Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 19:11

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 23-09-14 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:12

YildizArabs schreef:
Barbaras, naar Eveline of Arrhur gaan met je paard. Elke rug is anders.

Gave pics van je chique kanjers! En war heeft je meidje een mooie kleur! Das dus mijn deoomkleurtje he? Ik hoop dat Zaartje ook die kleur wordt, die is nu helemaal zon gebleekt.. :x

Helaas is dat voor mijn paard niet zo makkelijk gezegd als gedaan. Komen hun ook aan huis?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 19:13

Ja hoor, Eveline zowiezo en Arthur bij nieuwe zadels

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:56

Jessica, wat een fijn nieuws!!! Je zult zien dat jullie er straks sterker uitkomen, goed man!

Mooi hoofdstel Yildiz, wel erg grote concho bij het oor maar staat hem vast prachtig.

Wat fijn dat Shameless weer thuis is! En ik las iets over manen bij hengsten/ruinen. Heb mijn Alter met een fikse bos manen gekocht (kon zijn ogen niet zien <3 ) toen hij vier was en net twee maanden gecastreerd. Helaas zijn die manen niet meer zo mooi als toen. Stuk korter.

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:03

Yil had je idd al verteld haha. Je hebt nu ook een weekje nour vrij dus. ;)
Mooi hoofdstel hoor!
Bella, die concho lijkt groot, maar in verhouding is die gewoon normaal.

Barbaras, evelien komt idd aan huis en arthur idd alleen bij nieuwe zadels.
Wel top service van arthur iig. Evelien heb ik geen ervaring mee.

Ja meiden ik ben verdorie zo super blij! Voel me net een verliefde tiener hahaha :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 20:10

Ze zijn lastig zo mooi te houden. Bij Nour ook al vlechtje gesneuveld... :x Baal er zo van...
Yazahra heeft, duhuh, flinke dikke ontembare bos. Maar doe n poging. Zusje Jazzy heeft dezelfde bos maar zijn echt kort (net zo lang als die van Yazahra) en die vlecht ik nu in de hoop ze langer te krijgen.

Ja bridle ziet er, denk ik, niet heel mooi uit op de pics. Heb er nog meer maar deze is een vintage uit de jaren 70. Heeft wat olie nodig en, ben ik van overtuigd, gaat helemaal de bomp zijn op Nour! Love the ferrules, german Silver met patine omdat het al zo oud is! <3
Heb een prachtige two ear light oil maar das voor shanks, nog niet voor Nour dus. Dus tja, dan toch maar voor iets voor snafflebit koekeloeren... (Kom ik hiermee weg?! O:) :P )

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:24

Jes wat super om te horen dat jullie een stijgende lijn hebben.

Nice hoofdstel Yil

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 21:37

woow mooi hoofdstel Yil helemaal mijn smaak love ferrules, en een v brow voor een snaffle!

vandaag veearts langs geweest enting rhino en griep de 3 grote kei braaf en shamilah eerste keer ook super, juist het tweede prikje vond ze iets spannen en deed sprongetje, maar nadien kroelde ze met de veearts.

als het aangekomen is snel de pics op nour maken met je knappe hoofdstel, de 2ear was ook heel sjeik al dus!!

en nu nog zo een zadel en hele nieuwe complete set, :-)

ja die ogen zo bijna weg in de voorpluk en manen ken dat met shameless, dus altijd in vlechten en af en toe eens los, ja ik zie graag elle lange manen en staarten dus hier is alles bijna in vlecht lol

mvg Glenn
Laatst bijgewerkt door Wetsernfriek op 26-09-14 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 21:39

Bimmetje schreef:
wat een attitude straalt ze toch uit yil!

Ik ben trots. Heeeeel trots!
[ Afbeelding ]

Vandaag weer voor de eerste het zadel erop.
Na de osteopaat heeft ze een week rust gehad. Daarna hebben we een week gelongeerd alleen met hoofdstel en heb ik vooral ook grondwerk gedaan met haar. Dit werkt enorm goed voor het vertrouwen.
Vandaag dus week 3 en begonnen met het zadel erop. Het begon erg boos (tijdens het zadelen) en erg kriebelig aan de longe, dus weer terug naar wat grondwerk en door buigen aan de hand. Dit werpte zijn vruchten af en ik had weer haar volledige vertrouwen. We hebben zelfs al meteen kunnen galopperen aan de longe. Alles ging super zelfs de rust en ontspanning. Ontspanning mag nog beter in de draf en galop, maar daar werken we aan. :j
Beloond en naar huis gestapt. Toen heb ik thuis nog wat geoefend met het opstappen. Het voelde goed, het ging goed. Heb gehangen en gesprongen met 1 voet in de beugel en haar overal betast aan beide kanten terwijl ik erop hing. Ging allemaal goed, soms even wat kriebelig, maar ging snel over na herhalingen. Dus ik ben zo enorm trots op me prinsesje!! *\o/* *\o/*
Hopelijk kunnen we deze stijgende lijn blijven volgen en voor ik het weet zit ik er alweer op.
Maar rustig aan, wil niets overhaasten. :o

prachtig Yes, die hele nieuwe zet op je knappe dame en super dat ze zo goed haar best doet, dat komt allemaal dik in orde!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 22:33

Aaah Glenn, moet gezegd worden, wat ben je toch n onwijs lieve schat! <3 Ja, ga zeker wat platen schieten van Noyr en bridle maar duurt altijd ff eer t in NL is!
Hoe is t met de manen van Shameless? Hopelijk weinig tot geen uitval? Ik merk nu ik bij met name Tie de manen weer in vlechten heb en ze eenmaal per week los heb er dan in ene veel uitval is...
Die van Nour heb ik veel los.

