Heb je een foto van hem in zijn geheel, ben wel nieuwsgierig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sieltjuh schreef:Letizia schreef:Hoorde net dat Djunnah ook een beetjewas, dus het zal inderdaad wel in de lucht hangen
Heb mijn eerste blauwe plek van mijn paard te pakken(eigen schuld, ze schrok, sprong een beetje omhoog en kwam met dr hoef langs mn been)
Djuun was iddEn erg aan het aftasten tot hoe ver ze kon gaan. Op zich gebeurd er dan nog niet heel veel, maar merk dat we in bepaalde dingen héél consequent moeten zijn. Ze wil in alles bijten en dacht ook in galop het bakje in te kunnen gaan. Ik dacht daar alleen ff anders over en dus hebben we eerst nog maar even aan het touwtje door de bak gewandeld voordat ze los mocht. "Ho" begrijpt ze gelukkig heel goed, net als "UH!" en "achter".
En elke keer als de poetskist open gaat, moet je daar met heel je snoet in, want je weet maar nooit of er iets spannends uitkomt. Spuitbussen zijn overigen niet eng... misschien wel eetbaar? Net als borstels en hoevenkrabbers![]()
Maargoed, "ik ben twee en ik zeg nee"-fase, zullen we maar zeggen
ArabianRanch schreef:dakhilah schreef:Hoi,
Hoe gaat het ondertussen met deze dame...is ze al behandeld ??
Ben ik ook wel benieuwd naar
Sieltjuh schreef:Tammy_ schreef:Sieltjuh: haha maak er een keer een foto van! lijkt me inderdaad heel schattig om te zien
Zal ik doen