Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar klopt, die ouwe is nu pas net gechipt vandaar ook het paspoort

Sorry voor de overload aan Set! Ik probeer daarnaast wel al jullie topics en paardjes aandacht te geven 

Ik kon steeds de factuur niet vinden dus dacht; betaal daar wel, was ook geen probleem. Maar.....we hadden dus mij bijgeboekt via vakantieveilingen bij de veiling die danielle had gewonnen, was geen probleem, etc etc. Dan kwam alles bij elkaar rond de 250 euro. Helemaal top. Ging ik betalen.....was het bijna 500 euro!
Ja, dát was niet de afspraak! Blijkt dat het voor hun niet duidelijk was ofzo, ze deden dat nooit, kon niet, afdeling moeilijk dus. Dat begon kort in de ochtend, toen 2 uur gelest, toen kwam ik voor lunch en kreeg ik dat dubbelop, dat ik dus 500 moest aftikken. Nou, dat doe ik dus niet... Gezegd dat ik dan de gereden lessen wel zou betalen en via VV zou gaan regelen aangezien dat goedkoper was. Ja, maar, ze hadden al examen gereserveerd en kosten gemaakt. Snap ik heus wel, maar mij kostte het ook extra geld zo...
wat een sukkels daar wat dat geld betreft, maar gelukkig is het nog gelukt!

Misschien ooit grootrijbewijs.....voor zo'n mooie truck met uitschuifbare living en flatscreen erin
Maar Fuego mooier, dat sowieso
Mn pony heette officieel Peter Pan, vernoemd naar schoonzoon van de fokker. Heb daar Biscuit van gemaakt (naar seabiscuit) maar inmiddels kan ik de naam wel waarderen eigenlijk.... Zie best wel zo'n prachtige witte AV hengst op door de ring zeilen
Mja, voor de eerste hengst van Umoyax heb ik al een naam bedacht hihi. 
Ik wil ook heel graag western leren rijden enzo, maar d'r zit hier dus echt helemaal niks noppes nada ook nog in de buurt
dus geen flauw idee, sorry.
Knap dat het toch nog gelukt is met die stress
amyz schreef:Bedankt! Ik had er gewoon vooral zo de balen in omdat ik verwachtte dat het goed geregeld was, na aankomst werd er ook min of meer te kennen gegeven ''komt goed, ga jij nou maar lekker rijden'' en dan een UUR voor mn examen, in een toch al stressvolle week, krijg je zoiets op je dak... Nouja, ben voorlopig effe klaar met afrijden gelukkigMisschien ooit grootrijbewijs.....voor zo'n mooie truck met uitschuifbare living en flatscreen erin
![]()
Parcifal is best leuk toch! Vind het wel grappigMaar Fuego mooier, dat sowieso
Mn pony heette officieel Peter Pan, vernoemd naar schoonzoon van de fokker. Heb daar Biscuit van gemaakt (naar seabiscuit) maar inmiddels kan ik de naam wel waarderen eigenlijk.... Zie best wel zo'n prachtige witte AV hengst op door de ring zeilen
Mja, voor de eerste hengst van Umoyax heb ik al een naam bedacht hihi.
Ohh leuk, springen!
Weet iemand trouwens nog een goede stal voor western beleren? Mel wil Aliyah in de western hebben en laten beleren, maar ik heb eigenlijk geen idee voor goede adresjes.. Liefst niet al te prijzig ook (alle waar naar zn geld hoor), ze is net zo min rijk als ik

Veel plezier meiden! Leuk, ze ziet maar of ze komt
... Gelukkig groeit het wel weer, maar het is geen gezicht!