moet binnenkort ook weer foto's maken van Zaraar, alleen vind ik paddock foto's nooit zo gek boeiend
YildizArabs
Geplaatst: 22-08-14 07:16
Ligt vooral aan achtergrond denk ik? Kun je m voor de foto niet op de wei zetten?
Woogy
Geplaatst: 22-08-14 07:56
wei?...welke wei? Ik heb een kleine rijbaan en paddocks
Maar bedoelde meer dat hij dan ene beetje staat te staan op foto's, niet lekker los kan draven, galoperen en knallen. Dan is hij toch wel het aller aller gaafst namelijk
Assie staat al lekker in de wei met haar vriendinnetjes, vnaaf cc en het wil veel gaan regenen....niet leuk
Annikab
Geplaatst: 22-08-14 10:00
Mooie hengst!
Haha leuk dat je zoon het zo leuk vind, Yildiz!
Ben wel benieuwd naar je foto's van je zwarte man, Lisa!
Lekker plekje heb je toch, Joyce!
Gisteravond is de nieuwe eigenaresse van Doortje weer langsgeweest om het laden te oefenen en ze heeft superbraaf op de trailer gestaan! Echt zo trots op die kleine topper! Euforio was heel hyper van de wind, dus die ging vliegend en bokkend de wei door, blij ei Hij is echt mega verwend deze week: eerst een showhalster gewonnen met zijn topic op AV-forum en dan ook nog een prachtig gewoon halster cadeau gehad van Katja!
Joyce, wat een knapperd zeg!! Ziet er heerlijk uit dat plekkie!
annika, leuk man ene halster gewonnen!
Gisteren weer les gehad met Ludo, in het begin was hij wederom niet vooruit te branden en zelfs met de longeerzweep ging hij niet terwijl hij voorheen daar nog wel op reageerde. Besloten om zelf een zweepje erbij te halen, en hier reageerde hij gelukkig erg goed en nuchter op. Met een klein tikje reageerde hij al. Uiteindelijk ook voor het eerst in draf gegaan zonder stemhulp! En zelf 3 rondjes achter elkaar een galopje gedaan zonder gekke bokkensprongen of terugvallen naar draf! Wauw wat ben ik trots!
Dit doet me wel weer even goed na vorige keer, nu weer lekker volhouden dit
MirandaMalik
Geplaatst: 22-08-14 14:30
Hoi meiden! Lees af en toe bij maar ben erg druk, de geiten krijgen een mooi hok van me! Hier gaat alles zijn gangetje, de paarden heb ik al 's nachts thuis staan vanwege de vroege herfst.. Maar het voordeel is wel dan ik dan 's morgens mooi uitzicht heb!
Mooi dat Ludo het goed doet met zweep. Fijn dat je lekker gereden hebt, omdat je vorige keer het niet meer helemaal zag zitten...misschien een plan bedenken voor volgende keer, dat als het zo gaat je gewoon afstapt, dan voel je je later niet zo rottig. (heb ik ook geleerd)
Annika, het is zeker jouw moment! Fijn dat Door het goed doet met het nieuwe vrouwtje.
Joyce, even een droogdansje dan maar! Succes!
Lisa, er kunnen altijd leuke foto's uitkomen, des te meer de beter!
Yildiz, leuke foto van je zoontje! Haha, ja, dat aanjagen is reuze leuk, dat de paarden gaan rennen als je ze laat schrikken.
Kat, leuk hoor die Blue, ik vind het ook echt een paardje wat bij je past!
Eline, leuk paardje! Komt dat beestje bij Kalverhoek vandaan ofzo? Ik heb daar als als kind gereden en later op de vereniging gezeten.
Goeie deal met die dekens Nicky! Dayem gaat lekker zo te zien op fb.
Fuego en Zos hebben een fotoshoot gehad, als de foto's klaar zijn maak ik een topic! Voor het eerst dat ze door iemand op de kiek zijn gezet.
Miranda wat grappig, daar komt ze inderdaad vandaan ken je haar?
MirandaMalik
Geplaatst: 22-08-14 14:51
Neej maar ik zag het op de link en herkende direct mijn oude manege.
Siel, ik wilde nog vragen hoe het met je huus gaat! En ik hou van verrassingen, ben benieuwd wie met Djuun gaat sexen!
Letizia
Geplaatst: 22-08-14 15:07
Haha, het is bij lange na nog niet zeker of Djuun gaat sexen hoor
Pff Joyce, hebben jullie gewoon een zonnetje?? Hier is het maar koud Succes vanavond!! Wat een gave vos op de vorige pagina, welke hengst was dit?
Fijn dat het zo veel beter ging Nicky, hopelijk is het kwartje gevallen bij hem Weet je 100% zeker dat je zadel goed ligt? Dat was nl bij Djuun de reden waarom ze niet fijn voorwaarts wilde...
Fijn dat het zo goed met je kinders Annika, wanneer gaat Door weg?
Goed dat het afspenen zo makkelijk ging Yildiz, toch altijd weer afwachten hoe ze het oppikken Jij met al die Y-en, raak je nooit in de war Super foto van Tie en je jongste zeg
Pff Kat, nog geen baby voor Set?
Geen Raalte voor ons dit weekend, andere plannen
Foto van je nieuwe hotel Miran?
