[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:26

Shanna_ schreef:
Bedankt dames voor de tips! Gister weer een poging gedaan, ging al stukken beter! +:)+ Ik had Shief vast en een stalgenootje ging met de sproeier vanaf de schouder daar beginnen.. Ging niet gelijk van harte maar daarna liet ze het aardig toe!!
Werkt dus wel echt wat je zei Miranda, de schouder vind ze veel minder eng dan der benen want nu flipte ze hem iig niet zo erg als vrijdag hihi. Nu idd lekker vaak doen en dan gaat ze het hopelijk minder eng vinden!

Fuego was ook nogal zeer erg bang voor water. :+
En das erg frustrerend als je allemaal meertjes om de hoek hebt. :')
Maar ik heb 'm toch weten te temmen.. :P

Echt een supermooie foto van Djuun!!
En die set is zoowh mooi ook! :j

missfcdb schreef:
Vannacht is El Cosimo pappa geworden van een onwijs mooie merrie veulen *\o/* <3
Wij zijn helemaal happy

Gefeliciteerd met de nep merrie! :D
Als alles maar goed is, dat is het belangrijkst. :j

Tam, goed gedaan hoor!
De poown heeft een lekkere wortel verdient. :9

Yus staat lekker met 'r pootjes in de klei.. :D
Gefeliciteerd met je baan, knap werk! *\o/*

Annika, Dos ziet er té goed uit, haha!

Lekker Jes, die tand, gelukkig is het nu oké..
Je kon iig weer lekker smullen. :P
Bijna je zadel.... *\o/*

Zelf ben ik het weekend druk geweest met een nieuw plekje voor de geiten, kunnen ze apart anders vreet Zosja Cleo op.. :')
Ik had de geiten eerder op stal gezet als de paarden er even waren maar Cleo kan daar uit springen. :+

amyz

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:49

STRESS!!!!!! Bijna st oedenrode, morgen afrijden, paard klaar maken, store klaar maken... Waaaaahhhhh!!!!

Gefeliciteerd met de eerste zoon van Cosimo!
Prachtige foto's van djuun!!
Gefeliciteerd met de tweede plaats, super!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:55

Adem in... adem uit... :(:)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:23

Pfff ik wil naar St Oedenrode :o maar eigenlijk heb ik 't geld niet om zo'n end op en neer te tuffen. Nog eens kijken wat ik ga doen, ben wel erg benieuwd naar jouw schoonheid hoor, Amy, en hoe die het gaat doen.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:57

Zo ik ben ook weer terug van excursie... Ik heb nog niet bijgelezen maar had beloofd om verslag te doen van het aanpassen van het zadel.
Helaas haalde ik Pas uit de wei met een wond in de vorm van een hoef, hij was tussen een bitch fight van Kirs en de Fjord beland, sukkeltje -O- .

Maar hij was alleen wat stijf, dus we konden gelukkig wel gewoon passen en klein stukje rijden.
Wat een topservice zeg, ben zeer tevreden over A3s. Eerst werd de rug bekeken, toen mijn zadel erbij gepakt.
Er moest wat aan gesleuteld worden, maar hij heeft het passend gekregen.
Ter plekke singelstoot vervangen, 2 lusjes erop gezet en kussens iets bijgevuld.
Daarna even gereden zodat Adrie even kon kijken en het zadel blijft nu netjes op de plek liggen, ben helemaal blij *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:59

amyz schreef:
STRESS!!!!!! Bijna st oedenrode, morgen afrijden, paard klaar maken, store klaar maken... Waaaaahhhhh!!!!

Gefeliciteerd met de eerste zoon van Cosimo!
Prachtige foto's van djuun!!
Gefeliciteerd met de tweede plaats, super!

Dankjewel allemaal :D
Spoedig zullen er wat foto's komen ;)

Amyz vooral wat Tammy al zei adem in adem uit ;)
Sint Oedenrode word een top weekend ;) *\o/* ;)
Top sfeer daaro mooi weer, gaat helemaal goed komen :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:34

Jeej fijn dat zadel goed ligt!

Blijven ademen lukt wel gelukkig, maar pfffft.. :')
Net Nas dr oren geknipt, nu klaar met knippen. Nas blij, want die wat dat al helemaal zat hihi.
Zal blij zijn als t morgen achter de rug is, dat geeft nog effe de meeste zenuwen denk ik haha.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:23

Amy...keep it cool 8-) :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:27

Adem in, adem uit Amy :')
Maar goed dat wij zondag hebben verzet, want met stress kan je niet goed dingen opnemen :)) :')

Jes, bijna je zadel!

Mooney (ships, ben je naam weer vergeten), wat fijn dat je zadel is aangepast *\o/*

Vanavond super lesje gereden met onze topknol! *\o/* Wat ging ze lekker, ben er helemaal door opgeladen :):)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:30

Woensdag Nashwa wassen....vermoed dat ik het dan wel koel zal keepen..... :') Al dat rondvliegende water meestal :+ Zo blij met Umoyax, die is altijd extra lief als ik in de stress zit :=
Op zich valt het nog redelijk mee hoor, ik ben goed met stress :+ Maar buiten het aankomende showweekend......bestaat er geen wereld meer :')
Achteraf idd maar handig, heb al veel te veel te doen eigenlijk.. Degene die de muziek voor Nas zou mixen heeft er ook ineens de brui aan gegeven, dus zit nu zelf te klooien :P

Jeeeej kan me zó voorstellen dat dat heel veel energie geeft! *\o/* Fijn!!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:34

Haha, nog een reden dat ik niet van shows hou :') Ik zou er veel te gestressd van worden, en in dat geval is Djuun net een spiegeltje :=

Ja, had die energie ook echt ff nodig, want ben vanochtend flink beroerd nog geweest op mn werk (gelukkig kwam de baas met homeopathische pilletjes!).

