[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:06

Hihi, ja, het is bij je om de hoek!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:07

ja lekker wandelen :D van mij hoeft er ook geen paspoort meer bij, maar het zal vast ook handig zijn met het afhandelen van andere onzin zoals dierenartsen enzo :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:11

Ja, paspoort is verplicht dus ze wordt dan ook gelijk gechipt waarschijnlijk.
Ik heb net je blunder gelezen.. :P _O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:19

hahaha erg he. Ik was totaal niet goed aan het kijken! Welke ruin heeft dan ook een naam die eindigt op a >;) Maar klopt, die ouwe is nu pas net gechipt vandaar ook het paspoort :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:10

Mijn poownieman heet ook Zosja, whaha!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:18

ja dat is ook stom hahaha :+

Spamerdespam, ik weet dat ik een beetje veel Set in het rondstrooi maar straks logeert ze bij haar paardenvent en ik vind dat toch wel erg spannend om haar te missen, dus lekker veel tijd samen doorbrengen en foto's maken :o Sorry voor de overload aan Set! Ik probeer daarnaast wel al jullie topics en paardjes aandacht te geven :D

set_elkol @ [ITP] Set Elkol arab alweer ITP

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:19

Nohh leuk springen!
Nashwa vindt dat ook maar niks....dat is beneden haar waardigheid denk ik :j :')

IK BEN GESLAAGD!!!!! Nu dus mooi E achter B binnen :D :D :D :D

Was stress :oo Ik kon steeds de factuur niet vinden dus dacht; betaal daar wel, was ook geen probleem. Maar.....we hadden dus mij bijgeboekt via vakantieveilingen bij de veiling die danielle had gewonnen, was geen probleem, etc etc. Dan kwam alles bij elkaar rond de 250 euro. Helemaal top. Ging ik betalen.....was het bijna 500 euro! :oo Ja, dát was niet de afspraak! Blijkt dat het voor hun niet duidelijk was ofzo, ze deden dat nooit, kon niet, afdeling moeilijk dus. Dat begon kort in de ochtend, toen 2 uur gelest, toen kwam ik voor lunch en kreeg ik dat dubbelop, dat ik dus 500 moest aftikken. Nou, dat doe ik dus niet... Gezegd dat ik dan de gereden lessen wel zou betalen en via VV zou gaan regelen aangezien dat goedkoper was. Ja, maar, ze hadden al examen gereserveerd en kosten gemaakt. Snap ik heus wel, maar mij kostte het ook extra geld zo...
Uiteindelijk zat ik compleet in de stress buiten met mams te bellen, hij toch wat geprobeerd te regelen en uiteindelijk gemiddeld naar 350. Enórme peptalk van mams gehad, want ik zat inmiddels een uur (!) voor mn examen en dus in compleet de verkeerde vibe. Uiteindelijk toch maar geprobeerd.....en dus geslaagd :D

Maar pffffft.....ben kapot nu door de stress :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:21

Super man van je E rijbewijs! jaloers! Ik wil ook :D wat een sukkels daar wat dat geld betreft, maar gelukkig is het nog gelukt! *\o/*

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:28

Tjeezus Amy, wat een gezeik! :Y)
Gelukkig is het toch goedgekomen!
Gefeliciteerd! *\o/*

Zosja heb ik niet zelf verzonnen, hij is vernoemd naar het buurjongetje van de fokker, die heet Josha... :')
Fuego heb ik wel zelf zo genoemd, hij heet officieel Parcifal.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:30

Gut wat een gedoe zeg Amy :roll:

Maar gefeliciteerd hoor *\o/*

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:48

@ Amy gefeliciteerd het is zo handig als je jezelf redden kunt, ik heb ook gelijk gedaan toen ik me rijbewijs haarlde

@tamara gefeliciteerd met je winstpunten top gedaan

Ben ff in de meeleesmodus, druk met stage en studie en de paardjes....ben aan het springen geslagen met asal,,super leuk

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:05

Bedankt! Ik had er gewoon vooral zo de balen in omdat ik verwachtte dat het goed geregeld was, na aankomst werd er ook min of meer te kennen gegeven ''komt goed, ga jij nou maar lekker rijden'' en dan een UUR voor mn examen, in een toch al stressvolle week, krijg je zoiets op je dak... Nouja, ben voorlopig effe klaar met afrijden gelukkig :D Misschien ooit grootrijbewijs.....voor zo'n mooie truck met uitschuifbare living en flatscreen erin :D

Parcifal is best leuk toch! Vind het wel grappig :D Maar Fuego mooier, dat sowieso :j Mn pony heette officieel Peter Pan, vernoemd naar schoonzoon van de fokker. Heb daar Biscuit van gemaakt (naar seabiscuit) maar inmiddels kan ik de naam wel waarderen eigenlijk.... Zie best wel zo'n prachtige witte AV hengst op door de ring zeilen :D Mja, voor de eerste hengst van Umoyax heb ik al een naam bedacht hihi.

Ohh leuk, springen! :)

Weet iemand trouwens nog een goede stal voor western beleren? Mel wil Aliyah in de western hebben en laten beleren, maar ik heb eigenlijk geen idee voor goede adresjes.. Liefst niet al te prijzig ook (alle waar naar zn geld hoor), ze is net zo min rijk als ik :=

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:09

Pff ik wou dat ik wat wist :') Ik wil ook heel graag western leren rijden enzo, maar d'r zit hier dus echt helemaal niks noppes nada ook nog in de buurt :+ dus geen flauw idee, sorry.

