Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in tegenstelling tot de juweeltjes van Toeka.

) Ik zou die leuke kralen dan bewaren voor een eventueel volgend halster, anders wordt het inderdaad te vol.
Verder ga ik hier niet op in.

RhealLover schreef:Tja en inmiddels weer een week verder heb ik vanuit het adres in duitsland nog niks ontvangen geen bericht nada noppes.....
Nu wilde ik regelmatig een uurtje aan een halter werken, heb voldoende materiaal maar me oude voorraad squares zijn op. dus kan niet aan mn huidige idee werken
Ik ben van job veranderd, werk nu fulltime, ik doe het erg graag, maar daardoor heb ik geen tijd meer voor mijn verzorgknollies en heb ik die afgezegd. Ik hoop over enkele maanden 'for real' voor mezelf naar een knollie te kunnen gaan uitkijken, en dan mag die eraan geloven. 
(Of een andere töltende kruising)
.
.
. 
Manda schreef:En ik moet nog ergens een zilveren ketting zien te vinden, een wat dunnere als de standaard kettingen maar wel sterk genoeg om niet te knappen als een paardje eraan trekt. Ik dacht misschien aan een hondenslipketting, misschien hebben ze die wel in de dikte die ik zoek.
.
. Misschien dat ik onder de ketting, precies onder de kin nog een extra zacht stukje maak die niet opvalt maar wel voor verzachting zorgt.
. Ik ga hem zeker gebruiken voor de show die mijn hengstjes over een week hebben! Dan weten we gelijk of het sterk genoeg is
.
Hmm, ik weet nog wel een erg schattig shetje. Die ziet me al aankomen
Maar het heeft wel zijn stevigheid bewezen.
. Ik ben wel erg benieuwd, *hint*
.
. Ik ga het halstertje gebruiken op de show half september dus heb hier nog wel even tijd voor. Ik dacht zelf weer wit band en dan daarom misschien iets van heel lichtblauw sierlint met blauwe diamantjes.
Dat is inderdaad wel heel handig zo'n moeder, ik kan nog niet eens fatsoenlijk met een naaimachine omgaan, laat staan recht stikken.