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:40

Check even m'n avatar Amy :')

Heerlijk hoor zus, lekker opladen zo!! En handig hoor, zo'n werkgever :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:45

Sieltjuh schreef:
Haha, nog een reden dat ik niet van shows hou :') Ik zou er veel te gestressd van worden, en in dat geval is Djuun net een spiegeltje :=

Ja, had die energie ook echt ff nodig, want ben vanochtend flink beroerd nog geweest op mn werk (gelukkig kwam de baas met homeopathische pilletjes!).

Ik ben niet leuk voor shows :') _O-
Heul kortaf naar mn omgeving haha _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:50

Ja, daarom houd ik mn verstand maar en doe ik het maar gewoon niet :')

Letiets, haha idd handig :') Het hielp iig wel!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:51

Ohhh nee, ik ga vreselijk ratelen.. :') En ik verwacht dat iedereen raadt wat ik denk en dingen het liefst al heeft uitgevoerd voor ik het denk, anders word ik boos _O- Ik ben dus ook heeeel leuk :D
Hier valt het mee gelukkig, Nashwa spiegelt niet heel extreem (heb dat bij haar nog niet ontdekt eigenlijk...is meer bezig met pleasen denk ik) en Umoyax is gewoon een schat, als ik hem alleen al netjes vertel hoe de situatie is, is hij súperbraaf dus daar heb ik gelukkig geen last van :D Zo lang ik maar eerlijk ben gaat het wel goed.
Maar I love stress :') Functioneer er gewoon goed op. :+ Maar slapen.......dat zit er niet echt meer in. :=

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:54

amyz schreef:
Ohhh nee, ik ga vreselijk ratelen.. :') En ik verwacht dat iedereen raadt wat ik denk en dingen het liefst al heeft uitgevoerd voor ik het denk, anders word ik boos _O- Ik ben dus ook heeeel leuk :D
Hier valt het mee gelukkig, Nashwa spiegelt niet heel extreem (heb dat bij haar nog niet ontdekt eigenlijk...is meer bezig met pleasen denk ik) en Umoyax is gewoon een schat, als ik hem alleen al netjes vertel hoe de situatie is, is hij súperbraaf dus daar heb ik gelukkig geen last van :D Zo lang ik maar eerlijk ben gaat het wel goed.
Maar I love stress :') Functioneer er gewoon goed op. :+ Maar slapen.......dat zit er niet echt meer in. :=

Ja dat heb ik ook...dat men maar moet weten wat ik bedoel.
En als men gaat stuntelen om me heen wordt ik niet zo lief :+

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:58

Dat idd :j :') Ben ook zoooooo blij met Mel! Die helpt me echt onwíjs en weet ook daadwerkelijk wat ze moet doen voor ik het heb bedacht, echt super! En als ik dan een keer uitvaar weet ze dat ik het eigenlijk niet rot bedoel, ik zeg later ook altijd wel sorry :o

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 00:02

Me pa negeert het meestal :P
Ook uit veiligheid ben ik gewoon echt me met me paard bezig en ben dan geconcentreerd, als men me dan afleid om stomme dingen 8)7
Met trainen/tijden dekken idem hoor...moet wel me kop er bij houden...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:05

Hier gelukkig geen stress. :+
Gister was al spannend genoeg, ze hebben een sprongetje gedaan!
Zos kan goed springen... :))
Afbeelding
Fuego doet het alleen omdat het moet. :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:06

Hahahaha Fuego :+ wat een grapjas is het ook. Vindt hij het ook niet leuk? Slet is gek op springen :P Niet te houden als ze een balkje ziet! En Zosja springt echt ruim! Wauw.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 11-06-13 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:08

Held :')

Hier vanmorgen heerlijk in het zonnetje op een ultra relaxed paard een buitenrit gemaakt <3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:14

Fuego vind springen niet leuk, heel eng vindt hij het denk ik niet maar ik doe het ook niet zo vaak, misschien als hij het vaker doet hij wat minder moeilijk doet.
Of hij wil het dan helemaal niet meer. :+
Het is gewoon een echte ezel, hij probeert overal onderuit te komen.
Leuk dat Set het graag wil!
Wanneer krijg je je nieuwe paardje?

Lekker buiten gereden dus Letiz, heerlijk weer voor! :j
Vanmorgen was het hier trouwens helemaal geen lekker weer.

Owhja, balkjes lopen vindt ie wel leuk, daar gaat hij de hele tijd over ook als het niet hoeft! :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:27

Ja ze hebben een paspoort aangevraagd voor dat nieuwe oude ding :+ dus daar wachten we op, hadden m eigenlijk eind afgelopen week al verwacht. Dus ik neem aan deze week, zal er meteen een foto van de dames opzetten als ze er is! Setel en ik vinden springen allebei heel leuk maar we hebben geen materiaal, af en toe komen we wat tegen in het wild haha

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:54

Haha, leuke foto! :P :D
Mijn materiaal is ook niet echt denderend... :')

Ja, dat beestje moet natuurlijk ver reizen dus het is wel belangrijk dat ze eerst een paspoort heeft! :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:57

charmant he :P nee hoor die ouwe pony staat hier in het dorp! maar vanwege de officiele afhandeling moet ze een paspoort :+ ze komt van de Berkenhoeve. Of maakte je een grapje.