Djuun had het blijkbaar koud gehad vannacht, die kwam stuiterend d'r stal uit. Ik doe altijd even een rondje wandelen door de bak voordat ik opstijg en zag de bui al hangen. Nou eigenlijk zag ik die al hangen toen ze wel erg enthousiast haar bit innam Gelukkig was ik niet alleen in de bak, dat scheelt al de helft, maar nu was het een heus obstakelparcour met alle pony's met camping kinderen die nooit bak regels hebben geleerd Staleigenaar had op mijn verzoek balkjes neer gelegd om Djuun zo lekker af te leiden en wonder boven wonder werkte dit echt super goed. Ze was wat kriegel, maar eigenlijk nog best goed te rijden. Wel bv draven als ik wilde stappen en zelf galopperen als ik ze gewoon voorwaarts wilde in draf, maar niet bokken en niet wegschieten, dat is op zich al heel wat als ze dat niet een keer doet tijdens het rijden, ook op een rustige dag Staldochter maakte later nog wat cavaletiebalkjes er van, dus daar moest mw heel erg bij nadenken, soms was ze volledig de controle over de benen kwijt, wat heel wat hilariteit langs de kant van de bak veroorzaakte Achterin de bak heb ik maar een beetje vermeden, sommige dagen moet je gewoon accepteren dat het geen goed idee is om daar te rijden Later aan de hand daar wel uitgestapt en natuurlijk toen 10x geschrokken van niks Ze houden je alert hoor, die merries
Nickyyyy
Geplaatst: 22-08-14 15:36
Letizia, zover ik weet ligt zijn zadel goed, deze is vrij recent nog nagekeken door de zadelmaker. maar ik zal van het weekend zelf even een blik erop werpen en hoe en daar aan zijn rug voelen of hij misschien ergens last van heeft. Maar hij is sowieso niet zo voorwaarts hoor, is hij nog geen moment geweest ook met longeren niet, Luiwammes net zijn baasje
Slim idee van de balkjes idd! Moeten ze toch wat beter opletten waardoor ze minder tijd hebben om op de omgeving te letten Kan me voorstellen dat het er soms erg leuk uit heeft gezien voor toeschouwers Soms heb je dingen idd maar even de accepteren, volgende keer weer.
Miranda, dat is een idee inderdaad. Nu was ik ook gelijk afgestapt toen ik het doorhad mja ik had het net iets te laat in de gaten... Ben benieuwd naar de foto's!!
Set_Elkol
Geplaatst: 22-08-14 16:10
vervelend Joyce een concours met regen, bah!
Annika hoop dat Euf zn halster wel gaat passen!
Nicky fijn dat Ludo met hulpstuk wel liep. Set was in het begin af en toe ook erg sloom. Met veel aanmoediging in het begin draaft ze nu als een trein.
Leuk een geitenhok Miran! Goed bezig.
Gaaf bijrijdpaard Eline,
Fijn dat Djuun het goed deed met de balkjes, leuk zo'n fris paard
Ik mis het rijden wel, heb al een nieuw hoofdstel besteld voor Set hahaha
Nee nog steeds geen veulen meh, ben het een beetje zat eigenlijk Hoewel ze eigenlijk echt niet lang overtijd is maar qua periode in het jaar had ik eerder gehoopt. Bedankt voor de leuke reacties op Blue!
Blue kijkt lekker zwoel.. Jaah, duurt wel lang hè die olifantendracht! Gelukkig wordt het binnenkort weer wat beter weer, dan kijkt het tenminste weer gewoon zomer en gaat Set vast haar ei leggen! Het kan in ieder geval niet heel lang meer duren.
Balkjes werken niet bij elk paard, mijn vorige paard werd daar juist een beetje crazy van. Maar wel lekker dat het bij Djuun werkte, zo zijn er best wat oplossingen zonder er een drama van te maken met die drama merries.
Oja, een foto van het geitenhok komt nog als het echt helemaal af is. Ik wil de buitenkant schilderen maarja, dat weer..
Set_Elkol
Geplaatst: 22-08-14 17:49
zwoel he Miran, ze kan nog zwoeler! speciaal voor jou:
@nicky gelukkig ging Ludo nu beter, motiveert weer @miranda je droog dansje heeft geholpen, toen ik de ring in moest kwam zelfs ineens de zon door Ben er benieuwd naar je foto's @letizia je smorgen scheen de zo'n en savonds ook wel weer maar tussendoor flinke buien gehad. Die hengst was een gomel zoon vreselijk leuk paardje. Heb ik later als Sportpony naar Zweden verkocht. Had idd een filmpje voorbij zien komen op fb waar het erg druk was in de bak en dacht al komt djuun nou door beeld? @kat ik hoop voor jou en set fat het aankomende week komt schijnt dan op iets beter weer te worden
Gister dus cc gehad en vond wel wat griezelig, op graag en heb achter geen ijzers. Eerste proef daardoor ook te voorzichtig gereden 170 punten 2e proef dacht kom op assie ff knallen en dat deed ze 187 punten dus weer een wp erbij. Straks morgen we nog een keer... Zinin
Letizia
Geplaatst: 23-08-14 08:40
Ja haha, Djuun zie je idd de eerste seconde in beeld
Super van je winstpunt, straks ook weer succes!!
Ik denk dat Kat wel bewust was van het risico, daarom kan je het wel alsnog jammer vinden...