Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zondag dan maar weer
Hij is echt mega verwend deze week: eerst een showhalster gewonnen met zijn topic op AV-forum en dan ook nog een prachtig gewoon halster cadeau gehad van Katja! 

ken je haar? 

Succes vanavond!! 
Weet je 100% zeker dat je zadel goed ligt? Dat was nl bij Djuun de reden waarom ze niet fijn voorwaarts wilde...
Jij met al die Y-en, raak je nooit in de war
Super foto van Tie en je jongste zeg 

Gelukkig was ik niet alleen in de bak, dat scheelt al de helft, maar nu was het een heus obstakelparcour met alle pony's met camping kinderen die nooit bak regels hebben geleerd
Staleigenaar had op mijn verzoek balkjes neer gelegd om Djuun zo lekker af te leiden en wonder boven wonder werkte dit echt super goed. Ze was wat kriegel, maar eigenlijk nog best goed te rijden. Wel bv draven als ik wilde stappen en zelf galopperen als ik ze gewoon voorwaarts wilde in draf, maar niet bokken en niet wegschieten, dat is op zich al heel wat als ze dat niet een keer doet tijdens het rijden, ook op een rustige dag 
Achterin de bak heb ik maar een beetje vermeden, sommige dagen moet je gewoon accepteren dat het geen goed idee is om daar te rijden
Later aan de hand daar wel uitgestapt en natuurlijk toen 10x geschrokken van niks 

Kan me voorstellen dat het er soms erg leuk uit heeft gezien voor toeschouwers

Hoewel ze eigenlijk echt niet lang overtijd is maar qua periode in het jaar had ik eerder gehoopt.

Had optimaler geweest als ze vroeger had bevallen, maar gelukkig werken vrouwen ALTIJD mee