Gefeliciteerd met je rijbewijs! :D Knap dat het toch nog gelukt is met die stress :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:16

Parcifal vindt ik zo deftig, ik zie me al roepen "Pardifaaaaaal"..en dan komt er zo'n stronterige schimmel aanlopen.. :+
Mijn vorige paard die bij me geboren was had ik Bento genoemd naar een boek, El Fuego was daar het vervolg op dus dat vond ik wel toepasselijk.
Maar Peter Pan, das toch voor een paard dan nog beter als voor een mens.. :')

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:18

amyz schreef:
Bedankt! Ik had er gewoon vooral zo de balen in omdat ik verwachtte dat het goed geregeld was, na aankomst werd er ook min of meer te kennen gegeven ''komt goed, ga jij nou maar lekker rijden'' en dan een UUR voor mn examen, in een toch al stressvolle week, krijg je zoiets op je dak... Nouja, ben voorlopig effe klaar met afrijden gelukkig :D Misschien ooit grootrijbewijs.....voor zo'n mooie truck met uitschuifbare living en flatscreen erin :D

Parcifal is best leuk toch! Vind het wel grappig :D Maar Fuego mooier, dat sowieso :j Mn pony heette officieel Peter Pan, vernoemd naar schoonzoon van de fokker. Heb daar Biscuit van gemaakt (naar seabiscuit) maar inmiddels kan ik de naam wel waarderen eigenlijk.... Zie best wel zo'n prachtige witte AV hengst op door de ring zeilen :D Mja, voor de eerste hengst van Umoyax heb ik al een naam bedacht hihi.

Ohh leuk, springen! :)

Weet iemand trouwens nog een goede stal voor western beleren? Mel wil Aliyah in de western hebben en laten beleren, maar ik heb eigenlijk geen idee voor goede adresjes.. Liefst niet al te prijzig ook (alle waar naar zn geld hoor), ze is net zo min rijk als ik :=

Benader Krista Sterrenburg eens voor het western beleren, heel fijn adresje!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:20

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:29

Denk al...wat een bekende naam... Effe gegoogled, zie ik dat zij van Scorpio is! Was diep onder de indruk op de Tulip van ze idd :j

Thnx voor de tip :)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:46

Hee, wat leuk Aliyah onder het western zadel! Ik zie dat je in Heemskerk woont, we zijn de 23e weer met Asiyah is Beverwijk (weet effe niet uit m'n hoofd hoe die wedstrijd heet, maar loopt vast een topic van hier op bokt) maar dat is heel dicht in de buurt bij jullie dus als je vriendin en jij het leuk vinden om zoiets eens te bekijken... :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:56

Ik ben de 23e bij Ersilia :D

Zal het Mel iig doorgeven, denk dat die het wel heeeel gaaf zal vinden!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:57

Ja, daar kan ik natuurlijk niet tegenop :+ Veel plezier meiden! Leuk, ze ziet maar of ze komt :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:57

amyz schreef:
Ik ben de 23e bij Ersilia :D

*D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:12

Zoooo... Liedje voor Nashwa is verzonden... Mn banners zijn onderweg. E in the pocket. Nu alleen nog heel hard hopen dat mn kettingen op tijd binnenkomen uit de VS, dan ben ik weer helemaal gelukkig :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:20

Eej Amy, ik heb mijn ketting (die ik van je shop heb gekocht, toen die nog niet van jou was) moeten ombouwen met een kleinere ring, omdat die anders niet door de halsterringen kwam. Heb je ook kettingen met kleinere ringen? Of ligt het gewoon aan de maat van mn halsterringen? :')

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:25

Dat probleem had ik ook met een halster van Idskia. Had haar gevraagd of het soms aan de ringen van het halster lag, maar zij vertelde mij dat dat de standaard maat was. Dacht dus ook dat het aan de ringen van de ketting lag.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:26

Gefeliciteerd met je E-rijbewijs!!! Wel vervelend hoe het allemaal gelopen is, maar wel super knap dat je het toch maar mooi hebt!! Ik heb nu geen E nodig, maar ben wel van plan het nog een keer te gaan halen..

Ik ga de topics zo eens even bekijken!!

Ik zag een idee voor een meeting voorbij komen, misschien wel leuk om een keer te doen?

Tamara, super goed gedaan zeg!! :j
Missfcdb, gefeliciteerd!
Amy, super spannend, maar wel heel leuk!
Miranda, gaaf zeg, die kleine kan goed springen...

Allemaal goede ervaringen met A3, super fijn!! Ook wij hebben een fijne ervaring met hem! Hij is vandaag geweest en we hebben een zadel. Het is geen Tekna geworden, maar een JC Thunder met Franse onderkussens, zit lekker en ligt super..

Gister wel iets heeeel stoms gedaan.. Ik was laat met het binnen zetten van de paarden en Silver had zijn vlechten nog in (had een massage gehad).. Ik dacht, kan wel voor een keertje.. Nou niet dus, hij heeft 1 hele vlecht afgeschuurd, nu dus een hele korte pluk in het midden.. -O- -O- ... Gelukkig groeit het wel weer, maar het is geen gezicht!