Spannend Yildiz! Lekker dat ie daar met een vriendje is, toch wat minder stress als er wat bekends is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb al heel wat paarden met artrose zienderogen zien opknappen nadat ze goed bekapt zijn. Contact anders A.nne S.chuite eens, zij is bijna-afgestudeerd dierenarts en bekapt natuurlijk met mega veel inzicht en kennis!
van mij voor jullie misschien dat dat ook een beetje helpt.
Training gaat nu goed toch?
Is echt super leerzaam, zeker de wat langere afstanden. __Nicky schreef:Hi Baukje! Ik rij niet meer op m'n S-hack maar op een bloem. Hij past niet goed aan m'n sidepull hoofdstel. Maar hij beviel wel goed hoor! Super dat het goed gaat met Silver! Ik ga in juni iemand op de 100km in Renkum groomen. Als je het leuk vindt kan je wel meeIs echt super leerzaam, zeker de wat langere afstanden.

Jouw fantasiewereld is echt zó funny!
de jonkies stonden erbij en keken ernaar haha. Nog wat mooie platen kunnen schieten van spekkie 

Ik ben ook zon niet automens, ik heb n zwarte zeg ik altijd als ze vragen wat voor auto t is.

De Toyota RAV4 (2004 of nieuwer) is nog steeds de auto die ik het liefste zou hebben
Kan trailer trekken, is een goed, betrouwbaar merk, niet te duur in wegenbelasting, redelijk zuinig en nog best leuk om te zien.
Alhoewel...als ik de loterij win, doe dan meteen een Tesla X
Deed wel een beetje af aan de ervaring. De paarden werden gelukkig wel goed verzorgd.
.
.
hahaha het moet toch niet gekker worden hier. Ja Sjaak kont hier en daar nog wel voorbij dat heb je natuurlijk met die meetings wel leuk . Misschien is het inderdaad wel fijn voor jullie beide om niet meer te rijden kun je lekker met hem tutten wel super dat je hem houd ik vind dat altijd wel tof dat mensen een paardje houden ook al kunnen ze er niet meer op rijden
.

Stalgenootje is ook ineens haar leren halster en een touw kwijt. Dat touw zat aan haar touwhalster, en die hebben ze laten liggen nota bene. Waar slaat het op. Je kan hier echt je (mooie) spullen niet even ergens neerleggen, vind ik toch wel erg balen hoor
) kan ik vrij weinig aan grondwerk doen, dus bedacht ik om de barebackpad weer eens tevoorschijn te halen en zo even met bal en stick te oefenen, hoefde ik ook mijn kuiten niet te belasten.
Maar ze was wel super relaxt, met touwhalstertje en bbp, liep lekker te briesen met haar hoofd omlaag, prima te sturen op zithulpen. Echt heerlijk