Maar dat is met ieder paard, binnen ieder ras en misschien ligt dat aan de persoon, misschien aan het paard of een combinatie van beide, soms heb je gewoon zo'n dag. Je kunt niet altijd zes gooien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat is met ieder paard, binnen ieder ras en misschien ligt dat aan de persoon, misschien aan het paard of een combinatie van beide, soms heb je gewoon zo'n dag. Je kunt niet altijd zes gooien
Krijg hem ook niet normaal
Wel een beetje harig en wilt niet altijd op commando blijven liggen, maar hij knort zo lekker 
Sieltjuh schreef:Mijn elektrische kruikje doet het altijdWel een beetje harig en wilt niet altijd op commando blijven liggen, maar hij knort zo lekker
En als ik het echt koud heb, dan mag hij ook onder de dekens, ben dan zo vertrokken als ie tegen me aankomt liggen
Onze kitties zijn gelukkig geen slopers

ShamalArabs schreef:yashilha schreef:ik ben benieuwd naar Moushtaher,foto!?
Ga zo bijlezenheb wel even te gaan.
Met Kenchy gaat het goed,nu hopen dat hij dit vast houd.
als ik thuis ben ga ik een moushfoto zoeken, die zal er vast wel zijn
Fijn dat ie nu goed gaat
ik heb geen moush-foto
Hij staat steeds achter een ander. Je ziet een stukje hoofd of een bilpartij... of zijn staart er bovenuit en verse mest op de grond
ik kan er 1 grote legpuzzel van maken

en hij kijkt nog niet vrolijk ook... en hij heeft WÉÉR een kleefbolletje in zijn voorpluk
maar goed, hij en mawiyah zijn daar beide erg goed in, al heeft wietje ze meestal aan haar kin of halster hangen

daar hebben we in dit topic wel meer van haha
en hij haat het echt als ik zijn voorpluk uit elkaar ga trekken... God, ik heb wel 6 of 7 van die bollen eruit gehaald toen. En bij mawiyah heb ik eens 's avonds haar baard moeten knippen omdat ie volhing. Gelukkig is het winter en zijn er steeds minder bollen (of ze raken op door die 2
). Alvaro toen had er ook een handje van, ook zijn voorpluk en zijn oorharen