knappe kerel Nicky je kunt daar echt super rijden volgens mij.

Gaat Setje weer wat beter Kat .

Hij heeft inderdaad wel wat van Ilya weg zo .

Ik hoop eigenlijk niet dat we gaan knallen Yildiz ik hoop eigenlijk op twee rustige proefjes knallen en Dibah is niet zoon goede combie :D . Van daag was ik met haar en Sjaak naar de bak nog even de energie er uit maar beide hadden weinig zin. Dus toen maar even met ze staan grazen naast de bak er kwam eerst een ruiter toen een menner dat ging prima maar toen er ook nog twee anderen ruiters kwamen en de kar weg ging en dus langs draafden kreeg madam het weer op haar heupen. Dus met een stuiterbal naar huis gelopen en dan denk ik altijd weer waarom?? Maar goed dat is nou eenmaal onze Dibah soms zo lief en braaf maar af en toe niks mee te beginnen. Ik heb verder alles klaar voor morgen blouse gestreken zadel en hoofdstel gevet paard staart gewassen en voetjes dus we zijn klaar voor morgen +:)+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:27

Oehhh spannend Gelske! Idd dan best n rustig proefje hihi!

Jaaa, gisteren eind vd ochtend Tie opgehaald. Ei was weg. Rest vd dag lekker op de wei met Zahra.

He dorie ja, natuurlijk helemaal anders nu Miran... Alles went. Is dit ook wat je wil of misschien toch gebruikshorsie erbij?

Jaaaa, heb gisteren de auto gekocht! Krijgt nog nieuwe bandjes en beurt en blabla maar dan kan ik m vrijdag eindelijk ophalen. Ik heb al tegen de kids gezegd alleen gewassen in onesie en slofjes in mijn auto whahahaha! Echt rete chique bak! <3

Vandaag Zahra in hand wat mee gedaan. Zo een ongelofelijk showy lady dat ik steeds vergeet dat dat dus niet bepaald de bedoeling is haha. Maar ondanks de moves, gesnurk en staart op d'r rug, is ze wel gehoorzaam en sensitief. Like the girl big time!!!❤️❤️❤️
Daarna nog ff Tie in de bak gereden bij Zahra, Tulip komt toch dichterbij, en die marcheerde weer heerlijk ondanks het achterlijke gedoe van Zahra (sprintjes trekken, bokken, vlak voor ons sliding stop etc etc _O- ).

Afbeelding

Lekker steady. En ja het wachten is nu weer begonnen. Alles was volgens boekje maar ja je weet t nooit dus 25e weer scan...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:39

Haha Gelske, waarom?? Omdat het kan natuurlijk, Dibah is een arabier! :D
Veel succes morgen!!

Neeej Yildiz, niet wat ik wil, ik wil graag buitenritjes maken!!!!
Maar Fu wilde dat toch al niet. >;)
Het liefst zou ik ik er één bij willen, maar of dat haalbaar is qua werk en kosten weet ik niet, daar moet eerst nog maar eens goed over vergaderd worden...

Goed zeg, mooie chique bak, ben benieuwd!
En ook al een showie peerdie, wat is dat toch met die beesten van tegenwoordig? :P
Hopelijk is alles in één keer goed en zit er een veullie in.

Oja, Fu staat in uitgelicht! :D