Whoop whoop! Paspoorten Jazzy en Yazahra terug! En de resultaten van Yazahra: scid, CA en LFS clear! *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-14 11:06

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 12:25

Misschien moet ik ook maar eens gaan vlechten :D

Die paarse showblouse is mooi, Yil! Maar geen showkleding voor mij. Ik heb me af moeten melden voor de fall show morgen vanwege een dik beentje -O-
En nou lijkt het zadel ook niet lekker meer te liggen (toch naar een BM?). Dus daar komen flinke uitgaven aan, GREAT! -O-

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-14 21:27

He bah Bella! Jij of je paard? Hoe dan ook beterschap! :(:)
Voor alle anderen; heel veel fun morgen! +:)+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:03

Balen Bella!! Hopelijk snel opgeknapt.

Spullen aan het verkopen yil?
Ik was ook al aan de verkoop weer. Vanmorgen de paarse blanket te koop gezet en was snel verkocht. Zo ook vanmiddag de paarse blouse te koop en ook die is al verkocht. Echt vlot!

Het is jammer, maar ja je moet nou eenmaal keuzes maken in het leven. Zo ook met setjes.
Aangezien we gisteravond ook weer eens een ongepland dierenarts bezoekje hadden vanwege een pony met koliek en een paard wat nog steeds in opleiding is..... het kost allemaal een bom geld.... *zucht*

Verder gaat het met mij ook niet goed op het moment. Weer erg veel last van me lijf.
Ben al sinds woensdag weer aan het tobben en het gaat nog steeds niet beter. Steeds als ik denk dat het weer beter gaat krijg ik ineens weer steken en uitval in mijn heup en been. Echt zo niet leuk!! :(

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:14

Ai, alles weer goed met de kolieker? Schrikken!
En balen van je eigen lijf zeg. Lijkt me moeilijk te accepteren. Sterkte!

Beentje is van Alter... :( Succes allemaal morgen! Heb besloten om toch niet te gaan kijken maar met het mooie weer een uitje met de kids te doen. Ook leuk!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:36

Veel plezier bella.

Ja met de kolieker is gelukkig weer alles ok. Nu ik nog. ;)

De fase accepteren heb ik wel al gehad, maar het blijft gewoon ontzettend moeilijk omdat je zoveel wil en het dan toch niet lukt en ook al ga ik dan toch door dan nog zegt mijn lijf gewoon stop en krijg ik het dubbel zo hard terug. Of ik nou wil of niet. En ja is moeilijk te accepteren maar je leert er uiteindelijk wel mee leven, ook merk je dat mensen het van buitenaf ook vaak moeilijk te begrijpen vinden en daar stoot ik wel elke keer weer tegenaan en dat is nog veeeel moeilijker te accepteren. Al leer je er wel je echte vrienden mee kennen. Dat dan weer wel.

Elk nadeel heeft dan toch weer zijn voordeel hihi

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 08:43

Fijn dat ze weer beter is! :j

En idd, nu jij nog! :(:) Ff pas op de plaats en rustig aan!

Bella fijne dag met de kids! :)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 09:04

fijn te horen dat het beter gaat met de pony en jouw gezondheid, is niet zo simpel heb een collega en een vriendin met zelfde gezondheid dus ik begrijp je volkomen hoe hard het is, alvast veel sterkte en als het nodig is te rusten luister naar je lichaam, je hebt er maar 1 hoe hard het klinkt!
Nadien heb je meer energie ook!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 09:09

ja klopt glenn, je hebt gelijk.
Dus ga ik ook echt doen. Vandaag nog wel heel even samen met vriendlief ons hart ophalen bij onze andere passie. VW meeting. Verder doe ik niks vandaag. :)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 10:16

vw (volkswagen ? oudere auto's? ) , geniet er alvast hard van!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:39

idd volkswagen ofwel VAG meeting. (volkswagen en audi)
Oudere auto's maar ook nieuwe. Ook natuurlijk de compleet omgebouwde en gepimpte auto's horen daarbij. :j

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:07

ken ik hoor, maar wou zeker zijn, papa is autofreak, heeft verschillende vw's gerestaureerd enzo, nu heeft hij andere merken, waarmee hij in clubs zit!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 14:44

Oh leuk glenn!
Nou hier is het ook echt leuk! :)
Ook veel duitsers en belgen ook.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:34

Balen Jes, als je zoveel wilt maar je je lijf tegenwerkt :(:)

Maar goed ook dat die blanket snel weg was, want ik vond m ook prachtig O:)

Leuk meeting, wij gingen vroeger altijd naar het Japans Auto Festival en Mitsu meetings!

Fijne dag gehad Bella?

Heeerlijke show gehad, supersucces met de all breedmensen erbij :j morgen verslagje, maar alvast even deze: Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 21:02

Afbeelding

God wat kan ik altijd achterlijk kijken op 't paard zeg :roll:
Afbeelding

Afbeelding