Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
YildizArabs schreef:Barbaras, naar Eveline of Arrhur gaan met je paard. Elke rug is anders.
Gave pics van je chique kanjers! En war heeft je meidje een mooie kleur! Das dus mijn deoomkleurtje he? Ik hoop dat Zaartje ook die kleur wordt, die is nu helemaal zon gebleekt..
Bimmetje schreef:wat een attitude straalt ze toch uit yil!
Ik ben trots. Heeeeel trots!
[ Afbeelding ]
Vandaag weer voor de eerste het zadel erop.
Na de osteopaat heeft ze een week rust gehad. Daarna hebben we een week gelongeerd alleen met hoofdstel en heb ik vooral ook grondwerk gedaan met haar. Dit werkt enorm goed voor het vertrouwen.
Vandaag dus week 3 en begonnen met het zadel erop. Het begon erg boos (tijdens het zadelen) en erg kriebelig aan de longe, dus weer terug naar wat grondwerk en door buigen aan de hand. Dit werpte zijn vruchten af en ik had weer haar volledige vertrouwen. We hebben zelfs al meteen kunnen galopperen aan de longe. Alles ging super zelfs de rust en ontspanning. Ontspanning mag nog beter in de draf en galop, maar daar werken we aan.![]()
Beloond en naar huis gestapt. Toen heb ik thuis nog wat geoefend met het opstappen. Het voelde goed, het ging goed. Heb gehangen en gesprongen met 1 voet in de beugel en haar overal betast aan beide kanten terwijl ik erop hing. Ging allemaal goed, soms even wat kriebelig, maar ging snel over na herhalingen. Dus ik ben zo enorm trots op me prinsesje!!![]()
![]()
Hopelijk kunnen we deze stijgende lijn blijven volgen en voor ik het weet zit ik er alweer op.
Maar rustig aan, wil niets overhaasten.